Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Hehe....dvs at fitta di er ganske nasty da?

Jeg bare syns ikke det er veldig appetittlig å få mine egne kroppsvæsker i munnen min, spesielt ikke de som kommer fra underlivet. Sånn er jeg, deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantasktisk tyråd dette her.

For noen år siden kom jeg ganske full hjem til han jeg var på dealern med. Han var edru, men jeg var ganske pussa. Vi holdt på i senga og etter en stund presterte jeg å si : (navnet hans).... det er vel deg?????

Han fortalte meg det dagen etter- stakkars- ikke så kult å høre når man akkurat har blitt sammen hehe. Vi er sammen den dag i dag 4 år etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe som skjedde for en del år siden. Hadde en greie med en "kar" som klynka som en liten valp under heele akten! :overrasket:

:ler: Ble ikke så mye etter det gitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasktisk tyråd dette her.

For noen år siden kom jeg ganske full hjem til han jeg var på dealern med. Han var edru, men jeg var ganske pussa. Vi holdt på i senga og etter en stund presterte jeg å si : (navnet hans).... det er vel deg?????

Han fortalte meg det dagen etter- stakkars- ikke så kult å høre når man akkurat har blitt sammen hehe. Vi er sammen den dag i dag 4 år etter.

Fantastisk bra! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente18

Etter vi var ferdig med å ha sex for første (og siste gang) ser han på meg litt forlegent og sier: "Du syns jeg er dårlig du nå?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moden kvinne
En jeg har hatt sex med noen ganger sa hele tiden "kom da! kom da!" :ler:

*ler kjempemasse* Kanskje vi har hatt samme? For en ex av meg sa akkurat det samme.....med sånn søt, lys stemme......"kom da, kom da"

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg DØR av latter!!!! Er det mulig....tviler på at jeg kan slå mye av det som står her...men her er mitt bidrag:

X'n min sa en gang:

"Skrev ut kjæring, for her kjæm eg!"

(Ble sakt med en dårlig dialekt som han bare snakket med for "anledningen....", rett før han skulle trenge inn i meg.....)

En annen morsom episode var på en hyttetur med venner. Vi hadde drukket en del og alle var litt små fulle. Det ene paret som var med bestemte seg for å legge seg (eller rettere sakt, gå å ha sex....), mens vi andre ble sittende oppe. Etter en stund hører vi:

"Faen (NN) må du hompe så fælt!?"

Gutten kommer løpende ut, holder seg for munnen og løper inn på do for å spy!

Vi fikk oss alle en meget god latter....... :ler:

Endret av smile85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moden kvinne

Fy søren så utrolig mye hærlig.

Jeg har ærlig talt ikke ledd så godt på aldri så lenge. Jeg er helt sår rundt øynene etter alle tårene.

Jeg kommer på noe litt artig med en type jeg hadde sex med for årevis siden.

Han lagde sånne mmmm lyder, med munnen lukket. Mmmm lyden var høyere når han dyttet snabelen inn, og lavere når han trakk snabelen ut.

Og han hold på under hele samleiet. Husker jeg dro litt på smilebåndet litt spesiellt en gang han sto og tok meg bak: "MMMmmmm MMMMmmmm MMMMmmmm MMMMMmmmm" :fnise:

Og så hadde jeg en - kortvarig - elsker en gang som ikke likte at kvinnene kom med hjelp av egne hender, men som mente at han var såpass god at kvinnene burde komme bare ved penetrering.Jeg tok på meg selv gang på gang jeg da, ung og litt pjusk så klarte jeg ikke komme på annet vis.

Litt nedtur var det jo når han røsket tak i hånda mi - riktig nok for ørtende gang, dro den vekk og sa: "IKKE KLÅ!" :kjefte:

Men det er ikke nødvendigvis bare kommentarer som kan lage svettetokter. En egentlig veldig koselig gutt jeg var sammen med en gang sa aldri et pip. Ikke en eneste gang under et eneste samleie kom det så mye som et bitte lite sukk. Til slutt ble det helt til at også jeg prøvde å være helt musestille også, fikk for meg at det liksom skulle være sånn. La det være sakt at jeg var ung da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lå med lærern min engang og midt i akten fant jeg plutselig ut at jeg ikke skulle vente for lenge med å spørre om det var mulig å fikse litt på tentamenskarakteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg bare fått gjenfortalt, men noen jeg kjenner var på hyttetur. Litt utover kvelden (som jo ble litt fuktig) begynte folk å forsvinne to og to. Pluttselig høres fra den ene sengen: "Ligg stille! Er det du eller jeg som har sex?"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg bare fått gjenfortalt, men noen jeg kjenner var på hyttetur. Litt utover kvelden (som jo ble litt fuktig) begynte folk å forsvinne to og to. Pluttselig høres fra den ene sengen: "Ligg stille! Er det du eller jeg som har sex?"

Dette må jeg si var en av de absolutt beste.

(Jeg må ha hatt mye kjedelig sex, for jeg husker ikke noen sånne kommentarer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mira_*

Puppene dine var større før du fikk barn..men det er jo ikke så nøye,de skal jo bare henge der!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne har jeg bare fått gjenfortalt, men noen jeg kjenner var på hyttetur. Litt utover kvelden (som jo ble litt fuktig) begynte folk å forsvinne to og to. Pluttselig høres fra den ene sengen: "Ligg stille! Er det du eller jeg som har sex?"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten_*

Så mye bra her inne :hoho:

Min tidliger elsker var veldig begeistret for rumpa mi, han ble stiv bare av å ta på rumpa... menmen, poenget er: vi skulle skifte stilling og utføre "doggy" han satte seg på kne og sier: da kæn du rygge traktorhjula inntæl. :overrasket: kan vel si det slik at det fikk jeg ike gjort gor jeg knakk sammen i latter :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjorde noe veldig slemt noe første gangen jeg hadde sex. Etter masse fomling og tull så spurte han om jeg kunne gjøre en "jobb", jeg var trøtt og på vei til å få influensa så jeg følte ikke helt for det, så jeg begynte å skrattle og sa "husker du den mailen jeg sendte deg en gang om 10 grunner til hvorfor jenter ikke liker blowjobs?", han ble selvfølgelig litt fornærmet.

Senere i fomlingen når jeg liksom skulle prøve å runke ham (hadde aldri vært borti en gutt før så man kan trygt si det gikk dårlig) så presterte han å si "du mister den, du mister den". Ble ganske irritert. Hvor mye forventet han liksom, jeg var jomfru, litt full og syk og hadde som sagt aldri vært borti mannlig anatomi eller lest noe særlig om det før.

Kan trykt si at kvelden endte dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X dama og jeg hadde trekant med stemora mi, og Britney Spears er den mest sexy jenta som finnes ... (alt sagt under samme samleie - jeg kuttet det fort ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...