Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 4års jubileum! :strix:

:roser:

Så herlig at dere ikke har hatt noen krangler etter lillegutten kom til! :) Den biten er jeg spent på når vår lille gullklump kommer... :sjenert: Etter alt jeg leser her på KG om den første tiden, så er jeg redd jeg kommer til å bli utslitt og tåle lite, og da er ikke veien lang til en utblåsning...... :sukk: Men, må ta det som det kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 4-årsdag :hoppe: Høres ut som dere har det veldig bra for tiden! Så flott å høre! Håper dere får en koselig helg og får feiret litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til lillegutt med 1 mnd :rødme: og til dere med 4 år :blomst:

Håper dere får en koselig dag..... Jeg "sitter og venter" på solen, som begynner å titte frem gjennom morgen tåken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Kjæresten kom hjem med stor bukett roser til meg i går, overrasker stadig :rødme:

Vi ble en stund hos mamma og pappa, så vi rakk ikke teste flaske i går. Håper på i dag da. Mamma hadde laget kjempegod middag til oss, da hun visste om jubileet, og vi ikke fikk mulighet til å gå ut og spise eller noe. Og når lillegutt våknet mens vi spiste så var det bare for meg å sitte ja, hun styret og ordna sånn. Stolt mormor! Gøy å se pappa også, han var litt mer tilbakeholden når lillegutt var nyfødt. Men nå som han begynner å få litt størrelse, så er pappa mer komfortabel med å holde ham. De koser seg fælt med ham begge to.

Igjen en kjempenatt, hvor han sov 4 timer mellom hvert måltid og sovnet av seg selv med en gang etterpå. Så var han våken på morgenen (etter kl 7) og frem til kl 11. Etter det har han sovet endel igjen. Trøtt gutt i dag! Men bedre at han sover nå på formiddagen, så er han endel våken når pappan hans er hjemme også :) Og jeg får gjort litt fornuftig - og litt KG :ler:

Han har begynt å gulpe mye mer enn han gjorde når han var liten. Er ikke bare hans klær som må i vaskemaskina konstant, nei :dåne: Herlig følelse, å konstant lukte gulp uansett hvor ofte jeg dusjer og bytter klær :ler:

Må prøve å planlegge litt til dåpen nå etterhvert. Vi har reservert kirken til 30. november, det er 1. søndag i advent. Koselig dag tenkte vi. Blir ikke så stor dåp, bare de nærmeste i familien + faddere. Så max 20 stk. Besteforeldrene mine har sagt til pappa at de veldig gjerne kunne tenkt seg å "lånebort" huset sitt dersom vi ville ha det der, siden de har god plass. Men jeg vet ikke.. føler det er litt å trenge seg på. Men pappa sier bestemor foreslo det selv, og at det ville bety mye for henne. Så det er jo en mulighet. Vi har jo forsåvidt plass her også, men det blir ikke så "gode" sitteplasser for alle. Må tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4 år sammen! :strix:

Det virker som at dere storkoser dere. Det er bra!

Og, ja: Regnkåpe!

Har kjempelyst på den selv, men er redd den er for lang for meg som er 160, så jeg er enda på utkikk.

Kanskje du passer denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, ja: Regnkåpe!

Har kjempelyst på den selv, men er redd den er for lang for meg som er 160, så jeg er enda på utkikk.

Kanskje du passer denne? :)

Kanskje det! Jeg er endel høyere en del i alle fall, så da kan det jo være at det passer. Finnes det noe sted man kan prøve de på, kanskje? :klø:

Takk for tipset i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Yeey for cupfinale!! :hoppe:

:hoppe: Yeey for at lillegutt tar flaske uten stress! :hoppe:

Men om han klarer å skjønne at han egentlig er mett etter en flaske - det vet jeg ikke ;) Pumpet ut denne i sta, da ble det bare 60 ml. Så vi gav ham det + litt pupp etterpå fordi han virket mer sulten. Men tror egentlig flaska burde holdt... men han skjønte i alle fall poenget, sutta som en helt med en gang tuten kom inn i munnen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Gratulerer med 4 år! :hoppe:

Gratulerer med cupfinale. Det blir gøy! :hoppe::ball:

Og så fint at lille miniprinsen tar flaske. Ingen av jentene mine ville ha noe annet enn pupp, men det var greit for meg. Jeg bare tok dem med overalt. (jeg hadde jo ikke noe valg... :blink: )

Det er en Ilse Jacobsen butikk på Sandvika Storsenter. De hadde regnfrakkene sist jeg var innom. (Og hvis du bor slik til at du tenker deg en tur dit, så send en PM, da! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo: MellonCollie

Har vært bortreist, så lenge siden jeg har vært på kg. Har ikke lest alt her, men har fått med meg at dere har hatt 4 årsdag. Gratulerer så masse med det :rødme:

Og gratulerer med Cupfinale :ball:

Ha en nydelig dag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stemmer i med de andre her - kjempebra at han ville ha flaske! :hoppe:

Råder deg til å la ham få flaske sånn med jevne mellomrom for at han ikke skal "glemme" det. T drakk av flaske et par ganger da han var 4-5 uker, men så gikk det et par mnd før neste gang han skulle ha flaske og da ville han ikke ha. Og vil fortsatt ikke :forvirret:

Så jeg ville gitt flaske et par ganger i uka eller noe ;)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...