Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Denne stillingen har jeg sertifikat på.."

(Det hadde han ikke :fnise: )

Den samme mannen presterte midt under et samleie å kaste et glass vann i ansiktet mitt. Det var åpenbart tennende for ham. Det var ikke særlig tennende for meg, heller utrolig komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av mine tidligste presterte, etter vi var ferdig, å se lenge på

meg og si: "Du ser så rar ut når du ligger!" :hakeslepp:

Jeg var 18 eller 19, og selvtilliten var ikke noe særlig fra før :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler::ler::ler::ler::ler: Vakker duggvåt rose? :ler::ler:

Jupp, jeg vet ikke, man kan kalle underlivet mitt mye rart uten at jeg blir særskilt fornærma. Jeg kaller det mye rart selv.

Men da denne tidligere, med høytidlig mine, poesi i blikket og Ari-Behn-uttalelse sa nettopp det, så ble jeg ikke akkurat kåt, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble ikke sagt under selve akten, men etterpå når vi lå og koste og pratet om hvor godt vi likte hverandre.

"Du er ikke for dum og ikke for smart, men sånn akkurat passe".

Joda, tusen takk.. :bukke:

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei småbrystet venninne av meg, som også plages av dette, fikk høre dette av en hun hadde sex med for første gang: "Mmm, her var det mye smågodt"..

Det ble med den ene gangen..

Selv presterte jeg å si til min ex under romantisk sex foran peisen på hytta "jeg er så kvalm jeg". Å om ikke det var ille nok, så heiv jeg i neste øyeblikket meg brått ut av vinduet for å spy...

Ja det var min ex..men ikke på grunn av dette, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: dette er jo helt utrolig!!!

X-en min og jeg var knullekompiser etter at det ble slutt. Men etter tre år så var jeg rimelig lei. han skulle få sove os meg, men han regnet vel med å få noe.

Jeg snudde ryggen til for å sove, da han faktsisk spør noe lignende som; kan ikke du legge deg på ryggen og slappe av videre, så kan jeg knulle deg? :sprettoy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Jeg var i starten på 20 årene, da jeg hadde meg med ei som var det dobbelte. Hun var ikke akkurat MIss Universe - og det gikk fra galt til verre da hun etter akten spurte: "Nååå, spytta den"?? Det var veldig turn off - ikke minst fordi den slett ikke hadde "spytta...".

Det ble med den ene gangen, og er nok den ONS jeg har angra mest på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Jeg har kun fått høre strofer som..eh kan jeg komme nå? under samleie eller ..er den for liten tror du? eller nå kommer jeg..klarer ikke å holde ut mer..og ikke beveg deg sånn da kommer jeg osv.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en helt utrolig tråd! Ler godt av alle historiene, og er lettet over at jeg så langt har sluppet unna disse "morsomme" guttene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi dele morsomme kommentarer vi har hørt under hyrdestuden ?

Her et et par jeg aldri glemmer :

Da vi endelig kom igang den første gangen og fant rytmen, utbryer han; "Oj, detta har ho gjort før !"

En annen gledet meg med følgende bemerkning etterpå :

"NN, du er..... (lang pause) ei KJEKK jente!"

Needless to say, begge er nå arkivert sammen med mine andre ex`er.

Eksen presterte å si "Føl pikken din i fitta mi!!!" (jeg er altså jente..) med STOR innlevelse, jeg lo så fælt at jeg måtte avslutte det hele XD

Han var litt mer pratsom enn det jeg foretrekker i senga, men den kommentaren var bare helt rå :ler:

Endret av Heloise
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...