Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Jeg hadde møtt en fyr på byen som jeg hadde sett et par ganger tidligere. Han la ann på meg og jeg ble med han for en kjapp en i noen busker så vi ikke skulle bli oppdaget.. Det var deilig helt til han ropte "AU", busken klorer meg.. Jeg ble forbanna fordi det var ikke busken som skrapte han, men det var jeg som ikke hadde barbert meg..

Siste gang jeg møtte han iallefall og siste gang jeg går ut på byen ubarbert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffe er sexy ;) ;) ;)

Haha ;) prøvde å lage en sånn :kaffe: men glemte at det skulle være *'er, ikke : ;p

doh! omvendt mente jeg.. sukk.. pinnsvin legge seg nå kanskje.. ;p

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'n:

Han ligger å gir meg oralsex og det begynner å bli rimelig digg også plutselig så lager han sånn hestelyd med leppene mot underlivet mitt, holder godt tak rundt hoftene mine og roper høyt: KOM NÅ! Sprut meg i ansiktet! *ptro-lyd med leppene*..

Trenger jeg å si at jeg ble avtent ? :klø:

Og en ons. Riktignok fra Tromsø. Han kysset meg nedover magen, og var på vei nedover, løfter plutselig hodet og sier "Kan æ få smak på ho? Æ skal bare smak om ho e fersk." ..

Jeg tok på meg klærne og gikk..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'n:

Han ligger å gir meg oralsex og det begynner å bli rimelig digg også plutselig så lager han sånn hestelyd med leppene mot underlivet mitt, holder godt tak rundt hoftene mine og roper høyt: KOM NÅ! Sprut meg i ansiktet! *ptro-lyd med leppene*..

Hahaha! Dritbra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da jeg og min søster hadde en affære. Da sa hun til meg; KALL MEG MAMMA KALL MEG MAMMA!!!

Søstera di? Uff altså, dette blir litt for rart for meg...

Uansett.. Jeg og min eks hadde vært sammen i to år da dette skjedde. Vi hadde sex og lå bare og koset, plutselig reiser han seg opp tar på seg buksa, drar ut en 200 lapp, tar meg i handa og sier: takk for dette, det var fint og spaserer ut...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, nå husket jeg enda en!

For noen uker siden lå jeg og min å koste. godt igang med forspill og han lå å fingra meg. Vel oppi det at han lå å fingra meg, og jeg begynte å bli skikkelig opphissa, så gnir han handa mot 3-dager-stubbene mine (for det hører med til historien at jeg muligens ikke var heeelt nybarbert), og sier "Det er så godt å klø seg imot!"

:sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet ons jeg hadde for mange år siden: Vi hadde holdt på veldig lenge og jeg begynte strengt tatt og bli litt lei, det hadde også kommet andre hjem som hadde lagt seg og vi viste det ikke var til å unngå å høre så jeg var klar for at han bare skulle komme å bli ferdig. Plutselig utbryter han: Åh kommer du ikke snart, du må komme snart! Jeg bare lempa han av og sa at nå må det være nok. Jeg var ikke akkukrat i nærheten. Men stakkars, han prøvde jo bare være omtenksom.

Du fremstiller det som om han ikke fikk deg til å komme, men siden han brukte så lang tid var det vel like mye du som ikke klarte å få ham til å komme?

Mener ikke å være slem, men rett skal være rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot nr 1.. Han hadde ganske stor tiss og trodde tydeligvis den kom til å skade meg fordi han sa "Gjør det ikke vondt? svir det virkelig ikke? Er du ikke sår?" mas,mas,mas.. Og " Æ ska saus dæ ned!" :skratte:

Idiot nr 2.. Det var andre gang vi lå sammen, kjempe godt sex, men da han kom hylte han plutselig at "Æ elske dæ, æ elske æ, æ elske dæ!" Tre ganger ja.. Han sa også mye annet rart som "Ja, kor har æ kuken min no? Kor, kor?" Så måtte jeg jo svare haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! ler meg skakk her!

her er noen jeg kommer på i farten....

"Seriøst!! du må ha gått en sexskole eller noe??" jeg var 14, jomfru og dette var før vi hadde fått av oss alle klærne.... :sjenert:

"ka syns du om kuken min??, like du dn store kuken min??, vil du ha kuken min??"

nja... sorry å måtte si det... men kuken din var ikke sååå stor, ikke var du så veldig flink til å bruke den heller...

"er den inne nå...?" hm, jeg vet ikke... hører med til historien at kuken hans var like stor som lillefingeren min, og at det ikke var plass til mer enn 3 fingre når jeg skulle runke... det ble med den ene gangen for å si det sånn...

"øh, sorry, den blir litt slapp når jeg ruser meg.... kan du ikke suge litt på`n da?"

øh... troooor kanskje jeg går jeg nå....

kommer sikkert på flere utover dagen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Vi visste ikke at katten var i senga da vi skulle ha oss en gang. Plutselig klorer pus kjæresten min på ræva. "AU!!" sier han og dytter den vekk og fortsetter (kan ikke avbryte noe sånt!) så kommer han snikende igjen og denne ganga biter han han samme plassen. Så drar min kjære katten i beinet og sier "MEG OG SKURKEN ER UVENNER NÅ!!!" vi fikk fullført, men holdt på å le meg ihjel til vi var ferdige :ler:

Viktig informasjon: De ordnet opp senere på kvelden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Vi visste ikke at katten var i senga da vi skulle ha oss en gang. Plutselig klorer pus kjæresten min på ræva. "AU!!" sier han og dytter den vekk og fortsetter (kan ikke avbryte noe sånt!) så kommer han snikende igjen og denne ganga biter han han samme plassen. Så drar min kjære katten i beinet og sier "MEG OG SKURKEN ER UVENNER NÅ!!!" vi fikk fullført, men holdt på å le meg ihjel til vi var ferdige :ler:

Viktig informasjon: De ordnet opp senere på kvelden.

Hahaha :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg ler så jeg griner av denne tråden :ler: . Her kommer et bidrag fra meg. Jeg var ung og hadde vært gift tre-fire år med en mann som hadde vært sjømann og kunne være "røff i kjeften". Det vennet jeg meg til etterhvert. Men situasjonen ble annerledes da noen tok ham med på Filadelfia, Betlehem (vi bodde i Oslo den gangen) whatever. Han ble frelst, som man sier, og ble heretter svært "gudelig". Jeg fikk store problemer med å forholde meg til ham, og det kulminerte en natt i sengen. Han var like ivrig som ellers og sa at dette var etter Guds vilje og at Gud var midt mellom oss nå. Da detter det ut av meg, "da ligger han jamen trangt!" Det ble ikke noe sex på en tid, kan man si. :skratte:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Huff, husker så godt den andre gangen jeg hadde sex med typen min. Det var både hans om min andre gang (vi var begge jomfru første gangen), og jeg var ganske sjenert, for dette var jeg jo ikke vant til ennå. Vi hadde det godt, han lå oppå meg, og da det gikk for oss begge to, samtidig, tror dere ikke at jeg slapp en kjempefjert?! :fnise: (Masse stønning og deretter "BRAK!")

Å gud å flaut! Det sitter lenge i minnet ja! :skratte:

Vi har vært sammen i 8 år til høsten :rødme:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Herregud! Jeg ler like godt hver gang jeg leser på denne tråden!

Men kommer ikke på noen morsommer selv :sukk: Kanskje like greit! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihihi, ler meg skakk! :skratte:

Første gang:

Vi hadde akkurat påbegynt vårt første samleie, han hadde såvidt fått den inn (misjonær) da jeg strammet til, og han skvetter i hele kroppen og utbryter:

- Har du..... TRENT????

Ler fortsatt når jeg tenker på det. :ler::ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Samboern min var litt vel kåt en kveld men jeg hadde bare lyst til å sove fordi jeg skulle opp tidlig neste morgen. Lyset ble slukket, godnattakyss gitt og jeg la meg over på sida.

Så hører jeg et lite kremt etterfulgt av "Du...kan ikke jeg bare pule deg litt mens du sover da?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'n:

Han ligger å gir meg oralsex og det begynner å bli rimelig digg også plutselig så lager han sånn hestelyd med leppene mot underlivet mitt, holder godt tak rundt hoftene mine og roper høyt: KOM NÅ! Sprut meg i ansiktet! *ptro-lyd med leppene*..

Trenger jeg å si at jeg ble avtent ? :klø:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...