Marna Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #121 Skrevet 6. mai 2007 Da har vi fått sjokoladefontenen vår, forever friends bamsekaketoppen som var nyyyydelig og små blomster vi har tenkt og hatt på hver tallerken til gjestene. De blomstene var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, så jeg vurderer å sende de tilbake. Hm, vanskelig det der. Ellers har vi spurt naboen til mamma og pappa om hun kan være toastmaster i bryllupet i dag! Hun ble svært overraket og måtte tenke over saken! Hun har kjent meg hele livet og kjenner også forloveden veldig godt! Og hun er assistent rektor og er vant til å tale for forsamlinger. Åh, håper så inderlig at hun sier ja og tar oppgaven, hun er som skapt for den!!! Spennende altså! Det var dagens oppdatering om hva som har skjedd i det siste! Håper dere har en fin søndag elle sammen!
Gjest Ballerina Skrevet 6. mai 2007 #122 Skrevet 6. mai 2007 Så mye spennende som har skjedd!! Så bra at dere også likte kaketoppen, den er jo bare såååå søt! :rødme: Krysser fingrene for at naboen til foreldrene dine sier ja til å være toastmaster
Marna Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #123 Skrevet 7. mai 2007 Takk Ballerina for kryssing av fingre for toastmasteren! Vi venter fortsatt i spenning! Ellers har jeg vært på ikea i dag og kjøpte 60 meter (en hel rull, så jeg er sikker på at det blir nok ) med limegrønt stoff til løperne!!! :-D :-D :-D Ellers er jeg bare super sint i dag! Fikk for en time siden en skriftlig klage på bygget vårt fra den ene naboen! (og for de som har fulgt med i saken tidligere, dette det var ikke han som var så negativ tidligere heller). En annen jævel som har bestemt seg for å drøye ut tiden vår og for at jeg skal bli gaaaaaaal av å vente! Åh, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg altså, må derfor få det ut her! Sorry utrykket, forbanna nabo jævel! Skal ta meg en dagbokrunde og prøve å tenke på noe annet.. Om det er mulig. Arg. Tight til alle som vil ha!
Skrållan Skrevet 7. mai 2007 #124 Skrevet 7. mai 2007 Kom du deg på Kremmerhuset og fikk sett etter den lysestaken i dag? Om ikke, så må jeg vente til torsdag før jeg kan dra dit, jeg er alenemor for tiden skjønner du - så det er ikke bare bare å dra på trening... Natta
Marna Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #125 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Skrållan: Nei, fikk ikke kommet meg til byen idag Tiden strakk ikke til og mormor er heller ikke så sprek i bena sine.. Hørtes ikke noe særlig ut å være alenemor da, bra du får hjelp fra samboern om ikke så alt for mange dager Hold ut vennen! Skal evt høre med samboern til brodern, kanskje hun har litt tid til overs?? Skal gi deg beskjed i hvertfall! Natta tilbake! Endret 7. mai 2007 av Marna
Irmelinn Skrevet 7. mai 2007 #126 Skrevet 7. mai 2007 Inne å på Marna Hvordan var sjokoladefontenen? Var den fin? Gleder meg til å bestille vår
Marna Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #127 Skrevet 7. mai 2007 Irmelinn: Åh, var skikkelig godt med en nå altså! Sjokoladefontenen var kjempelekker!! Vår var stilig i stål! Kjapp og ryddig levering! Veldig fornøyd, bare å glede seg til å bestille Natta
Irmelinn Skrevet 7. mai 2007 #128 Skrevet 7. mai 2007 Å det var jo kjempebra Kanskje jeg skal få gubben til å bestille denne uken. Er hans oppgave nemlig Natta
Marna Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #130 Skrevet 11. mai 2007 Lite nytt på bryllupsfronten i disse dager du gitt. Så på god morgen norge i dag da, det var stas siden de pyntet brudene de har fulgt med der og litt ekstra bryllups-ting Her er link til kjendisstylisten Jan Thomas 10 bud for sommerbruder: (hvis det var noen som ikke fikk med seg programmet. Endel åpenbare ting da, men vi liker jo lister her inne så ) http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/gmn/article1038816.ece Skal på jobb i helgen jeg, så jeg håper alle sammen får en fiiiin helg! Kos dere!
Gjest Ballerina Skrevet 12. mai 2007 #131 Skrevet 12. mai 2007 Det så jeg litt av, men ikke alt! Ja, "less is more" passer bra Ha en fin jobbehelg!!
Marna Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #132 Skrevet 14. mai 2007 Ballerina: Ja, så sant så sant! less is more! Arbeidshelga var fin den, håper di var det samme! dberry: Takker for helga klem, og besøk i baka mi! Godt du holder liv i den! Ja, 13 måneder igjen i dag til vi begge gifter oss! :hjerte: Stor stas! Hva er vel 13 måneder da?!? Ingenting! :hoppe: Håper helga di har vært fin! Og lykke til med eksamenene i morgen og onsdag
Marna Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #133 Skrevet 14. mai 2007 Jippi ja ja jippi jippi ja! Var på besøk til mine foreldre i kveld og traff hun naboen vi har spurt om å være toastmaster. Og hun sa JA til oppgaven!!! Måtte takke henne med et kraftig håndtrykk og en god klem (selv om jeg er temmelig forkjølet...) Åh, så lettet jeg ble! Dette blir så bra!! :hoppe: :hoppe: Så det var gode nyheter herifra Weeeeeeeeeeeeeeeee! *gledesutbrudd*
MellonCollie Skrevet 15. mai 2007 #134 Skrevet 15. mai 2007 for at toastmasteren sa ja! Morsomt når man får på plass slike ting Håper formen snart er bedre!
Marna Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #135 Skrevet 18. mai 2007 Heisann jenter! Håper dere hadde en fin 17 mai feiring, uansett hvor dere bor i dette landet! Her i midtnorge var det surt og kaldt, men ble fint midt på dagen! Hadde en travel men utrolig fin feiring! Tror nesten det var den kosligste 17 mai jeg har hatt Å tenk, neste år er det antakeligvis begynnende bryllupsnerver som kiler i kroppen På onsdag var forloveden og jeg og kikket på hvilken type ark vi skal ha til invitasjonene og bordkortene. Vi fant to ulike typer (de var like, en var hvit med striper inntrykkt i papiret og en var litt mer offhwite og litt mer ru) Så nå skal vi prøve ut begge og se hva som blir finest Jeg har laget "vinduet" til bordkortene i kveld, og det blir så bra!!! Yey! Tror det blir bedre enn jeg hadde antatt. Var litt for lei av broderiet på slutten, men ikke så rart etter å ha sydd 120 like bilder. Så nå en måned etter jeg var ferdig med dem var det fint å se dem igjen! Tenk om et år da! Åh, håper tiden går fort! Kan nesten ikke vente med å bli fru! Og angående invitasjonene holder forloveden på å produsere masse forskjellig forslag, de blir så fine alle sammen. Så vi skal lage noen flere (er i det kreative hjørnet for tiden ), og så må jeg vise dem frem her til dere, så dere også kan si deres mening. Vi blir jo liksom litt "innhabil" i valget, men vi går jo selvsagt for det vi synes er finest da, hvis det dukker opp en klar favoritt. Men foreløpig er alle like fine Jaja, det ordner seg! Gleder meg til å vise frem også da! Tihi. Og så var vi på Norli, og der fant vi en flott gjestebok vi kjøpte Jeg trodde det var den samme som dberry hadde kjøpt, og nå når jeg sjekket det, så er det virkelig den samme Så nå har vi lik gjestebok dberry! Knis. Den var helt nyyyydelig, og mamma smeltet helt. Hun sa "jeg tror bryllupet deres blir vakkert og gjennomført" Det tror jeg også! Eller, håper det i alle fall. Og dberry og MellonCollie: Takker for , og god bedring hilsen! Formen er litt bedre, men hoster fælt ennå. Fikk til og med bekymringsmelding ang hosten fra en pasient i dag! Satser på at det gir seg over helga! For da har jeg masse fri! Jeje, var i preike humør i kveld ser jeg. Må vel hoppe til køys nå. Så jeg ønsker alle som stikker innom dagboka mi en strålende helg, måtte finværet bre seg over hele Norges land. og 'er til dere alle fantastiske KG kvinner!
Gjest Septima Skrevet 19. mai 2007 #136 Skrevet 19. mai 2007 Jeg vil også begynne å pusle med invitasjoner og sånt. Men bør vel konsentrere meg om skole og jobb fram til st.hans...
Gjest Ballerina Skrevet 19. mai 2007 #137 Skrevet 19. mai 2007 Så gøy med småinnkjøp og pusling med innbydelser! Gleder meg til sommeren når jeg kan tenke masse masse bryllup! Skal ikke jobbe så mye som i fjor så da har jeg tid til det! HERLIG! Håper du legger ut noen bilder av resultatene?? Ha en fin lørdag!!
Marna Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #138 Skrevet 22. mai 2007 Septima: Går fort til st.hans nå, skjønner godt at du gleder det til litt mer fritid slik at du kan sysle med stort og smått til bryllupet! Ballerina: Ja, det er gøy å pusle med bordkortene og inbydelsene. Men det er så utrolig vanskelig også, å ta alle valgene! Det er jo tross alt viktige ting vi vil skal være perfekt til vårt bryllup. Godt å starte tidlig i alle fall Skal legge ut bilder av resultatene fra bordkort og invitasjoner så fort jeg får skrevet ut et eksemplar. Har akkurat sendt forloveden opp til pcn sin for å mekke litt mer på invitasjonene på alle KG jentene! Ps: Føler meg helt grønn etter omgjøringen av KG jeg... Finner ikke smiliene Og finner heller ikke hurtigveien for å sende PM... Oj, der var smiliene! Endelig!
*Lollipop* Skrevet 22. mai 2007 #139 Skrevet 22. mai 2007 Gleder meg sååååå til å se invitasjoner altså!!!! Og KG.. mm, synes også det er litt komplisert det nye, men jeg har begynt å venne meg til det nå... mest smiley-greiene jeg syns er komplisert å finne frem til.. så jeg bruker mye mindre smiley for tiden Åssen går det med hus-planleggingen da?
Marna Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #140 Skrevet 22. mai 2007 Gleder meg sååååå til å se invitasjoner altså!!!! Og KG.. mm, synes også det er litt komplisert det nye, men jeg har begynt å venne meg til det nå... mest smiley-greiene jeg syns er komplisert å finne frem til.. så jeg bruker mye mindre smiley for tiden Åssen går det med hus-planleggingen da? Jeg gleeeeeder meg til å vise fram også Samboeren var akkurat på kjøkkenet og traktet kaffe, så det kan tyde på at det tar litt tid... Ja, vil tro vi blir vant med det nye KG etterhvert, for vi blir jo ikke akkurat noe mindre aktive her det neste året ++ For etter bryllupsdagbok flytter vi jo oss forhåpentligvis til babydagbok Åh, så omtenksom du er Joda, det går sakte men sikkert fremover i husbyggingsplanleggingen! Hadde møte med han naboen som klaget, og han ville at vi skulle gjøre huset mindre og lavere samt og ha garasjen midt på gårdsplassen! Det sa vi oss ikke enige i, ettersom vi har planlagt og formet dette huset i over 3 år! Det er drømmehuset vårt! Så i morgen skal vi sende inn byggesøknad med klagen som vedlegg, så får kommunen avgjøre! Har en god følelse da! Jeg tror dette går veien! Som jeg sier til min kjære, jeg vedder på at vi får beskjed den 14 juni i år om at vi kan starte å rive huset! Da har vi akkurat 1 år på oss! Det skal gå fint det for at vi har en herlig tid i møte alle sammen! Livet er herlig dere! (positiv i dag, tross at jeg FORTSATT er ) :klem: og sleng til alle som vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå