Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klar fredag :jepp:

Supert! :tommel:

Dagboka har flyttet seg jo! :nigo:

Ja, kom på at det var på tide ;)

Og ALLE bilder er interessante for meg :fnise:

:ler: Dersom det blir tatt noen bilder, så skal du få se ;) Men er jo ikke sikkert jeg finner noen kjoler verdt å ta bilder av da.. hehe!

Fant deg nesten ikke igjen jo ;) Du må jo si ifra at du flytter dagboken ;)

Lykke til med kjoleprøving fredag :)

Unnnnskyld :ler: Men fant det ut veldig spontant at det var på tide, er tross alt en stund siden jeg var gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på helsestasjonen, og det er tydeligvis noe der han ikke liker - for han var helt rabiat der - igjen! :ler: Så i går var det nok en kaotisk dag. Han roet seg utpå kvelden, men sovnet ikke før 2230. Da var han sliiiten tror jeg. Men legen ville jeg skulle fortsette å notere når han bæsjer / når han har vondt, og så skal jeg tilbake dit igjen om 3 uker. Men vi er enige om at det går riktig vei! :tommel: Og vi er godt over halvveis til 3 måneder, da det magiske skal skje og han plutselig skal bli "frisk" ;)

Dagen i dag startet egentlig kl 5, ved nattamming nr 2. Startet med at han sprutgulpet skikkelig mens han fortsatt lå ved puppen og spiste.. samtidig som det var en eksplosjon i bleia! Så da var det ut for å skifte på ham, og på veien til badet kom det enda en sprutgulp. Mye vasking midt på natta! Jeg hadde litt antydning til omgangssyke på mandag, og kanskje det er derfor han var urolig i går - at han rett og slett heller ikke var helt i form og at det var oppkast på morgenen i dag? Men han var i alle fall i storform etter det, og ikke klar for å sove igjen! Heldigvis lå han bare i sin egen seng og pludret, så jeg fikk sovet videre, og han sovnet også etterhvert.

Han hadde litt magevondt i sta - jeg testa jo ut kullsyre igjen i går. Men det er ikke mye vondt han har hatt, så kanskje det går bra? Men han skriker jo gjerne litt hver dag uansett, vanskelig å se noen klar sammenheng.

I dag skal jeg sette meg ned og starte på minnealbumet hans tror jeg. Fylle ut det jeg kan, så får vi sende inn litt bilder til fremkalling etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde du flytta deg ja :)

Velkommen inn i de u-gravides rekker ;)

Høres ut som en slitsom start på dagen det der. kan jo hende han ikke var helt i form stakkar.

Nå skal det vel snart blir slutt på kolikken også :jepp: Gammel er han nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får en super oppfølging! Det er jo kjempebra! :)

De brede 'jeg elsker deg' smilene er virkelig verdt alt slitet man går igjennom ja :)

Også så moro med kjoleprøving! Tiden går jo rasende fort, tenk at det bare er 8 mnd igjen til dere skal gifte dere! :hoppe:

Håper dere får enda flere knallfine dager med lillegutt :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra det går riktige veien! Blir godt når han fyller 3mnd da, det er liksom en litt magisk grense det der :)

Åj, det kom opp begge veier altså, midt på natta?! Det er ikke så gøy, nei... Det siste jeg vil gjøre midt på natta er å vaske og styre, og det har jeg måtte gjøre noen ganger her også...

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, kjoleprøving? Så utrolig spennende! Håper du finner drømmekjolen da. Kjenner jeg grugleder meg til det er min tur til slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imli: Han nærmer seg to måneder - er 8 uker gammel i morgen. Så det går jo stadig litt bedre, og snart håper jeg jo det verste er over :)

Tassie: Ja, de smilene er virkelig det man trenger når man er litt sliten og "lei"! Gleder meg til bryllup, ja :) Jeg får bruke deg og Pysepus når jeg står fast og trenger litt hjelp ;)

Knøttet: Ja, han velger sine tidspunkt den lille klumpen :ler: Men men, jeg er jo fortsatt på det stadet at jeg blir veldig glad for bæsjebleier, siden han sliter litt med å få gjort sakene sine innimellom. Så da tilgir jeg ham, selv 5 på morgenen! ;)

Concertina: Det var en veldig koselig greie egentlig! Gikk fort og greit unna! Kan anbefale Kristins Brudesalong på Lillestrøm.

Ulva35: Takk det samme ;) Det blir spennende i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen endte jeg ikke opp med å kjøpe brudekjole i dag!! :strix: :strix: Utrolig godt å ha det i orden. Så nå henger herligheten i kjelleren til mamma og pappa, slik at ikke kjæresten skal bli fristet til å sniktitte. Han er ganske så nysgjerrig på den nå, men han får vente noen måneder til :nigo: Finner ikke noe bilder av den på nett, da. Prøvde litt forskjellige, og det sto til slutt mellom denne og en Maggie Sottero (?) som begge var innmari fine og litt samme stil, men min kostet ca halvparten av MS-kjolen. Så da var det egentlig et ganske lett valg ;)

Snille MidnightChildDreamer var med og hjalp meg, og passet lillegutt. Takk kjære du! Rett før jeg skulle begynner å prøve kjoler, bestemte lillegutt seg for å levere en fiiiin bleie med høy lyd. Så da var det bare å sette seg ned på gulvet midt i salongen der og fikse opp :ler: Det var hun brudesalongdama som ba oss om å bare ta det der, godt hun ikke var sur og prippen slik jeg har hørt om andre brudesalongdamer kan være ;) Men i dag har han dermed produsert 3 bleier, og de dagene liker vi!

Nå blir det pizza her, litt treige i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concertina: Det var en veldig koselig greie egentlig! Gikk fort og greit unna! Kan anbefale Kristins Brudesalong på Lillestrøm.

Ehj, du var rett ned i veien her da ;)

Tenker meg innom der etterhvert, må bare få ut småtten og se hvordan kroppen blir først :ler: Godt å høre at de ikke var så pripne på salongen i hvertfall ;)

Grattis med kjolekjøp i hvertfall, det gikk kjapt! :strix: Hvordan ser kjolen ut da? sånn fasong og sånt :)

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med brudekjolekjøp! :hoppe:

Håper på å få se bilde etterhvert ;)

:fnise: Moro at mannen er nysgjerrig, hehe ;)

Typisk småtassene å komme med en stor bæsjebleie på et upassende tidspunkt! :fnise: Godt det var en uprippen og hyggelig (?) brudesalongdame da, tror ganske mange ikke er slik :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten å overdrive så er kjolen HELT perfekt. Den ER MellonCollie, og den passer så fantastisk inn i hele settingen for bryllupet at undertegnede satt med tårer i øynene når hun så den!

.. og det kommer ifra en som ikke liker brudekjoler engang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER med brudekjolekjøp!!! :hoppe:

Såå spennende! Selvfølgelig er jeg veldig spent på om du får noen bilder etterhvert :sjenert::fnise:

Godt at du også hadde et supert inntrykk av Kristins! Det var der jeg kjøpte min kjole også :Nikke: Trodde ikke jeg skulle kjøpe første gangen jeg var der, men gjorde det jeg også gitt :fnise:

Stoor helge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...