Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

samboeren min har faktisk klart å si "I love you annika" når vi lå og koste etter sex.

(heter ikke Annika...)

Jeg fikk latterkrampe til tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tulla_*

Etter en blowjob brøt det ut av karen: "fyfaen, du suger jo bedre enn gutter jo!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en blowjob brøt det ut av karen: "fyfaen, du suger jo bedre enn gutter jo!

Hehe, busted :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_girl_*

Jeg og typen hadde en del telefonsex når vi bodde langt fra hverandre før. For å gjøre det billig ringte vi over Skype + så fikk jeg se han på webcam. Mitt problem var at jeg hadde for kort nettverkskabel til at jeg kunne ha laptopen i senga, så jeg måtte ligge i en litt kunstig posisjon under akten. Jeg lå på ryggen så jeg så bildet av han opp ned. Vel, dette ble litt vanskelig for meg i lengden så jeg utbrøt: "Uff, jeg blir så kvalm og svimmel av å se på deg så jeg må nesten snu meg nå!"

Heldigvis skjønte han at jeg umulig kunne mene noe så grusomt, så han lo godt av det hele. Så vi er sammen enda :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prikken

Eg hadde en elsker en gang so var god å kysse, og var deilig i sengen.

Dessverre så var han ikke den "smarteste i skuffen", og kunne finne på å ville føre en samtale mens vi holdt på.

Totalt turn-off for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
samboeren min har faktisk klart å si "I love you annika" når vi lå og koste etter sex.

(heter ikke Annika...)

Jeg fikk latterkrampe til tusen.

Honnør! Du virker som en flott dame som tar det slik! Det finnes mange grinedamer der ute som ville blitt forvandlet til ei bitch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest_for_øyeblikket

Nå ligger han nederst i arkivet...

"Ah, ja mamma! Åh, mamma, jeg kommer mamma! Så utrolig godt mamma. Guuud så godt mamma! Jeg kommer, jeg kommer! AAAAAH MAMMA"

ÆSJ sier jeg bare. Mamma? Han var faen meg tre år eldre enn meg! :forvirret::overrasket:

siste gangen jeg så han det ja.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria
Denne har jeg bare fått gjenfortalt, men noen jeg kjenner var på hyttetur. Litt utover kvelden (som jo ble litt fuktig) begynte folk å forsvinne to og to. Pluttselig høres fra den ene sengen: "Ligg stille! Er det du eller jeg som har sex?"

Denne er det flere versjoner av. Blandt annet om to som har sex og det er jentas første gang og hun synes at det er litt ubehagelig. Hun sier "au" og "det er vondt", litt nå og da. Da kommer det fra gutten. "Hold kjeft, er det du eller jeg som puler?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest hyggelig

En fyr jeg hadde ONS med for et par år siden lå å pumpa ut og inn mens han stønna høyt og mye "mmmmm!! mmm!! du er jenta mi du! fiiine jenta mi!! mmm! mmm! kjære "hyggelig", du e så fiiiin! mmm! mmm! jenta mi!!!

etter akten lå han å strøyk meg i håret og kalte meg jenta si osv osv...

jeg trenger vel ikke si at jeg aldri så han igjen...? frik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eg hadde en elsker en gang so var god å kysse, og var deilig i sengen.

Dessverre så var han ikke den "smarteste i skuffen", og kunne finne på å ville føre en samtale mens vi holdt på.

Totalt turn-off for meg.

Uhm...jaha? Du mener "den skarpeste kniven i skuffen" sant?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kom på noe nå... Var sammen med en type, den første. Vi havnet i senga etterhvert og han sier: Du er kåt du...

:eeeh:

Hadde vel ikke gjort det om jeg ikke var kåt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stine24
Jeg lå med lærern min engang og midt i akten fant jeg plutselig ut at jeg ikke skulle vente for lenge med å spørre om det var mulig å fikse litt på tentamenskarakteren...

Den der kjenner jeg meg igjen i. Fikk en 4 i matte da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*

Dette er en kommentar jeg kom med da, men men..hehe.. For en stund siden kom jeg til kjæresten min etter jeg hadde vært i bursdag. Jeg var rimelig brisen og han helt edru. Tidligere på dagen hadde jeg sett en episode av friends der Ross spørr Chandler om han noen gang tenker på moren sin når han har sex eller noe i den duren.. ja i hvertfall, vi ligger og kysser og er ganske kåte da jeg plutselig stopper opp og ser på han og spørr; " Tenker du noen gang på moren din når vi har sex?" Ganske turn-off.. Uff, han ble helt satt ut og vi stoppet med all action.. Men jeg skjønte at det kanskje var et litt dumt spørsmål etter reaksjonen hans.. :nei:

Men vi hadde faktisk sex senere den natten.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, eg har ikkje opplevd så mange rare kommentarar, men episoden der eg sjølv sovna under akten, taler vel for seg sjølv. Vart for øvrig vekka i halv 6 tida på morningen same dag, med følgande spørsmål "Er du klar nå???"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jane_*

Det må egentlig være noe som: Jesus nghhhhh fuckinghhhhh christ sattan i helvette.

meget hyggelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...