Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Her kommer jeg med shoppingdagbok igjen :)

Jeg skal lage en liste over de tingene jeg har kjøpt meg i det siste, men kan i første omgang ta med at jeg for et par dager siden bestilte denne tunikaen fra Asos:

Tunika

Og igår kveld bestilte jeg disse skoene fra Ellos:

Sorte ballerina

Og disse:

Hvite ballerina

Veldig sjelden jeg handler hos Ellos, men disse skoene har jeg hørt mye bra om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så har jeg fått hentelapp på en kåpe som jeg for en tid siden bestilte fra Gudrun Sjøden. Vet ikke om jeg kommer til å beholde den, men jeg skal hente den idag og så får vi se.

Den ser sånn ut, men i farge "umbra" som går i beige/lys brun:

Kåpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du skal bruke den sånn som hun på bildet?? ;)

*fnis*

Det er klart! Bare tunika og sko! :Nikke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg med shoppingdagbok igjen :)

Jeg skal lage en liste over de tingene jeg har kjøpt meg i det siste, men kan i første omgang ta med at jeg for et par dager siden bestilte denne tunikaen fra Asos:

Tunika

Kjempefin tunika! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg fått hentelapp på en kåpe som jeg for en tid siden bestilte fra Gudrun Sjøden. Vet ikke om jeg kommer til å beholde den, men jeg skal hente den idag og så får vi se.

Den ser sånn ut, men i farge "umbra" som går i beige/lys brun:

Kåpe

Denne kåpen var ikke noe fin, så den går i retur. Penger spart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin tunika! :)

Ja, jeg håper den er fin i virkeligheten også. Jeg har lett sånn etter en offwhite tunika i denne stilen, så jeg måtte bare bestille den. Jeg ender som regel opp med å returnere mesteparten av det jeg kjøper i nettbutikker, men det er litt mye styr med å returnere til utlandet, så jeg håper jeg slipper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal vi se om jeg får til å skrive på dette nye forumet... ;)

Jeg har ennå ikke laget oversikt over hva jeg har kjøpt den siste tiden før jeg startet denne shoppingdagboka, men det kommer!

Jeg har fått den kremfargede tunikaen fra Asos, men siden den ikke var helt som jeg trodde, går den i retur.

Jeg har også fått de hvite og de sorte ballerinaskoene fra Ellos. De er kjempefine og beholdes!

Igår kjøpte jeg to strikkede minikjoler/tunikaer på Vero Moda. En sort og en hvit, begge av samme type. Jeg finner ikke noe link, men de heter "Grace SS Short dress". I tillegg kjøpte jeg en sort knelang tights på Voice of Europe og en hvit tunika/kjole på H&M.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg ble nysgjerrig på den strikkede minikjolen altså.. Den hørtes veldig fin ut (sånn jeg forestiller meg den hvertfall :) )

tror jeg må sjekke ut Vero Moda snart ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg ble nysgjerrig på den strikkede minikjolen altså.. Den hørtes veldig fin ut (sånn jeg forestiller meg den hvertfall :) )

tror jeg må sjekke ut Vero Moda snart ja..

Skal se om jeg kanskje tar bilde av klærne jeg kjøper og legger ut her :)

Idag har jeg hentet pakke fra H&M på postkontoret, men det var bare klær til prinsessa :) En Hello Kitty dongeribukse, 4 bodyer og 3 par sokker. I en litt stor størrelse, så vi må vente litt med å bruke det. Men tro meg - det er enda morsomere å kjøpe klær til babyen sin enn til seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For noen dager siden bestilte jeg litt mere småtteri til babyen fra H&M og tok med denne kjolen til meg selv. Jeg har sett på den i butikken og synes fargene er litt vel "knæsje", men den virker så fin å slenge på seg utenpå bikinien på varme dager, så jeg ville ha den likevel :)

Har også kjøpt meg sølvsandaler i merket "Face" fra Falkanger siden sist (det går ikke an å linke fra nettsiden deres...) og min jakt på støvler har foreløpig endt opp i et par Snoopy-støvler! De er offwhite med sorte, små Snoopyer bortover kanten nede. De var ikke så dyre, og jeg skal jo bare ha dem til turbruk, så de får duge inntil jeg eventuelt finner sånne som jeg har sett for meg.

Ellers prøver jeg å kjøpe minst mulig klær om dagen, egentlig, men jeg har veldig lyst på denne kjolen fra Asos i hvitt... Synes den er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen dager siden bestilte jeg litt mere småtteri til babyen fra H&M og tok med denne kjolen til meg selv. Jeg har sett på den i butikken og synes fargene er litt vel "knæsje", men den virker så fin å slenge på seg utenpå bikinien på varme dager, så jeg ville ha den likevel :)

Har også kjøpt meg sølvsandaler i merket "Face" fra Falkanger siden sist (det går ikke an å linke fra nettsiden deres...) og min jakt på støvler har foreløpig endt opp i et par Snoopy-støvler! De er offwhite med sorte, små Snoopyer bortover kanten nede. De var ikke så dyre, og jeg skal jo bare ha dem til turbruk, så de får duge inntil jeg eventuelt finner sånne som jeg har sett for meg.

Ellers prøver jeg å kjøpe minst mulig klær om dagen, egentlig, men jeg har veldig lyst på denne kjolen fra Asos i hvitt... Synes den er nydelig.

Den siste kjolen var nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen fra H&M har jeg i grønt. Den er kjempefin!! Gleder meg til å bruke den...

Synes også den er stilig med striper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått den stripete kjolen fra H&M. Litt usikker på om den skal beholdes, da fargene er litt vel skarpe etter min smak... men sikkert fin til sommerbrun hud :)

På torsdag kjøpte jeg en hvit kjole på Cubus. Den har bobleeffekt over bysten og hullblonder nederst. Går til litt under kneet. Det er også avtakbare stropper på den. Jeg kjøpte den også i sort, men har mer eller mindre bestemt meg for å levere den tilbake da jeg har nok sorte kjoler og dette er en typisk sommerkjole. Så også på en kjempefin rosa, heklet bikini der. Det jeg er usikker på er imidlertid at det var sånn liten bikinitruse med knyting i sidene, noe jeg føler man bør være superslank for å kle? Må tenke litt på det. (Kjøpte også masse klær til prinsessa :))

Den hvite kjolen fra Asos, som jeg siklet på, har jeg endelig greid å slutte å tenke på nå. Jeg oppdaget plutselig at den var like lang i alle størrelser :overrasket: 84 cm. lang. Og siden jeg er høy, blir den da veldig kort. Jeg har ikke ord for hvor irriterende det er at de lager klær like lange i de forskjellige størrelsene!? Hvor stor blir den forskjellen på ei som er 155 cm og ei som er 180 cm da liksom!?

Og... på fredag kjøpte jeg 42" LCD-TV! :sjarmor: Må ta med det her, selv om det ikke er klær!

Ellers har jeg planer om å ikke kjøpe så mye mere før til høsten nå... men tiden vil vise om jeg greier det ;) Jeg har alt for mye klær, så alternativt må jeg begynne å kaste litt... :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken Titt

Grattis med TV. :sjarmor:

Slike "string-truser" som du beskriver er faktisk slankende. jeg tror nemlig det er når trusene er brede på siden man vil se større ut.

Den hørtes da bare helt skjønn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg greier selvsagt ikke å la være å shoppe... :sjenert:

Siste uke har jeg kjøpt en hvit tights med blondekant, en kjempefin hvit A-linje kjole fra Vero Moda og den rosa bikinien jeg skrev om sist. (Synes ikke bikinitrusa ble spesielt fin, men går jo ikke an å bytte heller).

Har også lyst på sandaler i sølv med litt hæler og muligens den kjolen fra Vero Moda også i sort... (Jeg kjøper alltid klær i flere farger når jeg finner noe jeg liker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på fredag kjøpte jeg strikket A-formet minikjole i grått på Vero Moda - likedan som jeg i mai kjøpte i hvit og i sort. Men nå var den på salg, så jeg måtte ha grå også :)

Så også litt etter sandaler i sølv med litt hæl, men har ikke funnet noe ennå.

Har også gitt meg lov å se litt etter sommerkjoler, men ellers skal jeg ikke kjøpe klær før til høsten nå. (Tror jeg :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...