Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lita_*

Jeg var bare 19 og på reise i jobben. På hotellet mitt traff jeg en sinnsykt fin fyr som jeg bare måtte ha kloa i. Plaggene forsvant ett for ett i ei rasende fart, til han stoppet og tok meg i øyensyn:

- Å herregud vad du är tunn och mager! .....EEh, men hemskt söt!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei småbrystet venninne av meg, som også plages av dette, fikk høre dette av en hun hadde sex med for første gang: "Mmm, her var det mye smågodt"..

Det ble med den ene gangen..

Synes denne var litt søt da ;)

I stede for å fokusere på smått så få med deg godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine. Denne tråden er fantastisk.

Synes ikke dirtytalk er avtennende, heller motsatt. Hvis man begynner og dra inn mamma og pappa osv, blir det verre ja. Eller negative bemerkninger om den man er i lag med

Har desverre ikke noen historie å føye til her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne og mannen hennes skulle ha seg, de var i full gang da hun sa at vi må beskytte oss.. Han løp ut av soverommet for å finne kondomene som var ny innkjøpt. Etter en stund kom han tilbake med brannhjelp og snorkel på, og spurte "er jeg beskyttet nok nå". :fnise: , hyrde stunden endte i en god latter for å si det sånn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kikki_*

Første jeg hadde meg med, som er en eks sa til meg "dette må nesten være som å pule en sau", mens han lo. Jeg så litt spørrende på ham, for jeg viste ikke på den tiden at det var vanlig å barbere seg :goodbye:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av disse er helt hysterisk morsomme. :skratte:

I mine unge dager var jeg en tid sammen med en legestudent. Midt under en hyrdstund som jeg trodde var følsom og fin, sier han - "Du, jeg lurer på om du kanskje har nedfallen livmor?"

Jeg mistet på en måte den helt store innlevelsen etter det.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitty_*

Sjekket opp en fyr på en fest, ene førte til det andre.

Da vi var ferdige sa han at han hadde vært ganske heldig med meg, for "du er nesten like fin som venninna di"...

Snakk om å føle seg som andrevalget :sukk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ehh, jeg tror det er ferdig nå..."

Riktignok ytret under en seanse som var sterkt preget av stort alkoholinntak i forkant, men hva faen?!? Hvis DU ikke vet, hvordan i alle dager skal JEG vite det da?!?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jesus? Litt for privat til å log

Han la meg på rygg, la seg oppå, og dro armene mine ut til siden holdt de fast og ropte;

You are crusified!!!!

Vi er fortsatt sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av disse er helt hysterisk morsomme. :skratte:

I mine unge dager var jeg en tid sammen med en legestudent. Midt under en hyrdstund som jeg trodde var følsom og fin, sier han - "Du, jeg lurer på om du kanskje har nedfallen livmor?"

Jeg mistet på en måte den helt store innlevelsen etter det.

Å nei, den var kjip! Greit å skille sexliv og GU, på en måte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"VIL DU sutte på den?" hørte jeg fra en fyr, man sier da ikke sutte+ man sier suge! og han sa også. vi brukte aldri kondom, men han presterte å si: under akten: du har ikke noen sykdommer? nå er det like før jeg kommer, skal jeg sprute inni deg+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_kvinne_*

Etter ett minutt med mekanisk inn-og-ut, stønnet han (nå ex):

"Åå, ja! Kom på kuken min, da! Kom på kuken!"

Jada.... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Etter ett minutt med mekanisk inn-og-ut, stønnet han (nå ex):

"Åå, ja! Kom på kuken min, da! Kom på kuken!"

Jada.... :sprettoy:

Ja den var jo bare litt kos da. Han ville vel kjenne sammentrekningene dine rundt kuken sin :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh som jeg digger denne tråden. Har aldri ledd så mye som da jeg leste gjennom denne i stad :) Den verste jeg har vært borti er han som sa; mens vi holdt på: Åh... hva var det du het igjen?? Ja, det var et ons :fnise: Fristet lite til gjentagelse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...