Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Men jeg har funnet ut at jeg må ha denne kjolen i beige også. Jeg har den i sort og grå og er kjempefornøyd med dem! Kjøpte dem i Sverige i sommer, men har sett dem på Lindex her i byen også. Håper virkelig de har den igjen ennå.

Fikk tak i denne kjolen idag - det var tom. 30 % rabatt på den, så da ble jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmel - jeg har glemt å fortelle at jeg vant kr. 2.280,- i Joker forrige lørdag!!! Ble hoppende glad, jeg!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyra og Karamba: Takk! :klem:

Jeg shopper alltid med god samvittighet :ler: Og nå i kveld har både jeg og sambo sittet oppslukt med hver vår laptop og handlet gratis fra Bokklubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakka fra Asos har jeg litt lyst på... Jeg har lyst på noen jakker med hette... Men det blir så dyrt med moms og toll og alt det der... Også må den liksom passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på høy tid at de hever tollgrensa nå!! :kjefte:

Ja, kan de ikke gjøre det!! Det er jo helt sykt at den er på 200 kroner!!! :kjefte:

Og nå sitter jeg og vurderer om jeg skal bestille den jakken... Huff, bokklubbshoppinga har visst gått helt til hodet på meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Ja det er skikkelig oldtids med så lav tollgrense! Den har jo ikke vært endra på mange herrens år! Minst 1000 burde den vært på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det kommet nyheter fra Vero Moda...

http://www.veromoda.no/

Hvis dere trykker på "Shopping" og deretter på "Runaway Styling" og så på "Feminine" - så vil jeg ha den sorte plisserte kjolen der! Og muligens også den gullfargede gjennomsiktige toppen med blomsterblondene på. Jeg må i alle fall ha kjolen!!! Si fra hvis noen ser den i butikk!

Ellers har jeg fått den grå kåpa fra Asos, men den var trang i ermene og ermene var også korte... så den går i retur.

Har kjøpt meg sorte skoletter nå, som er fine å bruke til kjoler med strømpebukse.

Bestilte ellers denne kåpa fra LaRedoute i grått. Jeg har den i sort fra før og liker den utrolig godt! Og nå har de tilbud med 30 % på en vare, 25 % på neste og 10 % på resten. Bestilte i tillegg en kåpe og en kjole og noe småtteri til Ephelille.

Er også spent på om det kommer nye varer på hm.com imorgen, siden rabattperioden der bare varer t.o.m. idag. Kan tenke meg at det kommer selskapsklær der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Er også spent på om det kommer nye varer på hm.com imorgen, siden rabattperioden der bare varer t.o.m. idag. Kan tenke meg at det kommer selskapsklær der også :)

Selskapsklær håper jeg på også! Vil ha ny kjole til jul/nyttår :hoppe:

..men har en liten teori om at det kanskje ikke kommer noe nytt før på mandag :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men har en liten teori om at det kanskje ikke kommer noe nytt før på mandag :klø:

Å ja... kanskje det?? :klø: Det er kanskje det mest naturlige... Kommer i alle fall til å sjekke imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Selskapsklær håper jeg på også! Vil ha ny kjole til jul/nyttår :hoppe:

..men har en liten teori om at det kanskje ikke kommer noe nytt før på mandag :klø:

Eh, jeg trekker det tilbake.. :sjenert: Det har nemlig kommet nye ting i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, jeg trekker det tilbake.. :sjenert: Det har nemlig kommet nye ting i dag!

Ja... men jeg ble skuffet. Det var ikke så mye nytt og ikke noen fine ting, synes jeg... Men det er vel litt for tidlig for selskapsklær ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Ja... men jeg ble skuffet. Det var ikke så mye nytt og ikke noen fine ting, synes jeg... Men det er vel litt for tidlig for selskapsklær ennå :)

Enig :Nikke: Var 2-3 ting jeg kunne tenke meg, men ikke noe som haster *være fornuftig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... jeg bor i feil by... jeg skulle vært en tur i Oslo...

Den kjolen fra Vero Moda, som jeg nevnte her om dagen... Jeg sendte mail til min hjelpsomme dame på hovedkontoret til VM og spurte hvilke butikker som ville få den inn. (Så etter den her i byen igår, uten resultat). Og det viser seg at det er bare en butikk i Oslo og tre i Stavanger-området som har fått den. Det må virkelig være noe galt med de som jobber med innkjøp til VM her i byen!!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...