Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*igjen*

Så søøøt da :)

Det blir nok kjempefint. Litt uvanlig å brodere bordkortene selv da, så sikkert mange som blir overrasket.

Huff jeg sliter selv med å finne ut av våre bordkort :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ble litt nysgjerrig på de broderte bordkortene jeg og.... :sjenert: høres jo fint ut av de andre da! hehe

ellers må du også ha en superfin helg og kose deg på jobb :klem:

(jobb her i gården også.. må jo tjene opp noen kroner for å få råd til kjolen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt :)

Sendte deg en PM jeg dberry, så får du dømme selv... :ler: Ha en fin arbeidshelg du også. :klem:

Skrållan: Sjønner du er nysgjerrig, du får nok smøre deg med tålmodighet lille venn! :tunge1: Sorry torry! :kose:

Da må jeg gå jeg, kommer vel innom etter jobb i kveld tenker jeg :)

:klem: til alle som vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk... da må jeg lære meg å ha tålmodighet... :ler: Ha en fin arbeidsdag! :kose: Har lagt ned Ida og sambo jeg nå, så nå sover de godt på soverommet! :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Bordkortene var kjempefine! Tipper de gjestene dere inviterer må ta vare på sine bordkort fooooreeeeveeeer! DET arbeidet! :)

God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrållan: Ja, tålmodighet er en dyd vet du! :) Hehe, hørtes behagelig ut å legge de ned i 14 tiden :hoho: Har vel stått og og lagt seg vesla da :ler: Hadde en super fin vakt på arbeid i dag, det er så godt det! :tommel:

Septima: Bra du liker bordkortene våre :) Vi skal be ca 120 gjester, så det har vært litt av en jobb ja! Begynnte med dem i 2004! Jeg er rimelig tålmodig må jeg få si! Men nå begynner jeg å bli lei! Skal ha en sluttspurt med de ti siste i helga.

Ballerina: Ja, det er masse jobb, blir sinna dersom noen av gjestene setter de igjen ja :legrine: Fint du synes de var kjempefine! :) God helg til deg også!

MellonCollie: Har sendt deg PM med bilde, klart du også skal få se.. De fleste får det :sjarmor:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine bordkort! Jeg er imponert! Tror nok ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å lage over 100 slike i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Utrolig fine bordkort! Jeg er imponert! Tror nok ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å lage over 100 slike i alle fall  :ler:

Ikke jeg heller! Har mye tålmodighet når det gjelder håndarbeid, men ikke over 100 bordkort! Har fortalt om deg i helga til svigermor, hun var superimponert!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var det meste av arbeidshelga unnagjort! Skal på tidligvakt i morgen, så har jeg sagt ja til å undervise noen studenter om diabetes... :overrasket: Å jeg aaaaaner ikke hva de vil vite... Må vel se over litt generelt om diabetes og hvordan vi gjør det på avdelinga når vi får inn pasienter med det.. Åh, typisk meg å si ja og virklig tenke på hva jeg har sagt ja til siden.. Jaja, skal vel overleve det og :sjenert:

Ellers skjer det ikke så mye på bryllupsfronten for tiden, undersøker om noen kjenner til band som er flinke. Så nå tenker flere folk på våre vegne :) Inkludert oss, men er jo så vanskelig å vite om de kan lage liv og god stemning siden vi ikke aner hvordan de er... Skal ikke være enkelt, musikk er jo en så viktig del av festen! Jakten fortsetter ennå.

Ellers får jeg lage en felles takk til dere alle for skryt ang bordkortene og min tålmodighet :ler: Jeg er overrasket selv over hvor tålmodig jeg er noen ganger.. Men samboer sier jeg av og til blir sinnt som et lemen da, så det hender at jeg er veldig utålmodig også! Godt de snart er ferdige.. Fortsatt 10 stk igjen med kontur-sting! Skal bli ferdig til uka som kommer!!! Skal bli godt å brodere noe annet! :ler:

Store :klem::klem: fra meg til dere snille KG jenter! God natt og ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dberry: Takk helga var fin tross jobbing! Roooolig :) Og undervisningen gikk bra den også! Godt å være ferdig med den! Håper det blir lagt merke til av lederen :ler: Håper det går bra med lesinga di, blir godt når eksamene er overstått og du kan nyte friheten igjen!

Skulle kommet meg i seng nå, men har en tendens til å snu døgnet en smule når jeg har fri noen dager... Har snakket med et søskenbarn som skal gifte seg i 2008 også, blir jo så engasjert og gira et det blir vanskelig å sove! Får rope på Jon Blund, og høre om han kan avlegge et besøk til meg snart :sjarmor:

Sitter og jobber med bordkortene, målet er å bli ferdig i morgen! Får se, er så mye å annet å finne på også... :sjenert: Ellers lite nytt på bryllupsfronten fortsatt!

Ha ei god natt (det som er igjen, sikkert ingen her inne nå men), og en fin morgendag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marna :)

Har sett at det er mye snakk i de bordkortene dine, kan jeg få se de eller? Er så fryktelig nyskjerrig :) Kanskje de passer til vårt bryllup og jeg kan sette svigermor i arbeid :hoho:

Du er ikke den eneste som sliter med søvnen. Jeg trodde virkelig at bryllupstenkingen om natten skulle dabbe av, men da tok jeg fryktelig feil! Er så irriterende å ikke få sove fordi kjoler, invitasjoner, blomster, borddekorajoner, kaker osv svirrer i hode! :sur: Vil jo Sove! Vi er sikkert mange inne på denne siden, med det problemet :ler:

:klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...