Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Idag har jeg kjøpt denne cardiganen i sort på B.Young. Er egentlig på jakt etter en lang cardigan, men denne hadde i alle fall sånne fine armer som jeg liker ;)

Kjøpte også to par øredobber.

Lette også etter vid genserkjole med lange ermer, men finner ingenting. Det gjør at jeg fremdeles har lyst på de kjolene jeg linket til igår... :sjenert:

Den var kjempefin! Liker sånne armer jeg også :) Lurer på om jeg har sett på noe lignende på Ichi (fører de noe av de samme merkene kanskje?). Den var grønn , og siden jeg er inni en "grønn periode" for tiden tror jeg nesten jeg må tilbake og kjøpe den :ler:

En fin lørdagskveld på deg Ephemera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var kjempefin! Liker sånne armer jeg også :) Lurer på om jeg har sett på noe lignende på Ichi (fører de noe av de samme merkene kanskje?). Den var grønn , og siden jeg er inni en "grønn periode" for tiden tror jeg nesten jeg må tilbake og kjøpe den :ler:

En fin lørdagskveld på deg Ephemera!

Ichi er vel liksom "ungdomsavdelingen" til B.Young, så det er slett ikke umulig at det er den samme cardiganen du har sett der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, den genserkjolen til 99 fra ellos var litt... merkelig. Den var nok altfor stor til meg i den størrelsen jeg pleier å kjøpe, men jeg har putta den til vask på 60 grader så kanskje den blir bedre ;) Det er verdt et forsøk. Spiller ingen rolle om jeg ikke får sendt tilbake 99 kr. Og nå som jeg vasker den så hardt kan det hende stoffet blir litt stivere og tykkere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre hvordan det går med kjolen din, Vampyra! Jeg kan ikke forstå noe annet enn at den må krympe når du vasker den på 60 grader? Hvis den blir veeeeldig liten, kan du sende den til Ephelille :fnise:

Jeg ligger i sofan nedsyltet i forkjølelse og kjenner jeg har lyst til å shoppe både på nett og i butikk... :sjenert: Likte denne vesken, men vet ikke om jeg liker mønsteret på den? Egentlig ikke, men den er kanskje fin likevel?

Ellers har jeg lyst på en skikkelig shoppingrunde og kjøpe støvletter og vinterkåpe og... Jeg har masser av det fra før, men nye støvletter og ny vinterkåpe er en fest! Hvorfor kan jeg ikke vinne i lotto snart??!

Alle de sorte støvlettene mine ligger forresten i en haug nede i gangen. Jeg har tatt frem alle for å se på dem, hva jeg egentlig har og hva som kan kastes/gies til Fretex av dem... Ingen vits i å ta vare på de som jeg vet jeg aldri mer kommer til å bruke... Åh som jeg drømmer om walkin-closet, forresten... Men der er sambo standhaftig - det får jeg ikke... Han nekter meg å ta ibruk et soverom til det... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre hva dere skal med det ekstra soverommet :sjarmor:

Jeg skal aldri bygge/kjøpe hus uten å ha plass til et walk in closet!

Kjolen så om mulig større ut etter vasken med 1600 omdreininger, så nå ligger den i tørketrommelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: *stakkarskjole*

Nei, altså... sambo sier at vi må kjøpe/bygge HUS hvis jeg skal ha walkin-closet. Nå har vi "bare" rekkehus... Et soverom til oss, et til Ephelille, et til et neste barn (nå gjesterom). Og så har vi et ekstra stuerom, som jeg mener hadde blitt en fin garderobe, men det sier sambo at han må ha for å kunne flykte unna alle realityseriene som jeg skal se på TV :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Så lenge varte *skalikkekjøpeflerekjolerpåenstundfordijegharbestiltsådyrekjolerfrashopbop*. Nå har jeg også bestilt denne kjolen fra H&M. Brukte 25 % rabatt på denne og droppet den lange grå cardiganen som ikke skulle komme før i slutten av oktober likevel...

:)

Kjoler, kåper og støvletter er en fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du kjolen til Marianne Aulie på Sangstjerner??

Sånn vil jeg ha..........

Ja! Den var nydelig!! Litt vel kort, men kjempefine ermer! Den så skikkelig 70-talls ut! Pen dame og pen kjole, men dama er jo helt sprengt... Men jo, jeg vil også gjerne ha den kjolen!!

Også hadde Hege Tørresdal nyyyyyydelig kjole! Den har jeg enda mere lyst på... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår bestilte jeg denne kjolen i grått og i sort fra shopbop.com. Så får jeg bare håpe at de passer når de kommer :) Jeg måtte jo bare ha dem... :sjenert:

:rødme:

:juhu:

Kjolene kom med UPS i ettermiddag og de er kjempefine!! Virkelig! De ser ut akkurat som på modellen på bildet. De er ganske tynne og gjennomsiktige, men det visste jeg jo, så jeg skal ha en tynn, sort stroppekjole under, i tillegg til sort strømpebukse. Jeg har en sånn kjole som passer fint, men den er litt sidere, så jeg har tråklet opp en kant på den nå. Mamma skal få sy den på maskin :)

Så jeg er fornøyd og kjolene er verd hver krone! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har Ephemera kjøpt to flotte cardigans på Vero Moda.

En svart og en grå.

Hun er ikke helt sikker på om hun vil ha de da men det er jo 30 dagers deponering...

:fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Deponering skulle jo vært mellomnavnet mitt, men jeg tror jeg skal beholde dem altså, snille Grace! Fint at du forbarmer deg over en klesløs trondheimsjente og kjøper klær til meg i Oslo :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg prøvde forresten den strikkede kjolen fra hm i går! (den i rustrød? ) De hadde bare sort der jeg var, men den var faktisk veldig fin!!! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte den i sort, men på den annen side så kjøpte jeg en tilsvarende sort strikkekjole på veromoda i sommer som enda ikke er tatt i bruk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg prøvde forresten den strikkede kjolen fra hm i går! (den i rustrød? ) De hadde bare sort der jeg var, men den var faktisk veldig fin!!! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte den i sort, men på den annen side så kjøpte jeg en tilsvarende sort strikkekjole på veromoda i sommer som enda ikke er tatt i bruk.. :sjenert:

:hakeslepp: Finnes den i sort også!!???

Hjeeeeelp!!!

Den rustrøde blir ikke levert før om to uker.... men nei, finnes den virkelig i sort også? I butikk altså?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...