Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Little sister::klem:

Idag har jeg fått to pakker:

Bestilt fra LaRedoute:

Sølvfargede sandaler

Disse ser mer grå ut enn sølv... :klø: Tror de går i retur... men da må jeg fortsette å lete etter sølvsandaler i butikkene.

Idag har jeg bestilt denne Regnkåpen fra Josefssons.

Denne var fin! Beholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart med regnkåpe!

Var det fin på, ikke for stor?

Tror jeg må kjøpe... :)

Og sandalene var nyyydelige! :hjerter_rundt:

Fine enkle tunikaer også, ...uff du må ikke friste sånn! :ler:

Du er en ekte shopper! :tommel:

Jeg kjøpte svarte tights til, og svarte sko til mine tunika, lekkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiloh og eplemakk: :klem:

Så du hadde bestilt regnkåpen du også, Shiloh :) Jeg liker store klær og det er superviktig for meg at ermene er lange, så regnkåpen var kjempegod! Det er jo en litt vid modell, så det blir litt som en trenchcoat når man snører sammen beltet. Går an å bruke den uten belte også. Og hetta er stoooor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at Fransa, B.Young, Vero Moda, Vila etc. skal legge ut høstkolleksjonen på nett... Får ikke løpt så mye i butikker for tiden ;)

Finner ingenting jeg har lyst på i nettbutikkene. Dvs. jeg har lyst på denne kjolen fra Ellos, men jeg vet ikke om jeg greier å føle meg komfortabel med en Ellos-kjole... :sjenert: Men det er i alle fall en kjole i denne stilen jeg er på jakt etter :)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stilen som den Ellos-kjolen er pop nå, så liknende finnes i flere butikker. H&M har, også har jeg sett i flere butikker, men husker ikke hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesky: Ja, jeg finner helt sikkert fine lignende kjoler i butikkene. Jeg er bare utålmodig selv om det er en stund til jeg trenger sånne kjoler med lange ermer :ler:

Jeg kjøpte denne på H&M igår, men den er og blir for trang i forhold til den vidden jeg ønsker på den. Jeg har forsåvidt skrevet om den tidligere i denne boka, men det ble likevel så jeg kjøpte den igår. Den skal byttes en av de nærmeste dagene. Jeg prøvde også en ganske lik kjole, men med vide, 3/4-lange ermer med hullmønster og også hullmønster fra under bysten og ned. Mulig jeg kjøper den isteden. Prøvde også en veldig fin lys grå strikket kjole, med trang ribbestrikk over bysten, uten ermer og med fin vidde nedover. Har egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe mere uten ermer eller med korte ermer, men den var veldig fin og kan jo brukes med en lang cardigan over.

Ellers har jeg lyst på en Dolce&Gabbana-klokke som jeg også "prøvde" igår. Måtte jo se hvordan den var på armen min før jeg bestemmer meg ;)

Har lyst på en skikkelig shoppingrunde med masse penger og butikker fulle av høstklær :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunikaen som du kjøpte i går har jeg bestilt på nett. Den ser utrolig fin ut, gleder meg til å få den! Jeg bestilte den litt pga armene, trenger desperat topper/tunikaer med lange ermer. Har så altfor mange med korte... Ikke så veldig praktisk på høsten!

Får håpe at du finner den type kjole som du er på utkikk etter da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba: Den tunikaen er utrolig fin! Det er derfor jeg endte opp med å kjøpe den også. Hadde jeg hatt helt flat mage så hadde den vært grei :ler: Men den er ikke så vid, det ser man forsåvidt også på bildene der modellene har den på seg, og på nettet ligger den jo under "gensere" isteden for under tunika. Men du kan glede deg til du får den! Det som er genialt med den, er at den er tynn og deilig selv om den har lange ermer. Da blir den ikke så fryktelig varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge inn bilder av de klærne jeg har kjøpt i vår/sommer. Tar bare med dem som jeg ble fornøyd med og virkelig bruker.

Kjole som jeg er veldig glad i! Har den i både hvit og sort og har fått sydd på heklet blonde nederst på kjolene i ettertid, sånn at de går meg til kneet:

post-6275-1186087340_thumb.jpg

Denne har jeg i hvit, sort og grå:

post-6275-1186087385_thumb.jpg

post-6275-1186087427_thumb.jpg

post-6275-1186087446_thumb.jpg

post-6275-1186087360_thumb.jpg

post-6275-1186087416_thumb.jpg

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alt for liten plass til å legge inn bilder...

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

edit: Æh... se skikkelig før man sutrer kanskje... ;)

Kjempesøte topper!

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært inne og slettet magebildene fra da jeg var gravid, så da er det litt plass igjen. Men jeg kan ikke shoppe mye med den lille plassen jeg har her :ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misfornøyd med liten plass :frustrert: Går inn og reduserer størrelsen på bildene enda mere og dropper flere bilder ;)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til slutt en grå tunika og en sort, vid kjole med puffermer, begge kjøpt på Indiska i vår, men blir glimrende nå til høsten:

post-6275-1186088014_thumb.jpg

post-6275-1186088035_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...