Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hvorfor må det alltid være på engelsk? :ler:

En *kremt* ONS sa kontinuerlig "O'boy, o'boy, o'boy"... Etter en stund ble jeg usikker på om han tullet med meg. :ler:

:fnise: Det var ikke tilfedigvis Fabian fra Hotel Cesær?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøkenjada

Mr Ufølsom i sengen:

Han gjentok med sersjantstemme omigjen og omigjen;

:rope: "Hør på meg nå: du MÅ fortelle meg når det gååår for deg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Ufølsom i sengen:

Han gjentok med sersjantstemme omigjen og omigjen;

:rope: "Hør på meg nå: du MÅ fortelle meg når det gååår for deg"!

:hoho::hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Salamander_*

Er det godt?!Er det godt?! Er det godt?!Er det godt?!Er det godt?! Er det godt?!

Er det godt?!Er det godt?! Er det godt?!Er det godt?!Er det godt?! Er det godt?!

Med stønnestemme...om og om igjen HELE akten. Og i takt til bevegelsene.

:dåne:

Hadde fryktelig lyst til å si nei.

:fnise:

Så hvis en elsker spør om det er godt, blir jeg alltid lattermild.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i helgen, at jeg for første gang på lenge, etter at jeg ble singel, skulle ha sex med en mann.

Den første gangen var ikke noe særlig altså, vi var fulle og jeg syntes alt var håpløst. Sovnet og gikk vel egentli ut fra at han dro sin vei. Det gjorde han ikke.

På morgenen når vi våknet trodde jeg det skulle være bedre, men etter en altfor kort oppvarming hev han seg oppå meg, pumpet på og kom etter 5 minutters ut-og-inn greie som kun var behagelig for han. Så slengte han seg på siden og sa: "Nå MÅ du holde rundt meg altså, for denne gangen var jeg ikke noen flink gutt...", :sukk: Syntes overhodet ikke han hadde fortjent seg til å bli holdt rundt.

Vel.. jeg sovnet igjen, og ble vekt etter 20minutter. Gjør han oppmerksom på at jeg er sår fordi jeg ikke ble nok våt forrige gang, og gir tydelig uttrykk for at jeg overhodet ikke vil ha mere sex med han. Hvorpå han repliserer: "Åja, du liker hardere saker!!!" :kjefte:

Det blir nok lenge til jeg tør å håpe at det finnes noen som kan sakene sine..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anette_*

Det var en søndag morgen etter vi begge hadde vært på fylla. Vi avsluttet doggystyle og plutselig hører jeg: "Å fy faen, nå blei jeg dårlig..."

.. det var jo fordi han var fyllesjuk, men morsomt var det nå likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter akten:

"Herregud så fine pupper du har, - er det silikon?"

- Det er det ikke!!

På ferietur:

Det var ikke noe han sa, men heller noe han gjorde, den noe fanatiske katolikken fra Argentina:

Nesten en time i dusjen med bønn, renselse og "Ave maria" fordi han hadde latt seg friste av den nordiske blondinen. (som han sikkert synes var synden selv)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xen:

jeg sitter over han og rir, så tar han på puppene mine og sier "jøss, de ER jo faste jo.."

en annen fyr:

etter noen minutter jokk, legger han seg på siden, og sier "om du reiser deg nå, renner alt ut??"

ons:

jeg ble med en fyr hjem, som ofte har lagt ut hvor god han er i senga, og at jeg bare MÅ prøve han engang. etter en liten fyllefest klarer han å få meg med hjem. og jadda han var grei i senga. Han ligger over meg og gjør noen kunstner med tissen sin. Det er godt og jeg stønner litt og har det godt. Så ser han opp smiler ett skikkelig ekkelt selvgod arogant glis :lur: og sier "Du kjenner meg vettu, jeg kan det, såklart liker du det, jeg kan dette, det er jo MEG, mange damer liker det" Så ser han ned på staken sin og tar ett godt grep over den og vifter litt med den, imens han fortsatt har det ekle gliset. SÅKART er jo det ett stort turnOFF, og jeg tenker at hele fyren er latterlig. jeg sier "øøh, ok. jeg må sove" og vrir meg unda.

en annen ex:

vi hadde ligget å koset en stund og var veldig klar for next step. Så plutselig stryker meg over puppene og sier "mmmm, de minner meg litt om kusina mi sine (som var høygravid da) sine" så går han ned og smatter på de og sier med babystemme "mamma" . ok.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, selvgode er utrolig turn-off. Jeg har erfaring med at de som skryter ikke er så gode, selv om de er flinke. De blir så opptatt av seg selv.

en annen ex:

vi hadde ligget å koset en stund og var veldig klar for next step. Så plutselig stryker meg over puppene og sier "mmmm, de minner meg litt om kusina mi sine (som var høygravid da) sine" så går han ned og smatter på de og sier med babystemme "mamma" . ok.....

:hår: Iiiik! WTF! Iiiik! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den første jeg var i senga med, men vi hadde ikke sex. Jeg liker å kjenne fyren litt først...

Men det som skjedde var at han ville at jeg skulle kjenne på kukken hans og jeg bevegde noe uvillig hånda nedover... men plutselig skjer noe helt merkelig med meg og jeg bryter ut i latterkrampe! Sånn hvor jeg ikke klarer å stoppe selv om jeg vil... Hadde ingen ting med han å gjøre, bare min reaksjon på den situasjonen... Han ble selvfølgelig snurt og skjønnte vel at jeg er litt merkelig :forvirret:

Men det skjedde også med han som er kjæresten min nå, etter at det hadde gått for meg den første gangen, og han synes det bare var morsomt. Da synes jeg det og...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ons:

jeg ble med en fyr hjem, som ofte har lagt ut hvor god han er i senga, og at jeg bare MÅ prøve han engang. etter en liten fyllefest klarer han å få meg med hjem. og jadda han var grei i senga. Han ligger over meg og gjør noen kunstner med tissen sin. Det er godt og jeg stønner litt og har det godt. Så ser han opp smiler ett skikkelig ekkelt selvgod arogant glis :lur: og sier "Du kjenner meg vettu, jeg kan det, såklart liker du det, jeg kan dette, det er jo MEG, mange damer liker det" Så ser han ned på staken sin og tar ett godt grep over den og vifter litt med den, imens han fortsatt har det ekle gliset. SÅKART er jo det ett stort turnOFF, og jeg tenker at hele fyren er latterlig. jeg sier "øøh, ok. jeg må sove" og vrir meg unda.

For en sjarmør.. :spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS

misjonærstillingen

plutselig setter han seg opp, drar kjønnsleppene mine til hver sin side, og GLANER før han utbryter: "Herregud kor hærlig fitta di e!!"

:sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHHA, Ler så jeg griner her!! :ler::ler::ler:

Jeg har noen på lager, jeg også.

Jeg har en pulekompis. Vi begynte for 1 1\2 år siden, og var sammen en periode midt oppi det hele. Men iallefall. Vi begge har et ganske uhøytidelig forhold til sex, og det skal ganske mye til før han sier noe som faktisk virker avtennende på meg. Men mye rart har vi sagt begge to! Noen eksempler:

Ligger og koser i senga, begge begynner å bli ganske kåte, og plutselig stopper han opp litt, ser på meg og sier, med glimt i øyet: "Putt en finger i rompa mi! Gjør det! gjør det!

Samme scenario, ligger å koser, hvorpå han sier "Klapp meg på tissen! Klapp meg på tissen!"

Midt i forspill, vi er begge nakne og han sier, halvt hviskende: "ta den i munnen å si at du elsker meg!"

Den var veldig morsom ettersom dette var lenge før vi ble sammen, og bare hadde holdt på noen uker.!

Senest nå i jula: Soverommet er i gangen, rett ved ytterdøra. På utsiden har vi en nisse av tre, som henger etter noen kjettinger og greier. Tingen er, at når det blåser, så knirker denne nissen no helt ekstremt, i det den svaier frem og tilbake.

Iallefall, så var vi i full gang en natt, jeg satt på topp og red han, og ser på han, gir han det mest sexy og intenste blikket jeg klarer å fremdrive, og sier

"I takt med nissen, yeah!"

Ellers kan jeg jo nevne noen andre:

Den første jeg noensinne hadde sex med sa noe utrolig tåpelig. Det var riktignok ikke under akten, men jeg tar det med likevel. Han hadde brukt langt tid på meg, og vi hadde vel vært mer eller mindre sammen i 2-3 måneder før vi hadde sex. Etter det hørte jeg ikke noe fra han på 3 dager, hvorpå jeg fikk en mld:

"Du..? Jeg er ikke klar for noe fast forhold ennå, men hvis du vil, så kan vi fortsatt være elskere? "

Det verste (eller beste?) av alt er at jeg fikk ikke til å bli såra heller. Jeg lo. det hele var så utrolig patetisk...! :)

Neste fyr jeg hadde sex med: Det var en one night stand, og vi hadde oss en hærlig omgang. Etter å ha gjort oss ferdig sier han noe om at "han håpte det var bra og sånn, for han hadde ikke så mye erfaring som meg.. Selv hadde han jo bare hatt en 6-7 jenter..." Jeg svarte jeg bare hadde hatt sex 1 gang tidligere, og spurte hva som fikk han til å tro at jeg hadde hatt så mange flere enn han?

"eeh.. du bare virka så... (liten pause) erfaren!"

Jeg holdt på å svare "du mener løs?" men lot det være :ler: Vi var sammen en stund, men det funka ikke. Men vi er enda kjempegode venner, selv 6 år senere! :)

Så har man jo en ONS som bare måtte forsikre seg et par ganger om at dette bare va sex, for han var ikke ut etter noe forhold. Joda, jeg var jo skjønt enig der, hadde jo ingen intensjoner om å bli sammen med fyren, han var jo en fremmed!

Og ja, make no mistake, dette var noe han drev å spurte om MENS vi hadde sex. Ca hvert tredje minutt stoppa han opp, så på meg, og sa ting som "du vet at dette bare dreier seg om sex ja? jeg er ikke ute etter noe forhold..." eller "jeg er ikke forelsket i deg altså.. dette er bare en one night stand..! Vi er enige om det?"

Vi kom til et punkt der jeg hadde fått nok. Jeg satt å red han, og til slutt glefset jeg noe i retning av "Faen så innbilsk DU var da?!? Jeg har jo for faen nettopp møtt deg! Tror du jeg innbiller meg at vi er kjærester bare fordi vi har sex ??"

Vel.. det var det jeg hadde å bidra med her ..! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

He he he, så utrolig mange bra, jeg har ledd godt gjennom denne tråden!

Jeg hadde sex med en fyr noen få ganger. Han var fra bodø og sa hele tiden Deilig mmmm deilig, mens han klapsa meg på rompa og holdt på.. Han sa det så mye at det ble helt komisk. Samme fyren sa første gang vi hadde sex: Mmm deilig, kanskje du kan stappe noen kula oppi rompa på mæ? He he he he, jeg ble så paff. Det var første gangen vi hadde sex. Det hele var egentlig ganske komisk for meg, mens han var dønn seriøs..

Et annet ons jeg hadde for mange år siden: Vi hadde holdt på veldig lenge og jeg begynte strengt tatt og bli litt lei, det hadde også kommet andre hjem som hadde lagt seg og vi viste det ikke var til å unngå å høre så jeg var klar for at han bare skulle komme å bli ferdig. Plutselig utbryter han: Åh kommer du ikke snart, du må komme snart! Jeg bare lempa han av og sa at nå må det være nok. Jeg var ikke akkukrat i nærheten. Men stakkars, han prøvde jo bare være omtenksom.

He he, en morsom en var at jeg og kjæresten min fant plutselig ut at vi hadde sex i takt med Knutsen og Ludviksens dum og deilig... (På dvd til de nye gitarkameratene) Det ble jo helt håpløst å skulle fortsette da vi begge brøt ut i stor latterkrampe :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kom på en til!

En venninne av meg hadde seg med en fyr, og like før han kom stønner han frem

"Kem e du si pia?? kem e du si pia??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...