Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

vel... det var ikke akkurat under akten, men det er den kommentaren jeg husker best. jeg var på en fest, og havnet etterhvert på soverommet med en smårar fyr, som hadde bestemt seg for at jeg var kveldens erobring. jeg var jomfru, til og med! etter noen timer på soverommet, går han ut til de andre på stuen, og sier: "værsågod neste!"...

det hører med til historien at han fortsatt er smårar, og at vi fortsatt er sammen :kose:

oi! kom på en til. dette var i en pause jeg hadde med ham ovenfor... mens vi hadde sex (som jeg for øvrig ikke kjente så mye av, da han var spesielt lite velutrustet) stønnet han: "å, offameg! å, offameg! å, offameg!" for hvert jukk. holdt på å si "hæ? er det uff for deg òg?", men innså raskt at det ikke var sånn "off" han mente...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom på èn til (dvs at alle de tre jeg har ligget med, har kommet med uheldige kommentarer... jøss).

det var etter en bytur i london, og jeg og min venninne ble med noen amerikanske-turist-kjekkaser tilbake til hotellet de bodde på. de delte et stort rom, og min venninne og hennes fyr måtte vente i baren, mens jeg og min, okkuperte rommet. vi hadde bare holdt på noen minutter, da den utålmodige vennen kommer og banker på. amerikaneren min går bort til døren, og freser "five more minutes, dude!"...

"fem minutter???" tenkte jeg. "dette kommer iallefall ikke til å bli en høydare...".

noe det heller ikke ble.

litt senere satt, vi alle fire på rommet, og hørte på musikk. guttene fyrte opp en joint og var "totally stoned, man!". det var på dèt tidspunktet jeg og min venninne opplyste om at de ikke engang hadde fått fyr på jointen sin, og forlot åstedet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner av meg hadde sittet å sett film i et kollektiv. På nabo rommet lå det et par å knullet, og i det hun kom ropte hun: åååååååå pappa!!!

:overrasket:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
"du har fint rumpehull du.." :overrasket::legrine:

det er faktisk et av de beste komplimentene man kan få, rumpehull er sjelden fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk et av de beste komplimentene man kan få, rumpehull er sjelden fine

joa hehehe :sjenert: fint kompliment det der! da slipper jeg i hvertfall å beskymre meg for det! :ler: haha ler bare jeg tenker på det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et herlig bryllup forleden, og en kjekk, men merkelig fyr brukte store deler av kvelden på å forsøke å sjekke meg opp. Han hang seg vanvittig opp i at jeg ikke drikker alkohol, og etter mang en hyggelig avvisning utbrøt han mot slutten av nachspielet:

"I og med at du ikke drikker...., blir det uaktuelt med one-night, eller?"

Haha, jeg tør ikke en gang tenke på hva han ville klart å lire av seg i senga!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ONS med en bekjent ga et lite sjokk da han ropte under seansen åh, herre jesus kristus, åh herregud.

For meg var det et sjokk egentlig...dessuten hadde han kors rundt halsen. Det hele ble litt merkelig etter den oppdagelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest triumf

Er mann da...og skal vel ikke komme med damers kommentarer her, men shit au

Var med ei jente for noen år sia som alltid,helt uten unntak utbrøt forskrekket hver eneste gang hun kon" nå kommer den på meg" Ble så forfjamset at jeg alltid måtte stoppe opp med det jeg holdt på med der og da. Kansje unødvendig å si, men den kom aldri på meg med henne da.

Eller som ei annen av mine venninner utbrøt med storr innlevelse når vi etter ett langt og voldsomt ritt i sengen,det første vi hadde sammen foresten, " Å FAEN I HELVETE DET GÅR TIL HELVETE++++" i det vi braser gjennom sengen og i gulvet med ett brak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gjesten_*

En morsom og en kjip

PCen min står og spiller musikk ut i rommet, står på random og med omentrent alt jeg har av musikk i spillelsita, med et kommer det «Du har vel kansje sett en politibil og møtt konstabel i sin uniform», jah pelle politibil. ja da lo vi begge to. (Greit ikke noe som ble sagt men....).

Også min siste ex, hun brukte alltid å si kom igjen da vennen min, rett før det gikk for meg, det virket litt som «kan du ikke se til å bli ferdig»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest beekeeper
PCen min står og spiller musikk ut i rommet, står på random og med omentrent alt jeg har av musikk i spillelsita, med et kommer det «Du har vel kansje sett en politibil og møtt konstabel i sin uniform», jah pelle politibil. ja da lo vi begge to. (Greit ikke noe som ble sagt men....).

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ONS for noen år siden, med en eldre, gift kar som aldri hadde vært utro i itt liv, og som tydeligvis skulle bevise sin manndom det han lå oppå meg og jukket og grafset og nærmest siklet: "Er det godt med pikk? Er det deilig med pikken i fitta? KJenner du pikken i fitta?"

Jeg hadde en elsker i en kort periode som sa mye rart. Den første gangen vi hadde sex utbrøt han: "Å fy faen, her holder jeg ikke lenge. Du har ikke vurdert jobb på meieriet som melkemaskin?"

En desperat fyr som tagg og bad så sårt: "Vær så snill da? Kan jeg ikke bare komme litt innenfor. Bare kjenne litt? Bare noen cm? Jeg skal ta den ut igjen med en gang"

Sistnevnte hadde jeg nemlig hatt sex med før, og det var en heller trasig affære som varte i 5 sekunder siden han kom omtrent i samme øyeblikk som han penetrerte meg, så jeg var ikke så giret, men jeg lot meg nå overtale når han sa at han lovet at han ikke skulle komme så fort igjen.

Etter ett minutt kjente jeg at det rant ut av meg og han sluttet å bevege seg, og så informerte han meg med en høytidelig mine: "Jeg holdt ut mye lenger nå."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blabla_*

Vel jeg har aldri opplevd noen slike kommentarer.. men har vært litt uheldig. Lå oppå en jente og det var sykt digg. Da jeg kom mistet jeg all kontroll og presterte å sikle skikkelig ned på fjeset hennes og i munnen hennes så hun begynte hoste litt. haha begge lo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vel jeg har aldri opplevd noen slike kommentarer.. men har vært litt uheldig. Lå oppå en jente og det var sykt digg. Da jeg kom mistet jeg all kontroll og presterte å sikle skikkelig ned på fjeset hennes og i munnen hennes så hun begynte hoste litt. haha begge lo

:kaffe: :fisk::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...