Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja! Det var den ja! Husker det jo nå :sjenert: Men den er helt utrolig nydelig!!! :juhu: :juhu:

Tuuuuuuusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo bare helt fantastisk nydelig :)

Tuuuuuusen takk ballerina! Jeg er helt forelsket i den kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig, finnes så mye forkjellig av kjoler. Rart vi klare bestemme oss egentlig, hehe

Ja det er ganske rart at vi klarer å bestemme oss. Jeg tror jeg har hatt 10 favoritt kjoler hehe. Men det var denne jeg virkelig ville ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ja det er ganske rart at vi klarer å bestemme oss. Jeg tror jeg har hatt 10 favoritt kjoler hehe. Men det var denne jeg virkelig ville ha!

Vi kjenner det jo litt i magen også når vi har funnet den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner det jo litt i magen også når vi har funnet den...?

Ja det er sant, vi gjør jo det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Gratulerer med kjole!

Så mange som allerede har kjøpt/funnet kjole. Er det vanlig å gjøre det så tidlig? Jeg ligger tydelig milevis bak i planleggingen. Har ikke tenkt å prøve kjole før i august jeg.

Jeg har heller ikke tenkt til å starte før til høsten med dette. Litt fordi det da kommer nye kjoler for 08 så jeg fikk beskjed om at det var lurt å vente. Og fordi vekta skal ned!!! Men blir litt misunnelig på disse andre som har skaffet kjoler allerede ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjolen var nydelig Irmelinn! Et godt valg :) Ble det noe søvn på deg i natt forresten eller var du alt for gira etter kjolekjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjolen var nydelig Irmelinn! Et godt valg :) Ble det noe søvn på deg i natt forresten eller var du alt for gira etter kjolekjøpet?

Takk :)

Nei det ble ikke så mye søvn, hehe. Lå å grublet å tenkte lenge på kjolen. Nå har jeg sotte her ved dataen å sett på den i over en time :) Gleder meg sånn til den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før den kommer da?

Ca 30 dager. SÅ den er her rundt begynnelsen av Juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Irmelinn, kunne jeg også fått sett kjolen tror du. Er ikke så flink til dette, men finnes det ikke noe sånt som PM eller noe sånt som man sender bilder på? Trenger en liten forklaring på forskjellige ting her snart tror jeg, er jo helt grønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Irmelinn, kunne jeg også fått sett kjolen tror du. Er ikke så flink til dette, men finnes det ikke noe sånt som PM eller noe sånt som man sender bilder på? Trenger en liten forklaring på forskjellige ting her snart tror jeg, er jo helt grønn..

Jeg har lagt link på side 9. Men kan legge den her også.

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=J135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM er postmelding der du kan skrive med andre uten at noen kan lese hva dere skriver om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Oj så fin kjole, Maggie Sottero har så mange fine kjoler altså. Jeg må bare prøve å sette meg litt mer inn i ting her snart. Men takk for forklaring, trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så fin kjole, Maggie Sottero har så mange fine kjoler altså. Jeg må bare prøve å sette meg litt mer inn i ting her snart. Men takk for forklaring, trenger det :)

Ja jeg falt helt pladask for den kjolen når jeg så den første gang å siden har den vært "min"!

Bare hyggelig å hjelpe, bare si ifra om det er noe du lurer på. Jeg begynner å bli ganske kjent her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto
Ja jeg falt helt pladask for den kjolen når jeg så den første gang å siden har den vært "min"!

Bare hyggelig å hjelpe, bare si ifra om det er noe du lurer på. Jeg begynner å bli ganske kjent her nå :)

Så deilig det må være når man ser en kjole og tenker at "der en den". Jeg sitter bare å tenker: "fin, finere, enda finere" men ikke noe "wow" på meg enda. Men det har vel en sammenheng med at jeg ikke skal kjøpe noe på lenge så det er kanskje like greit for å ikke bli gal :ler:

Det er bra det er folk med erfaring her, jeg er jo så lite teknisk begavet at det er helt pinlig. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være når man ser en kjole og tenker at "der en den". Jeg sitter bare å tenker: "fin, finere, enda finere" men ikke noe "wow" på meg enda. Men det har vel en sammenheng med at jeg ikke skal kjøpe noe på lenge så det er kanskje like greit for å ikke bli gal :ler:

Det er bra det er folk med erfaring her, jeg er jo så lite teknisk begavet at det er helt pinlig. :flau:

Hehe, du blir bedre skal du se! Jeg skulle heller ikke kjøpe kjole før til høsten, men jeg kunne ikke vente når jeg hadde funnet kjolen jeg ville ha. Jeg er glad det er snøring i ryggen for da kan jeg både gå litt opp og ned uten at det skal ha så stor betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her, kjolen er nydelig! Jeg så veldig mye på den da jeg var på kjolejakt, men det ble ikke den likevel. Har ikke fulgt helt med så jeg bare lurer: Får du den sydd av ei dame på QXL? Hvor mye kosta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hehe, du blir bedre skal du se! Jeg skulle heller ikke kjøpe kjole før til høsten, men jeg kunne ikke vente når jeg hadde funnet kjolen jeg ville ha. Jeg er glad det er snøring i ryggen for da kan jeg både gå litt opp og ned uten at det skal ha så stor betydning.

Snøring i ryggen er genialt, det har jeg tenkt på som veldig lurt. Da har man en ørliten mulighet hvis man skulle gå litt opp/ned. De fleste jeg har snakket med går gjerne en kilo ned de siste ukene på grunn av kjempe stress med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...