Gå til innhold

MiNNiemOOse sin graviditetsdagbok


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Det var litt gode nyheter. At din gamle sjef ringte deg.

Men det kan hende at med litt tilpassing så klarer du å jobbe likevel.

Håper dette ordner seg for deg.

Var det en jobb som frisør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg straks på vei til Arvikafestivalen! :hoppe:

Måtte bare innom å fortelle det og at magen begynner å bli stooor nå synes jeg! Skikkelig "bulk" :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Lat søndag.. Kom oss hjem fra Arvika i natt. Mannen kjørte og jeg sov. Sov lenge idag også. Hadde store planer om å være husfrue og vaske og sånn, men....Eh.. Ikke gjort noe ennå.

Fikk besk av noen venner som kom på sparket da, det var koselig. Er helt nummen nederst i ryggen idag, så ikke mye jeg får gjort tror jeg.

Jobber sent imorgen, det er deilig. Slippe å stå opp kl halv sju :sjokk:

Jobbet litt i salongen igår May Helen og dte gikk faktisk veldig bra. Jeg trives egentlig bedre i den salongen enn i den avdelingen jeg pleide å jobbe i.. ;) Det eneste er at den ligger litt lengre unna, men ikke noe av betydning egentlig. Gleder meg til å begynne å tjene penger! Har vært så fattig i det siste at det er helt trist.. Dritt lei.. :(

Senere skal jeg kanskje til "storesøs" men hun er litt hang over idag, skal dit i 20 tiden :popcorn::)

Koselig at du stikker innom å hilser på :klem:Amalie_85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo prøve å holde meg litt oppdatert vettu når jeg ikke har tid til å møte deg. Nå er det endelig ferie på meg. WEEEEEEEEEEEEE

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at du trives i salongen.

Når jeg fikk min første ordentlige jobb etter studier, trodde jeg at jeg var rik hver måned pengene kom på konto. Plutselig hadde jeg råd. :ler:

Du får ha en fin dag. Sola skinner i dag.

Tenker jeg skal ta litt lenger tur med hunden etter jobb. Jeg har god tid på å lage middag i dag. Samboeren er ikke hjemme fra jobben før kl 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener May Helen :legrine: Gleder meg veldig til å få normale lønninger igjen... Skal bli herlig!

Nå sitter jeg å venter på å bli hentet. Skal en tur på IKEA med min kjære stemor og forlover. Gleder meg! Skal bare ha noe småtteri, lett å si men jeg KAN ikke kjøpe mer, får vente til jeg har litt bedre råd. Skal se på babymøbler. :) Har foreslket meg i Hensvik serien... Stemoren min er helt tussete, gleder seg sååå ille til å bli bestemor, så hun skal spandere seng med alt tilbehør og dåpskjole og har allerede begynt å titte på klær... :rødme: Men, hun sier hun ikke vil kjøpe senga før hun vet hvilket kjønn det er..

Tror jeg vil dra på 3D ultralyd ganske sent. Synes det blir vanskelig å shoppe til babyen, blir så kjedelig med BARE nøytrale ting. Desutten skal jeg jo pusse opp babyrommet! :hjerter_rundt:

Det blir ganske nøytralt, og heller noen fargeklatter i tekstilene osv. ;)

Absolut ALLE tror jeg får jente...Hmm...Spennende! Blir glad uansett, ønsker meg en av hver jeg. Håper bare ungen min er frisk...

Har fortsatt vond i bekkenet, ringte legen i går og tror jeg blir sykmeldt en uke til. Det går bedre når jeg ikke er så aktiv, så fort jeg begynner å gjøre noe særlig fysisk (som rengjlrig osv) så får jeg vondt med en gang. Da er det litt risikabelt å begynne på jobb synes jeg.

Skal bestille meg time hos akupunktør, har hørt mye positivt om det mht bekkenløsning. Må prøve alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ringte jeg legen, de har forlenget sykmeldingen min uut denne uken også. Skal prøve å få bestilt meg time til behandling hos akupunktør. Sjekke litt priser osv.

Vi har hatt stesønn og niesa her siden lørdag. Det er mye lettere å ha stesønn når hun er her, men jeg kjenner det godt nå.. :sjenert:

Han skal vise seg og være sååå morsom hele tiden, høyt aktivitetsnivå. Men, vi slipper å underholde han hele tiden... :)

Nå skal vi snart ut å handle mat. Må komme oss litt ut. Skal hente sykmeldingen min også. Gruer meg til å ringe jobben... Sånn er det ver gang. Men, de har vært veldig forståelsesfulle hittil..

:forvirret: :forvirret: :forvirret:

Mormor kommer en tur senere, skal ordne håret sitt. Skal farge og klippe det for henne.

Kjenner at det fort blir kjedelig når jeg ikke jobber, uvant å ha tid til å kjede seg! Det er LENGE siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si god natt...

Imorgen skal jeg til Sverige sammen med storesøs. Skal ikke ha noe, men se på vogn og babyutstyr :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kos.

Missunner deg jeg nå når jeg leser dagboken din ;)

Hvordan har du det?

Vi må nesten møtes når jeg er tilbake en gang og vi alle har tid. Ferie er jo nesten bare stress jo :forvirret:

Gruer meg skikkelig til å reise egentlig! :overrasket:

Sove godt :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fint nå som jeg er sykmeldt Amalie :klem: Har mindre vondt når jeg ikke er så aktiv fysisk.

Gruer seg til ferie???? Hva skal du da vennen? Har ikke fått med meg hvor jeg...*løpe å sjekke dagboka*

Søøøte katten min har funnet seg en imsdalkork som hun flyr rundt å leker med her.. :hjerte: Hun har jo blitt "enebarn" å må jo finne på noe stakkar.. Dn andre katten min døde før en uke siden :tristbla: Verste jeg har vært med på!

Men, den andre virker som hun passer ekstra godt på meg nå. Hun følger etter meg overalt, sover hos meg om natten og til frokosten idag satt hun seg tilogmed oppe på bordet (det er egentlig :fy_fy:, men man blir litt vel svak for de sjarmerende triksende deres da..Thihi) ved siden av meg.. Hun er SKJØNN!

Lille barnet mitt hun... :)

Nå må jeg få på meg noe sminke og gjøre meg klar til Sverigeturen. Blir hentet rundt kl 13.00

Barna er levert nå og dte er så STILLE her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familietreff, alt er egentlig bare stress, vi reiser nå på fredag til svigers, så reiser vi neste torsdag videre. Men vi har ikke noe penger egentlig. Så det kommer til å bli kjedelig tror jeg å reise langt og ikke kan gjøre noe. Bare for å dra dit. Kunne heller blitt hjemme å funnet på noe morsomt. Har ikke så mye kontakt med den siden av familien heller!

Usj. Så det kommer jo til å bli kjempe gøy sikkert. Not!!!!!!

Men vi får gjøre det beste ut av det!

Ha en fin tur til sweeeeden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så heldig!

Jeg får litt håp i at noen har vært i samme situvasjon som meg og blitt gravide.

Så det er kjempe gøy å lese i dagboka di.

Jeg skal prøve å følge med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det fint nå som jeg er sykmeldt Amalie :klem: Har mindre vondt når jeg ikke er så aktiv fysisk.

Gruer seg til ferie???? Hva skal du da vennen? Har ikke fått med meg hvor jeg...*løpe å sjekke dagboka*

Søøøte katten min har funnet seg en imsdalkork som hun flyr rundt å leker med her.. :hjerte: Hun har jo blitt "enebarn" å må jo finne på noe stakkar.. Dn andre katten min døde før en uke siden :tristbla: Verste jeg har vært med på!

Men, den andre virker som hun passer ekstra godt på meg nå. Hun følger etter meg overalt, sover hos meg om natten og til frokosten idag satt hun seg tilogmed oppe på bordet (det er egentlig :fy_fy:, men man blir litt vel svak for de sjarmerende triksende deres da..Thihi) ved siden av meg.. Hun er SKJØNN!

Lille barnet mitt hun... :)

Nå må jeg få på meg noe sminke og gjøre meg klar til Sverigeturen. Blir hentet rundt kl 13.00

Barna er levert nå og dte er så STILLE her!

Nå fikk jeg også lyst på et lite kjæledyr, men jeg vet ikke om det er så populært hos samboeren min.

Kanskje fisk, men jeg er så redd for at akvariet skal knuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk i dagboken min dere! :klem:

Vært lite tid til KG de siste dagene, men jeg kommer innom for oppdatering imorgen.. :)

:klem: God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahoppsann!!

Bare innom en tur, har vært på jobb for første gang på ti uker idag. I hj.sykepleien. Det var tungt! :overrasket: Har sovet liiite i natt, hatt endel vondter i magen, mannen sier at jeg har "offet" meg ille i natt.. Våknet TIDLIG også, fordi jeg var redd for å forsove meg.. Så nå er jeg kjempetrøtt.. :kaffe:

Skal rett på den andre jobben nå, ei som ringte og spurte om jeg kunne steppe inn den siste timen for henne.. Jaja, er jo bare en time.. Men, må nok sove litt etter jobben!

Stesønn har kommet også, skal være her til imorgen.

Nå må jeg spise litt før jobb.. Blir så akutt sulten når jeg fungerer i jobbsammenheng, kroppen trenger det vel mer også.. :) :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi....Her var det dødt... :overrasket:

Kan vel takke meg selv for det, er ikke så flinktil å skrive i dagbøker akkurat..Uvant å jobbe så mye som jeg gjør nå. Blir mindre trykking på nett da ja..

Har fått meg ny jobb!

Begynner på mandag i 100% stilling som frisør. Åh, som jeg gleder meg! Ikke minst gleder jeg meg til å make money.. :fnise::tommel:

Har jobbehelg denne helgen jeg, vært på kveldsvakt ikveld. Imorgen skaal jeg til Oslo å se på den nye villaen til ei i familien. Skal ha med stesønnen, vi reiser sammen med forloveren min og mulig sønnen hennes. Gleder meg! Skal jobbe til kl 15.00 og drar derfor etter det. På søndag er det kvedsvakt. Har jobbet hver dag siden tirsdag denne uka, og begynner rett i den nye så det blir nesten to uker i strekk med jobb det.. :overrasket:

Har tatt fotsoneterapi idag før første gang. Dama var kjempehyggelig og flink, skal absolut fortsette med det. Hun mente at det kunne gjøre så fødselen ble enklere også,,, Ved jevnlig behandlinger da. Jeg går dit fordi jeg har veldig vondt i bekkenet om dagen.. Ble ikke bedre av at jeg lå på alle fire og SKURA stuegulvet igår heller.. :sjenert: Ble skikkelig uvel etter behandlingen, så jeg måtte rett hjem å legge meg til jeg skulle på jobb.. Det er vel bare et tegn på at ting funker som det skal.

Nå skal jeg legge meg... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste vakt i sommerturnusen min ferdig! Har jobbet kveldsvakt idag. Blir ikke mye hjemmesykepleie på meg fremover nå tenker jeg.. Begynner i min nye jobb imorgen. Spennende og litt skummelt.. Håper formen holder seg like fin LENGE!

Har begynt å kjenne skikkelig bobler i magen.. :hjerte: Moro!

Imorgen er min første jordmortime, så jeg må huske å finne frem papirer og uringlass osv. Gleder meg max til å høre hjertelyden!

Er nå i min 16 uke.

Babyen er 14 centimeter lang og veier 105 gram. Ultralyd screening, som er helt frivillig, foretas mellom uke 16 og 18. Det er på dette utviklingstrinnet at fostrene er likest i utviklingen, og det er derfor lettere å sette en riktig termin ved hjelp av ultralyd.

Er SÅÅÅÅÅ spent på kjønnet!!!! :legrine::sjenert: Mannen vil IKKE vite det..Jeg vil klar e å holde meg, men det blir vanskelig!

Gleder meg til lønna kommer så jeg kan shoppe litt til babyen..Er så utrolig mye nusselig.. :babysmokk:

Skal gi referat etter jordmortimen imorgen! :gravid::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Tjolahopp! Innom og oppdaterer meg litt. Gratulerer så mye med ny jobb!!! Håper alt står bra til med deg og den lille :klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leiababe! :klem: Så koselig at du besøker dagboka mi da! :sol: Går det bra med deg? HÅPER det!

Idag har jeg vært hos jordmor, og hun var kjempeålreit. :) Etter litt om å men så fikk vi høre hjertelydnen til den lille.. Det var så herlig! :hjerter_rundt: Babyen er visst veldig aktiv sa jordmor, og når vi fikk høre lyden så lyttet den lille raskt på seg...Den trykkinga på magen ville den ikke ha noe av.. :ler: Det var en fantastisk opplevelse.. Ting ble plutselig litt mer virkelig! :hjerte:

Idag var min første dag i den nye jobben også, uvant men det gikk veldig fint! Må bare venne meg til arbeidstiden. Nå har vi sommertider der da, det er deilig.

Neste måned får jeg dobbel lønning, vurderer å kjøpe vogn da. Er litt usikker på hvilken jeg vil ha da, det er mange ting å tenke på..

Det står mellom disse:

Quinny Dreamy

Simo kombi 2007

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...