Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt ny sort friisveske til salgs ;)

liten og søt...

Hehe... jeg skal ikke kjøpe den :ler: Men du kan jo prøve å selge den på QXL?

Det var forresten litt av en kjøpefest igår. Jeg fant ut at alle som får lønn 12. og 15. hadde fått lønn igår (inkludert oss :fnise: ), og det var lange køer til kjøpesenterene og stappfullt inni dem! Det var virkelig helt vanvittig! Og klærne ble revet ned fra stativene og påkledningsdukker avkledd. Jeg begynte nesten å lure på om det har blitt foretatt utbetaling fra oljefondet? :klø: Er ganske sikker på at jeg ikke har fått min andel... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går og funderer på Prada telefonen jeg da. Sambo bare himler med øynene og syns jeg er snobbete og teit :ler:

Jeg har også bestilling inne hos HM, men klarer alldri å bestemme meg for hva jeg egentlig vil ha, hehe. Fjerner og legger til hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Av og til bare vi ha ny mobiltelefon og gjerne den mest trendy som finnes ;) Jeg har ikke kjøpt mobil ennå, men jeg har fremdeles like lyst på den...

Idag kom pakke fra H&M med denne cardiganen i sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle: Av og til bare vi ha ny mobiltelefon og gjerne den mest trendy som finnes ;) Jeg har ikke kjøpt mobil ennå, men jeg har fremdeles like lyst på den...

Idag kom pakke fra H&M med denne cardiganen i sort :)

Fin! Oversized cardigan er visst fryktelig "riktig" denne vinteren :sminkedokke:

Venter fremdeles på cardiganen min, kommer vel om et par måneder :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediocre: Takk :) Jeg har den jo i grått også. Jeg må ha alle klær jeg liker i alle fargene jeg liker :ler:

Idag har vi vært i byen og sambo kjøpte disse støvlettene til meg. Det var jo veldig snilt :) :love: Ephelille fikk også klær. I tillegg kjøpte jeg meg et stor og varmt sort sjal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må levere tilbake støvlettene som jeg fikk igår. De er så spisse at de blir vonde fremme til tærne :( Det ante meg at det var en grunn til at jeg fikk tak i det siste paret i str. 41 i de tre butikkene her i byen - jeg tror folk har gått opp en størrelse fordi de er trange. De kjentes helt greie ut når jeg prøvde dem på, men når man går litt med dem og tærne siger fremover, så blir det vondt... Vurderer saken til imorgen.

Jeg venter på at et par skoletter skal komme inn hos Falkanger. De er forsinket og kan komme når som helst. Og det går fremdeles ikke an å linke fra siden deres...

Men nå har jeg brukt 50 %-rabatten min fra Josefsson til å bestille disse støvlettene. Blir ikke levert før 10. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drua og Shiloh: :klem:

Og har også lyst på denne fra Nokia i sort...

Nå har jeg kjøpt denne mobilen :)

Og ellers er de sorte støvlettene levert tilbake og jeg venter fremdeles på at mine sorte skoletter skal komme inn hos Falkanger. Har ellers kjøpt mengder med kubbelys og kulelys på Kremmerhuset til 30 % rabatt (jeg har nesten mer dilla på lys enn på klær :ler: ). Ellers er det innkjøpt litt ting til hjemmet, som f.eks. gardiner til rommet til Ephelille. De hang jeg opp igår og det ble veldig fint! Men jeg vil ha henne inne på rommet vårt leeeeeenge ennå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har plutselig fått lyst på denne ullparkasen fra H&M i nettopp grått. Noen som har sett den eller prøvd den?

Har også lyst på grå vinterkåpe med pelskant... har ikke sett det noe sted ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den, men den ser veldig fin ut på bildet. :jepp:

Tenker du å bestille den på nettet?

God helg, Ephemera! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den, men den ser veldig fin ut på bildet. :jepp:

Tenker du å bestille den på nettet?

Jeg avventer det foreløpig. Skal se om jeg finner grå vinterkåpe i butikkene først.

Men jeg har funnet ut at jeg må ha denne kjolen i beige også. Jeg har den i sort og grå og er kjempefornøyd med dem! Kjøpte dem i Sverige i sommer, men har sett dem på Lindex her i byen også. Håper virkelig de har den igjen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott jakke!

Jeg har sett at du har erfaring med å bestille fra Victorias Secret. Hvor mye toll må man betale? Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? Gikk alt greit? Hvordan er størrelsene? Mange spørsmål, håper du orker å svare. :) Har funnet en kjole jeg MÅ ha. :hjerter:

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jakke!

Jeg har sett at du har erfaring med å bestille fra Victorias Secret. Hvor mye toll må man betale? Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? Gikk alt greit? Hvordan er størrelsene? Mange spørsmål, håper du orker å svare. :) Har funnet en kjole jeg MÅ ha. :hjerter:

Ha en fin søndagskveld!

Det er en stund siden jeg har bestilt derfra nå, men jeg tror størrelsene er ganske store. Det er amerikanske størrelser, så de er ihvertfall ikke små. Tror jeg. Du må betale 25 % moms og 10,5 % toll. Jeg tror dette beregnes av prisen på varen + frakt, faktisk. Du får varene raskt. Selv om man velger den leveringsmåten som tar lengst tid, har jeg alltid fått varene på døra etter tre-fire dager.

Ønsker deg også en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...