Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den jakken fra ASOS var lekker. Har du fått den ennå?

Oj, kanskje jeg ikke har skrevet det, men den var for liten til meg - ihvertfall for kort i ermene - så den gikk i retur...

Venter på vårens forhåndskatalog fra H&M, jeg... Den kom ikke idag heller. Men på mote.no er det ei som har lagt ut masse bilder fra katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Jeg lurer på om den sorte veska som følger med womanabonnementet som det reklameres for på siden er er stor eller liten jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på H&Ms katalog jeg og... posten kommer ikke før om ca 3 kvarter her, så jeg har fremdeles et lite håp! :) Så inne på mote.no at det var en del jeg har lyst til å se nøyere på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om den sorte veska som følger med womanabonnementet som det reklameres for på siden er er stor eller liten jeg...

Jeg aner ikke... Jeg så den annonsen, jeg også, men tror ikke jeg har sett den veska før. Kanskje du kan sende en mail til Woman og spørre? Jeg synes det er et fjortisblad egentlig, men jeg tegnet nettopp abonnement på tre utgaver + øredobber i sølv til kr. 99,- eller noe sånt ;) Det er jo gøy å se i bladet da og øredobbene var fine :)

Venter på H&Ms katalog jeg og... posten kommer ikke før om ca 3 kvarter her, så jeg har fremdeles et lite håp! :) Så inne på mote.no at det var en del jeg har lyst til å se nøyere på! ;)

Fikk du katalogen? Jeg har forsåvidt tid til å vente noen dager, men jeg er jo litt redd for at jeg ikke skal få den. Jeg fikk jo til svar fra hm at de skulle trekke ut noen kunder som skulle få den. Men det virker ikke som noen her inne har fått den før helga i alle fall. Jeg må alarmere alle venner og bekjente sånn at jeg i alle fall får lånt meg en katalog hvis jeg ikke får den. Jeg er forresten like spent på babyklærne i den som på dameklærne :ler: Håper virkelig at jeg får den imorgen, jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen katalog her i dag... håper virkelig jeg får den i morgen jeg og, selv om det ikke er noe som haster sånn sett... Men jeg har bestandig fått forhåndskatalogen, og da er det så surt å plutselig ikke få den en gang! :kjefte: Tror jeg må forhøre meg blandt venner jeg og, i tilfelle noen av dem har fått den! ;) Er minst like spent på babyklærne jeg og! :ler: Ida trenger jo bestandig nye klær! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Jeg har fått den!

Men jeg synes det meste så veldig likt ut og ikke så innmari spennende. Men det er masse farger og en del løse klær som går igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den!

Men jeg synes det meste så veldig likt ut og ikke så innmari spennende. Men det er masse farger og en del løse klær som går igjen :)

Er det babyklær i den da?? :fnise:

Jeg skal ha katalogen imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Venter på vårens forhåndskatalog fra H&M, jeg... Den kom ikke idag heller. Men på mote.no er det ei som har lagt ut masse bilder fra katalogen.

Har du en link til de bildene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Ikke fått katalogen du heller, nei?

Her er link til tråden med bildene: http://www.mote.no/showthread.php?t=12862

Åh, nå gleder jeg meg til våren allerede :fnise: Kjoler, skjørt, løse bukser og topper, fine farger. Herlig! Likte en god del av det. Men jeg håper katalogen dumper ned i postkassa mi snart - helst i går :sjenert:

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er gal, men jeg ringte kundeservice hos hm nå. Katalogen var i alle fall ikke sendt til meg ennå, men hun jeg snakket med skulle sjekke det opp og undersøke om de kunne få sendt meg en... Hm... For jeg pleier å få disse forhåndskatalogene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...