Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt

Den buksa til lille jenta di. Har de den i XXXXL og? :tunge1:

Sånne capribukser gjør bena lekre. Fine sandaler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa til lille jenta di. Har de den i XXXXL og? :tunge1:

Sånne capribukser gjør bena lekre. Fine sandaler. :)

Takk, takk :) De har nok ikke buksa til lille jenta mi i XXXXL, nei :ler: Og det settet jeg bestilte til henne, skal jeg avbestille. Fikk bekreftelse på at pakken min var sendt idag, og da er det settet "restet" til 25. september! :overrasket: Det er jo 3 måneder til det... Vet jo ikke hvilken størrelse hun bruker på den tiden eller noen ting... Sandalene mine kommer heller ikke før i midten av august, men det får jeg leve med for jeg har ikke greid å finne noen jeg liker i butikkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstkatalogen fra Ellos har kommet. Jeg pleier ikke å handle noe særlig der, men er veldig fornøyd med ballerinaskoene jeg kjøpte derfra i sommer. Har ikke sett så mye i katalogen ennå, men jeg må ha disse støvlettene i strech!

Vurderer også å ta med disse sandalene fra sommersalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Da er bagen min! :)

Den var fiiin! Jeg er på jakt etter en weekendbag jeg også, og har sett en rød(!) på Wedins, men er litt usikker på fargen. Det ville sikkert vært lurest å velge en nøytral farge som på bagen du vant, eller sort/brun. *tenke for harde livet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg tak i denne nydelige

kjolen

Som jeg har ventet en stund på at de skulle få inn :)

Og bagen kom i posten idag. Så da gikk trilleturen til postkontoret :) Bagen var fin og akkurat som på bildet. Det jeg liker med den er at den er nøytral i fargen og at den ikke er så veldig stor. Den er 49 cm. lang. Hadde det ikke vært for at den har typisk bagfasong, med flat bunn og alt det der, så kunne jeg fint brukt den som veske til daglig. Men jeg tenker den blir fin å bruke til håndbagasje eller som en slags veske når man skal ha med seg litt ekstra. Drar jeg på weekend-tur, så har jeg med koffert og beauty-boks uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Da har jeg snoka her også :ler:

Jeg er glad du er så mye høyere og slankere enn meg for da vet jeg at de tingene du kjøper kler ikke meg likevel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vampyra: Og jeg på min side er litt lei meg for at jeg ikke er lavere, sånn at alle babydollkjolene som jeg har dilla på nå for tiden kunne gått ned til kneet... Jeg driver faktisk å syr på blondekant nederst på et par stykker nå - og resultatet blir veldig bra :) Den siste kjolen som jeg kjøpte fra Vila, går forresten til kneet.

Idag har jeg bestilt denne Regnkåpen fra Josefssons.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Kjempe fin bag. Er den ekte og hva betalte du? Har tittet på en lignende fra Gucci, bare med lysere remser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg dette fra høstkatalogen til H&M:

Tøfler

Pyjamas

Strømpebukser, 2 pak.

Grå tunika

Sort tunika

Sort tunika

Grå tunika

Grå cardigan

Men jeg skal foreløpig ikke bestille noe. Mulig jeg bestiller litt klær til lillejenta. Jeg skal selv se hva de får inn i de forskjellige butikkene og så blir disse nettbutikkene en siste utvei dersom jeg ender opp med å mangle noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempe fin bag. Er den ekte og hva betalte du? Har tittet på en lignende fra Gucci, bare med lysere remser. :)

Jeg tror nok bagen er fake, dessverre ;) Jeg var den eneste som la inn bud på den, så jeg fikk den for 700 kroner som var startprisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail fra Lille Vinkel Sko om at sandalene er utsolgt... :sur:

Prøvde en tunika som ligner på denne på H&M idag. Men den var ikke ribbestrikket øverst på ermene og de hadde den i sort og offwhite, ergo er det ikke den samme. Den var veldig fin og lett i stoffet, men den skulle vært videre, synes jeg... Må tenke litt på det. Vil ha viiiiide tunikaer med lange ermer, men ikke ermer med knapper nederst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du har funnet i høstkatalogen til H&M!

Synes det var veldig mye stilig der denne sesongen! Blir nok ikke så lenge til jeg legger inn en bestilling, nå nei... :)

Det var synd at sandalene var utsolgt, typisk! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...