Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Åh, gøy med så masse besøk!!

:klem: til Frk. Grønn, Eplemakk og Karamba.

Karamba: Jeg så i dagboken din at du hadde fått den kjolen og at du var misfornøyd med den. Men jeg er faktisk på utkikk etter en litt stor og hengslete kjole... hvor rart det enn må høres ut. Dvs. jeg ønsker en kjole som er litt stor og god :) Men det er slett ikke umulig at den går rett i retur. Jeg returnerer faktisk det aller meste som jeg kjøper på postordre... Men jeg må bare prøve denne kjolen for å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag kom pakken fra Ellos og... den går i retur... :sjenert: Kanskje jeg kan prøve å huske at jeg ikke skal bestille derfra?

Kjolen var grei nok, men nå hadde jeg sett for meg at den var sånn skikkelig stor og god, men den var egentlig helt passe. (Kanskje det er de små størrelsene som er store?). Den var i alle fall ikke for sid, heller tvert imot. Så mer ut som en tunika enn en kjole, egentlig. I alle fall så er jeg også litt skeptisk til at Ellos har satt ned prisen på den til bare 99 kroner - da tenker jeg at det må være noe galt med den? Enten at den nupper som besatt eller at den krymper veldig i vask? Uansett så går den i retur fordi jeg også har bestemt meg for å returnere støvlettene. De var egentlig helt greie, men litt for runde foran, og jeg har funnet meg både korte og lange støvletter på nettsiden til Falkanger som jeg skal kjøpe isteden. Får ikke til å linke derfra...

Ellers leste jeg med stor interresse en artikkel her på KG idag, hvor det refereres til moteuka og at babydoller og genserkjoler er skikkelig inn nå (hurra - det er jo det jeg elsker), og at i alle fall skjørtene skulle bli litt sidere, dvs. gå nedenfor knærne til vinteren. Ikke sånn kort som det er nå i høst. Kan dette kanskje også gjelde genserkjolene? Det går egentlig helt fint at de går litt over knærne, men siden jeg er høy, så vil jeg ikke har dem for korte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin kjole! Tenk om alle nettbutikker kunne gjort som net-a-porter, der høyden på modellen alltid er nevnt i beskrivelsen? Det hadde gjort livet enormt mye lettere... Men den aktuelle kjolen ser jo ganske lang ut på modellen, så den blir kanskje ikke FOR kort irl? Litt avhengig av hva du er ute etter, såklart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at kjolen er 37" og det fant jeg ut at er 94 cm, og det er slett ikke så kort! Og så er jeg bittelitt skeptisk til hvor vid den egentlig er, da magen min gjerne skulle vært flatere enn den er... :sjenert:

:fnise:

Uansett så blir det en ganske dyr kjole og jeg har også lyst på den i sort såklart... :sjenert: På den annen side så er det nettopp en slik kjole i grått og en i sort jeg vet at jeg ha denne høsten/vinteren, så da slipper jeg vel å kjøpe noe mere etterpå?? (I wish :rulle: ).

Hadde vært så mye bedre om det var en norsk nettside, så mye enklere å returnere og sånn... :sjenert:

Må forresten ringe nærmeste Falkanger-butikk og spørre om de har fått inn de to forskjellige støvlettene som jeg må ha derfra. Kanskje det blir trilletur til kjøpesenteret mens sambo trener i ettermiddag? :)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene støvlettparet skulle egentlig ha ankommet butikken, men var blitt litt forsinket. Kunne komme når som helst. Det andre paret ankommer 15. september.

Prøver forøvrig å glemme kjolen... Kan ikke bestille to så dyre kjoler fra USA med tax og toll og greier - i alle fall når jeg ikke aner om de passer engang. Må vel heller satse på at jeg finner noe lignende i butikkene her etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg kjøpt denne cardiganen i sort på B.Young. Er egentlig på jakt etter en lang cardigan, men denne hadde i alle fall sånne fine armer som jeg liker ;)

Kjøpte også to par øredobber.

Lette også etter vid genserkjole med lange ermer, men finner ingenting. Det gjør at jeg fremdeles har lyst på de kjolene jeg linket til igår... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Idag har jeg kjøpt denne cardiganen i sort på B.Young. Er egentlig på jakt etter en lang cardigan, men denne hadde i alle fall sånne fine armer som jeg liker ;)

Ååh, den var skikkelig pen! Er den litt tykk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Grønn og Trekkoppfuglen: Cardiganen finnes i sort, lys grå og lys rosa (som på bildet). Det var i alle fall de fargene jeg så. Mulig de hadde flere, det skal jeg ikke si sikkert. Ja, den er litt tykk, men samtidig lett og veldig myk og god. Ermene er lange og vide og går helt inn nederst. Prisen var heller ikke avskrekkende - koster 299,-. De hadde den i alle størrelser på B.Young her i Trondheim i alle fall. Den heter Adele - Car. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår bestilte jeg denne kjolen i grått og i sort fra shopbop.com. Så får jeg bare håpe at de passer når de kommer :) Jeg måtte jo bare ha dem... :sjenert:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en strikkekjole på Lindex i dag og tenkte på deg, Ephemera. Den var fin, i grå og sort, og så ganske lang ut (dog uten at jeg prøvde den). Men nå hadde du jo bestilt... ;) De er virkelig fine! Krysser fingrene for at de passer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasiopeia og itla: :klemmer:

Så koselig at du tenkte på meg, itla! :) Jeg har prøvd å se etter kjole på Lindex for noen dager siden og tror kanskje jeg vet hvilken du tenker på, men jeg tror ikke de er så vide som jeg ønsker... hvis det er den jeg tenker på og det er jo slett ikke sikkert ;)

Har i alle fall fått mail om at kjolene mine allerede ble sendt natt til idag, norsk tid :) Kanskje jeg får dem allerede på mandag? Pleier ihvertfall å gå lynraskt når man bestiller fra VS i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampyra

Jeg har bestilt den kjolen til 99 fra ellos jeg også, så nå er jeg spent på hva jeg synes!

Den rustrøde fra H&M synes jeg ser veldig fin ut så jeg er spent på å høre dommen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cardiganen fra B-young ønsker jeg også meg!! ( hvorfor finner man så mye fint når man er blakk :grine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cardiganen fra B-young ønsker jeg også meg!! ( hvorfor finner man så mye fint når man er blakk :grine: )

Glemte å skrive at jeg leverte tilbake den cardiganen igår, jeg! Jeg var jo litt usikker på den og hadde deponert pengene. Jeg må prøve å begrense meg litt og det er helt klart en ny lang, sort cardigan jeg vil ha, ikke en kort en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...