Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

:fnise: Så lenge varte *skalikkekjøpeflerekjolerpåenstundfordijegharbestiltsådyrekjolerfrashopbop*. Nå har jeg også bestilt denne kjolen fra H&M. Brukte 25 % rabatt på denne og droppet den lange grå cardiganen som ikke skulle komme før i slutten av oktober likevel.

Og til mitt forsvar: Denne har jeg avbestilt ;)

Men Vampyra - du mente den som bare finnes i rustrødt i shoppen, ja? Den som er med lange ermer som er vide nederst og som er litt tykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp: Finnes den i sort også!!???

Hjeeeeelp!!!

Den rustrøde blir ikke levert før om to uker.... men nei, finnes den virkelig i sort også? I butikk altså?

:fnise:

:Nikke:

Og til mitt forsvar: Denne har jeg avbestilt ;)

Men Vampyra - du mente den som bare finnes i rustrødt i shoppen, ja? Den som er med lange ermer som er vide nederst og som er litt tykk?

Du skal være glad du avbestilte den, for jeg synes ikke den var noe fin da jeg titta på den i butikken. Jeg synes den egentlig så veldig billig ut, og passer kanskje bedre for de som er noe yngre enn oss (synser litt bare)

Ja det var den som bare er rustrød i shoppen. Jeg spurte en dame om de hadde den i rustrødt der for da skulle jeg prøvd den, men nei de hadde ikke fått den inn enda. Så da dro jeg den sorte på meg i stedet og synes den var veldig fin! Hun lurte på om den kom i flere farger, men var ikke sikker. Jeg tror kanskje hun blandet litt med den du avbestilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg med shoppingdagbok igjen :)

Jeg skal lage en liste over de tingene jeg har kjøpt meg i det siste, men kan i første omgang ta med at jeg for et par dager siden bestilte denne tunikaen fra Asos:

Tunika

Og igår kveld bestilte jeg disse skoene fra Ellos:

Sorte ballerina

Og disse:

Hvite ballerina

Veldig sjelden jeg handler hos Ellos, men disse skoene har jeg hørt mye bra om :)

Kjempefin tunika! Var den dyr? Likte skoene også, tror det er en del som har dem :)

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Da må jeg definitivt se etter den kjolen i butikk, jeg også! Jeg shopper litt vel mye, men den kjolen er jo ikke dyr og er den fin så trenger jeg vel å ha den i sort også... :sjenert: Skulle tro at de får den inn i rustrødt (eller lys kastanje er det vel det heter i webshopen) i butikkene også, men siden den ikke leveres før i uke 38 i shopen så er den kanskje forsinket i butikkene også. Jeg har bestilt str. L og den er utsolgt i shopen nå...

Medicore: Den tunikaen returnerte jeg... den var ikke så fin i virkeligheten som på bildet og jeg har funnet ut at Asos bruker ganske korte modeller og jeg er høy... Jeg husker ikke helt hva som ble feil, men jeg sendte den ihvertfall tilbake :) Det kan hende den finnes på nett hos Asos ennå - jeg husker dessverre ikke hvor mye den kostet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace har sendt pakke til meg idag! :danse:

Vurderer også trilletur til et kjøpesenter, men formen er ikke bra og det er i alle fall ikke været... så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke du bestilt fra Victorias secret? Koster det virkelig 20 dollar å få sendt en vare derfra? Jeg skal bare bestille en babydoll, og da synes jeg 20 dollar i porto var veldig mye :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du bestilt fra Victorias secret? Koster det virkelig 20 dollar å få sendt en vare derfra? Jeg skal bare bestille en babydoll, og da synes jeg 20 dollar i porto var veldig mye :sjenert:

Jo, jeg har bestilt fra Victoras secret før, men jeg husker dessverre ikke hvor mye portoen ble på... Men når jeg bestilte de to kjolene mine fra Shopbop nå, så kom portoen på 70.12 dollar så det er vel ikke utenkelig... Men husk å velge den leveringen som tar lengst tid, hvis du skjønner hva jeg mener. Hos VS får du jo to alternativer - et hvor du får varene om ca. 14 dager og et hvor du får dem om et par dager. De gangene jeg har bestilt, har jeg valgt den leveringen om ca. 14 dager, men likevel har pakken kommet på døra etter to - tre dager, så det er bare tull å velge det raske alternativet, så er mye dyrere!

Ellers prøvde jeg den sorte kjolen på H&M igår - den som de har i shopen i lys kastanje. Vet du... jeg syntes ikke den var så veldig fin, jeg. Eller... den var jo fin, men jeg hadde sett for meg at den var litt annerledes. At den hadde lange ermer og ikke sånne 3/4 ermer, og i tillegg synes jeg den var kort. Og siden jeg nå er så utrolig fornøyd med de to kjolene mine fra shopbop (og har flere fra før i tillegg...), så kjøpte jeg ikke den sorte og jeg har også avbestilt den i lys kastanje fra hm.com.

Jeg prøvde raskt på meg den andre kjolen også - den som du ikke syntes var noe fin i stoffet og som alle andre her inne kjøper nå. Den som finnes i rød, grått og sort i shopen. De hadde den forresten i brunt også i butikken! Jeg hadde med meg Ephelille så jeg prøvde den bare ute i butikken med dongeribukse og topp under, men jeg droppet i alle fall å kjøpe meg den også. Jeg har jo andre ting å bruke penger på enn kjoler, når jeg har andre som jeg er så fornøyd med. Kjøpte meg den korte ullkjolen i sort, som jeg kjøpte i grått forrige helg, men lurer faktisk på om jeg skal bytte begge... De er fine, men det blir litt feil når de er i ull og med korte ermer... Jeg har på meg den grå nå - med dongeribukse til - og det er varmt på kroppen og kaldt på ermene. Vi får se...

Har lyst til å kjøpe meg støvletter og en fin veske ;)

Men Ephelille fikk endel klær igår da. Jeg gikk berserk på babyavdelingen på H&M og sambo var ikke med og fikk begrenset meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått cardiganene som Grace kjøpte til meg i Oslo :)

Denne i både grått og sort.

De er kjempefine, men jeg spekulerer litt på hva jeg skal bruke dem til, i og med at jeg bruker mest overdeler med litt lengde på og kjoler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ganske lang til meg, men kanskje ikke så rart siden du er ca 20 cm lengre :ler: Jeg leita etter den på hm på oslo city i dag, men der hadde de den ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin cardigan Grace har kjøpt for deg! :) Den blir sikkert veldig fin til jeans og med en kvit singlett under! :jepp:

Tror jeg må på Vero Moda til helgen og se om jeg finner den jeg også.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grå cardiganen er mye større enn den sorte - selv om de er i samme størrelse :klø: Så dumt... Det virker som den grå er mye løsere strikket. Hm... Kanskje jeg skal prøve å stryke den sorte? Dampe den ut?

Skrållan: Den finnes ikke i Trondheim! Det var derfor jeg måtte få Grace til å kjøpe den til meg i Oslo. Jeg måtte ringe litt rundt til butikkene der også, og jeg fikk den siste i grått på èn butikk og den siste i sort på en annen. I str. XL.

Vampyra: De har dem på Strømmen Storsenter og Ski Storsenter :) Jeg regner med at du skal ha den mindre enn i XL, så da kan du nok få tak i.

Mulig jeg leverer inn den sorte i en butikk her i byen (de sa at det skulle gå an selv om de ikke har den her), for den grå er helt klart mye finere enn den sorte og mye deiligere å ha på seg. Den gjør også mye mer utav seg i grått enn i sort... Detaljene og mønsterstrikkingen vises liksom ikke på den sorte. (Men typisk nok så måtte jeg ha begge fargene i utganspunktet :ler:).

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart at cardiganene var så forskjellige! Men bra at du ble fornøyd med den grå. Den er veldig fin. Er selv fornøyd med den sorte, men som du sier så viser den litt mer igjen i grått... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at cardiganene var så forskjellige! Men bra at du ble fornøyd med den grå. Den er veldig fin. Er selv fornøyd med den sorte, men som du sier så viser den litt mer igjen i grått... :)

Det blir nok så jeg beholder den sorte også :)

Det er ermene som er trangere og kortere på den sorte, og sånn sett var den grå så mye mer behagelig å ha på seg. Men i går kveld skylte jeg opp bare ermene på den sorte og strakk litt i dem, og det virker som de ble mye større da. Det minner meg på at jeg må prøve den på igjen nå, for nå er den sikkert tørr igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse nye klær på hm.com nå! Og nå har endelig cardiganen som jeg har ventet på kommet! Den er lang, som jeg vil ha den, og ikke minst har den disse kjempefine ermene! Skal prøve å la være å bestille den i grått også :ler:

Forøvrig fremdeles usikker på den sorte korte cardiganen som jeg skrev om i forrige innlegg. Når den tørket, trakk ermene seg liksom sammen igjen... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den cardiganen så jeg i butikken i går! Men jeg tror jeg blir bolle i den :ler:

Jeg tror høyden min trekker opp sånn at jeg ikke bli seende ut som en bolle i den :ler: Så faktisk reklame for den på TV isted, i grått. Nå har jeg allerede bestilt den i både sort og grått, men det er kanskje like lurt å se om jeg finner den i butikk imorgen :Nikke: Får prøvd den og sparer porto og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte cardiganen i butikk i grått idag. Den siste i str. L. Det var først og fremst sort jeg skulle ha, og de hadde èn igjen i sort også. Men pga tidligere erfaringer prøvde jeg begge og siden jeg er manisk på at ermene skal være lange, målte jeg begge jakkene mot hverandre også - og den grå var lengre i armene på denne også! Det er jo det samme med den korte cardiganen fra Vero Moda! Jeg har opplevd dette med klær før - at spesielt strikkede plagg kan variere i størrelsen. Hm... Så jeg vi kjørte videre til to andre kjøpesenter, men der hadde disse cardiganene gått som varmt hvetebrød og på det ene senteret hadde de ingen igjen. På det andre hadde de èn sort i str. S og to grå som ble revet av stativet mens jeg sto der!

Men jeg har jo lagt inn bestilling på hm.com på den sorte, så da får jeg vente på den og håpe at den er lang i ermene...

Er i alle fall veldig fornøyd med den grå! Før fant jeg aldri noe fint på H&M, men de har virkelig kommet seg! :)

Og så fikk Ephelille en rosa vinterdress som er litt for stor nå, men som hun kan bruke til vinteren når hun skal sitte i snøen og ut og ake sammen med mamman og pappan sin :rødme:

Kjøpte forresten også en sort Friis-veske på torsdag, som jeg må få lagt ut bilde av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...