Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:legrine::skratte:

Huff, det har skjedd med oss også. Da hadde vi på musikk i bakgrunnen og "Mr.Hankey the christmas poo" på :ler:

Jeg skal aldri mer ha iTunes på shuffle etter å ha blitt avbrutt i akten av "Kua med fletter" med Trond-Viggo. Det endte i akutt latterkrampe, gitt. :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske noen replikker jeg har fått i farten, men en gang skvatt jeg spontant og hylte ut da jeg kjente at fyren jeg var i ferd med å hoppe i seng med hadde masse hår på ryggen. Han ble litt furten da jeg sa "ÆÆsj! Har du HÅR på ryggen!?"

Det hører med til historien at jeg var 17...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jørgen_*

Etter å ha pumpet på henne en stund sa hun: synes du jeg er billig?

Ja men jeg tenner spesielt på billige jenter sa jeg. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann ønsket sex en kveld, jeg sa at jeg var for sliten, hvorpå han svarte: Det gjør ingenting, du kan jo bare ligge der. Det ble ikke noe sex da, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

En som kom inn på rommet mitt en kveld og prøvde og få meg med på sex, selv om jeg hadde mensen sa: " kan jeg få ta deg i rompa? Den er ikke så stor"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tømmestasjonen

Etter at vi hadde holdt på en god stund, tømte han seg inni meg med kraftige rykk og høye stønn. Deretter veltet han seg rundt på ryggen og ble liggende helt utmattet. Etterhvert snudde han seg og så bort på meg med slørete øyne. Så sa han:

Faen, nå er du full 'as.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Denne tråden er fantatisk! Ler så jeg griner hver gang jeg er innom, selv om jeg har lest det meste flere ganger før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel og merke sex via chat da (jeg å kjæresten gjør det enda når vi er borte hos hver vår familie :fnise: ) å han skrev: Er du enda klissete mellom beina...?

Det var så turn of, at jeg har ikke ord...(å vi skriver mye rart;))

men vi er nå fremdeles sammen da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha!

Kjempetråd!!

x- en brukte å si hver gang jeg jeg var i de "nedre gemakker": Er det godt å suge kuken min?

Hver gang liksom. hehe. Måtte jo si ja hver gang også. Måtte vel ha en bekreftelese....

En annen :fnise: gang skulle eg si noe "skittent" til han. Han ville absolutt d. Hahaha, Jeg sa DIRTY DOG! HAHAHAHAH.

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Jeg kommer med en blanding av et au og et stønn som visstnok skal være bra. :)

Har man ikke regelmessig sex skal det jo gjøre vondt slik at man husker det en stund :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Gjest gjestegutt

Jeg husker den gangen kjæresten var hos meg i mellomjula, og resten v familien hadde dratt på skitur, så vi var alen i huset. Vi hadde hatt oss to runder om morgenen, men begynte å bli rimelig kåte etterhvert utpå dagen også, så vi gikk opp på rommet mitt, og låste (heldigvis) døren. For midt under akten kommer lillesøster og drar i dørhåndtaket så hjertet mitt hopper over flere slag. Hun skulle fortelle at de var kommet hjem igjen. :P Tror nok foreldrene mine hadde skjønt hva som hadde foregått når vi kom ned igjen ja. "Hvorfor låser dere døren da? *humre*" Flaut. :blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...