Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Han la meg på rygg, la seg oppå, og dro armene mine ut til siden holdt de fast og ropte;

You are crusified!!!!

Vi er fortsatt sammen.

oj da... scary!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_carrie_*

Jeg møtte en fyr på fest engang. Det som jeg først trodde var sjarmerende særhet viste seg å være patetisk teithet, men det er nå en annen sak..

Tidligere på kvelden hadde han snakket masse om eksdama som hadde dumpet han. Eksdama var tydeligvis perfekt etter hans syn, også kroppsmessig.

Vi havnet i senga nakne. Han tar på puppene mine og sier "Du har finere pupper enn Janne (eksdama)" :lete:

Heldigvis ringte denne Janne før vi fikk fullbyrdet noe som helst, og dusten reiser ut for å møte henne.. Jeg følte meg som en dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ons hvor han først spør om jeg kunne tenke meg trekant, for deretter.. "du er så vanvittig deilig, kan jeg putte tyggisen i rompa di?" :flekke: (lot som jeg kastet opp og tilbragte natten på sofaen)

En kollega av venninen min tok med seg en som som styrte noe veldig (i misjonærstilling) Til slutt banket hun han på skulderen, "unnskyld, men er du inne i meg nå?" -og det var han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_carrie_*
En kollega av venninen min tok med seg en som som styrte noe veldig (i misjonærstilling) Til slutt banket hun han på skulderen, "unnskyld, men er du inne i meg nå?" -og det var han...

Hihi, minner meg om en fyr jeg hadde sex med. Mannen var nesten 2 meter høy, men han hadde en bitteliten tiss. Han hadde skikkelig problemer med å få den inn, noe han forklarte/unnskyldte akk så grafisk - "hullet ditt er så langt ned mot rompehullet". Wtf..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kringle

En kompis av samboeren min tok med seg ei dame hjem. Han tok henne bakfra, og hu hylte og skrek. Han pekket henne på skulderen og sa "så godt er det ikke"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ikke akkurat en kommentar da, men typen min skremte meg fælt da han plutselig hylte til og rullet av meg mens han holdt på låret sitt. Han hadde visst fått en ganske vondt krampe :P Jeg syntes jo synd på ham, men jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å le :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillagubban

Håh, heller ikke en kommentar men kom på en morsom opplevelse. Vi lå nakne i senga og koste da gutten plutselig hopper til og banner. En katt hadde hoppet inn vinduet og lagt seg oppå ham mens vi holdt på :ler: Den fløy ganske fort ut av vinduet igjen da ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks en gang rett før vi skulle ha spontan sex:

"Å, nå hadde jeg sur snopp."

Needless to say, spontan sex ble ikke noe av og han ble sendt rett i dusjen.

En annen eks kom med følgende utsagn rett før han kom:

"Give me some SUGAR!!!" (Etter akten lurte han på følgende: Kjenner vi hverandre ut og inn nå eller? Morsomt første gangen. Ikke fullt så artig de påfølgende gangene...)

Venninna mi og kjæresten var på ferie på sørlandet og hadde tatt inn på hotell.

På naborommet var det et par som hadde seg skikkelig høylytt slik at det var umulig å ikke høre hva som ble sagt. Damen i paret ba mannen si noe røft til seg og etter en lang pause kom det:

"Din banditt"

Venninna mi og kjæresten lo seg fillete... :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi og kjæresten var på ferie på sørlandet og hadde tatt inn på hotell.

På naborommet var det et par som hadde seg skikkelig høylytt slik at det var umulig å ikke høre hva som ble sagt. Damen i paret ba mannen si noe røft til seg og etter en lang pause kom det:

"Din banditt"

Venninna mi og kjæresten lo seg fillete... :)

Sorry, men det der er nok en vandrehistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det der er nok en vandrehistorie.

Nope. Det er det ikke. Ikke i det tilfellet her. Kanskje det var skuespill, men kommentaren kom hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg og min nåværende kjæreste hadde sex ringte tlf,

han tok den og så kom strofa man helst skulle ønske man aldri hørte "Hei mamma! Alt bra her vettu!" ...nei huff. Alt av tlf ble bannlyst i akten fra da! :nei:

Samme fyren; vi hadde tven på i bakgrunnen og midt i akten hører vi...

"ÅÅÅÅÅH! Kyles mom is a bitch, is a big fat bitch! She's the biggest bitch in the whole wide world!!"

Det hele ente i at vi lå i fosterstilling begge to med en heftig latterkrampe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en one-night-stand i fylla en gang. Hadde vært dritforelska i fyren i lang tid, sånn på avstand. Og hadde ENDELIG klart å forføre han ute på byen.

Han forundret meg stort med å tilogmed være dritgod i senga.. men midt i akten kom det: "Duuuuu... Gretha eller Grethe eller ka du no het.. trur du du vil våkne med mæ i mårra tidlig eller???"

Æ hete Nora. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex'en ropte "Peace, love and capitalism" - trenger jeg si at han var elendig i sengen og ble dumpet? :tristbla: Umodne gutter liker politikk mer enn dama.

Samme ex presterte å si at hans ex var trangere. Han presterte også å si "kult, nå får jeg endelig prøvd bakfra også". Som om jenta han var sammen med var en plastikkdukke...

Mange tåpelige idiotiske gutter der ute.

Det var du som lot ham pule deg :ler: .

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens han slikket meg:

"Det smaker litt fisk. Fisk er godt." (Vi er fortsatt sammen) Haha.

En annen presterte å si:

"Du har så fine pupper. Er de fake?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ons hvor han først spør om jeg kunne tenke meg trekant, for deretter.. "du er så vanvittig deilig, kan jeg putte tyggisen i rompa di?" :flekke:

En annen eks kom med følgende utsagn rett før han kom:

"Give me some SUGAR!!!" (Etter akten lurte han på følgende: Kjenner vi hverandre ut og inn nå eller?

...Damen i paret ba mannen si noe røft til seg og etter en lang pause kom det:

"Din banditt"

Venninna mi og kjæresten lo seg fillete... :)

:legrine::skratte:

Samme fyren; vi hadde tven på i bakgrunnen og midt i akten hører vi...

"ÅÅÅÅÅH! Kyles mom is a bitch, is a big fat bitch! She's the biggest bitch in the whole wide world!!"

Det hele ente i at vi lå i fosterstilling begge to med en heftig latterkrampe! :ler:

Huff, det har skjedd med oss også. Da hadde vi på musikk i bakgrunnen og "Mr.Hankey the christmas poo" på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...