Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Tassie: Åh, så fint at du likte dem! Du blir nesten stum og jeg blir veldig rørt av dine fine ord :)

:klem: 'er tilbake til deg, snille gode Tassie jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare :danser::skaal: :juhu: :juhu: litt for Marna-jenta jeg!

Tenk nå er det bare 384 dager igjen til vi to skal gifte oss! Oi, blir så rart å bli 'kone' liksom... Jeg har sittet og tenkt på det noen ganger... siden det har vært så lenge til så har jeg ikke helt klart å se det i virkeligheten for meg, men her om dagen så ble det hele så virkelig, tenkte: 'om ett år bare, så skal jeg faktisk gå opp kirkegulvet med pappa.. jeg skal faktisk gifte meg, og jeg skal bli fru 'min kjære'....!!!' Det var ganske så uvirkelig!

Men vet du hva? Jeg er sååå glad for at det er du og meg som skal på en måte dele dagen sammen! Det blir så utrolig koselig! :) Og det at vi kan dele alle tankene sammen og har egentlig kommet sånn ca litt likt i planleggingen og... kjemmpeherlig synes jeg!

Håper virkelig dere får til det dere ønsker med det nye huset, og igjen må jeg bare si at invitasjonene og bordkortene blir fantastiske! (skulle nesten ønske jeg ble invitert jeg... de var så fine atte... :ler: )

Nei nå skal jeg slutte å bable her!

Natta!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare :danser::skaal: :juhu: :juhu: litt for Marna-jenta jeg!

Tenk nå er det bare 384 dager igjen til vi to skal gifte oss! Oi, blir så rart å bli 'kone' liksom... Jeg har sittet og tenkt på det noen ganger... siden det har vært så lenge til så har jeg ikke helt klart å se det i virkeligheten for meg, men her om dagen så ble det hele så virkelig, tenkte: 'om ett år bare, så skal jeg faktisk gå opp kirkegulvet med pappa.. jeg skal faktisk gifte meg, og jeg skal bli fru 'min kjære'....!!!' Det var ganske så uvirkelig!

Men vet du hva? Jeg er sååå glad for at det er du og meg som skal på en måte dele dagen sammen! Det blir så utrolig koselig! :) Og det at vi kan dele alle tankene sammen og har egentlig kommet sånn ca litt likt i planleggingen og... kjemmpeherlig synes jeg!

Håper virkelig dere får til det dere ønsker med det nye huset, og igjen må jeg bare si at invitasjonene og bordkortene blir fantastiske! (skulle nesten ønske jeg ble invitert jeg... de var så fine atte... :ler: )

Nei nå skal jeg slutte å bable her!

Natta!! :sove:

Åh, du er så god du! Og jeg er heeeeelt enig i alt du skriver! :ler:

Tar en :skaal: jeg også! Tihi

Kjenner igjen følelsen av at bryllupet er rimelig fjernt, men av og til får jeg en merkelig følelse og må bare gliiiiiise, for da kommer jeg på at om ca et år skal vi virkelig gifte oss!!! :bryllup: Ser for meg pappa og jeg komme opp kirkegulvet, med alle øynene til gjestene som kikker spent! Åh, det blir så stort! Mamma sa at hun hadde begynt å skrive tale til oss, da blir det også litt mer begripelig at det faktisk skal skje!

Jeg og er utrolig glad for at det er vi to som skal følge hverandre helt til den store dagen og at vi har like lenge igjen med planlegging, drømmer og giftemål samme dag! Det er herlig ja! Tenk, vi kommer begge til å våkne den 14 juni 2008 og tenke "idag ska vi gifte oss!!" Artig at vi har kommet sånn ca like langt i planleggingen også ja, vi er nok ganske like du og jeg! :tommelsmil:

Åh, koslig med lykkeønskninger ang huset også! Tenker på alt du! Får vel høre om alt går i orden ang huset innen 20 dager. Jeg lover at dere blir oppdatert (om dere vil eller ikke :ler: ) Skulle nesten bedt deg til bryllupet vårt og jeg, men jeg tror du ville takket nei, for du har jo et annet nydelig bryllup du skal i den dagen :legrine:

Må vel tenke på å finne sengen snart jeg også, men er litt giret akkurat nå... Får vel :tellesauer: og prøve å :sove: snart...

Nok en gang må jeg :klem: , :kose: , :smilyblomst: og :kyss: til verdens herligste Tassie jente som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både invitasjonene og bordkortene er kjempefine! Du har vært utrolig flink Marna! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei, ser at flere nevner at du har laget fine invitasjoner og bordkort her, er det noe som ligger i dagboken din, fant ikke når jeg lette skjønner du, ville så gjerne se :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ser at flere nevner at du har laget fine invitasjoner og bordkort her, er det noe som ligger i dagboken din, fant ikke når jeg lette skjønner du, ville så gjerne se :icon_smile:

Det ligger linker ganske langt nede på side 8 her i dagboken hennes ja :)

Igjen, de er kjempenydelige altså Marna! Ser på dem litt igjen og igjen fordi de er så fine! Og tenk at du har brodert allllle bordkortene :overrasket: Du er kjempeflink! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så snille og herlige dere er! Tuuuusen takk for all skryt, det rører et kvinnehjerte :)

Som Tassie sier, bildene ligger nesten nederst på side 8! Koslig at du må innom å se flere ganger Tassie, og ja det er heeeeeelt utrolig nå i etterkant å begripe at jeg klarte å brodere alle! :ler: Sånn sett har jeg planlagt bryllupet siden 2004 :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Nå skjønner jeg hvorfor dette skaper store reaksjoner her inne ja.. De var fine, tenk å orke dette da folkens... Du har vært kjempe flink, helt enig med resten av gjengen her. :klappe: Jeg vurderer liksom å få noen til å sy med broderingsmaskin på serviettene jeg da, litt av en bragd i forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor dette skaper store reaksjoner her inne ja.. De var fine, tenk å orke dette da folkens... Du har vært kjempe flink, helt enig med resten av gjengen her. :klappe: Jeg vurderer liksom å få noen til å sy med broderingsmaskin på serviettene jeg da, litt av en bragd i forhold..

Hehe, store reaksjoner var kanskje en overdrivelse, men kan love deg at det var godt å bli ferdig med broderingsbiten ja! Så nå har vi endelig bestemt oss for hvilken papp vi skal bruke, så nå må vi kjøpe den og jeg må skjære ut alle rutene som broderiet skal være inni... Det er del to... Og sist men ikke minst brodere på navn da, men har valgt en meeeeeget enkel skrift for å si det slik :ler:

Takk takk for tilbakemelding :) Godt å høre at det ser bra ut, gleeeeeder meg til å se reaksjoner på gjestene når de kommer til dekket bord! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliKone

Virkelig flotte invitasjoner og bordkort !

Imponert :tommel:

Syns skoene du har kjøpt var ordentlig lekre og stilige, kunne absolutt ha tenkt meg slike , men jeg må nok ha høyere hæl :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk SkalBliKone for tilbakemelding! Koslig at du likte dem da :)

Ja, jeg ble så glad da jeg fant fine og billige sko, slik at jeg kan bruke resten av skobudsjettet på andre poster istedet :ler: Jeg prøvde noen med høy hæl også, men da ble jeg nesten på høyde med samboeren (han er 10 cm høyere enn meg) pluss at jeg så for meg å tryne med de skoene... Så det ble de lave... Men det er mer elegant med høy hæl da synes jeg i utgangspunktet. Tenk at jeg valgte komfort forran skjønnhet ang sko på den store dagen da... :sjenert:

Ellers har jeg lyst på sånne gjennomsiktige konvolutter for å sende invitasjoner i, men finner ikke noen som har hverken i butikker eller på nett... :sur::klaske::sinnatagg:

Håper jeg får en :idesmil: i de kommende månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei du, mener du helt gjennomsiktig eller at det bare synes litt igjennom?

Det hørtes veldig lurt ut å velge komfort fremfor skjønnhet når det gjelder sko. Tenkt så ille å få vondt i beina etter en eller to rimer da, det er en del timer igjen å stabre rundt på da :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noen innspill på det med konvoluttene, men ville inn og ønske deg en god helg og håper du har det fint!

:klem: og :kose: på min samme-bryllupsdag-KG-venninne! (tror det var litt kortere enn det andre jeg brukte en gang?! :ler: )

Iallfall, :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Takk for at du tenker på meg! Gikk helt ok idag.. så nå er det jo ikke lenge igjen! :)

:kose: litt til

Nå skal jeg ut herfra snart altså... slutte å bable...

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, mener du helt gjennomsiktig eller at det bare synes litt igjennom?

Det hørtes veldig lurt ut å velge komfort fremfor skjønnhet når det gjelder sko. Tenkt så ille å få vondt i beina etter en eller to rimer da, det er en del timer igjen å stabre rundt på da :riste:

Tenkte å ha de helt gjennomsiktige, men fant noen i kveld som var litt gråe som jeg tror vi ender opp med! Legger med bilder under :)

Ja, jeg synes det var veldig lurt å velge komfort, i allefall når skoene ikke synes under den store kjolen engang :ler: Blir ganske mange timer å stå, gå og danse den dagen, så godt skotøy er påkrevd for å nyte dagen mest mulig. Godt du er enig :)

Har dessverre ikke noen innspill på det med konvoluttene, men ville inn og ønske deg en god helg og håper du har det fint!

:klem: og :kose: på min samme-bryllupsdag-KG-venninne! (tror det var litt kortere enn det andre jeg brukte en gang?! :ler: )

Takk for at du tenker på meg! Gikk helt ok idag.. så nå er det jo ikke lenge igjen! :)

:kose: litt til

Nå skal jeg ut herfra snart altså... slutte å bable...

*poff*

Du er heeeelt tilgitt for å ikke komme med innspill, koslig at du legger igjen spor i boka mi fordet :)

Jeg har det fint, har fridag i dag, den eneste denne uken. Så derfor er KG litt nedprioritert desverre. Så sorry jenter for litt dårlig svar i dagbøkene deres fra min side, jeg kommer sterkere tilbake!!! Blir litt på og av i perioder, men lover jeg kommer til å bli helt hyper og avhengig når det er noen måneder igjen! Åh, hvor jeg gleder meg! :juhu: Har fått finvær også, og da er livet herlig å leve!

Har tenkt på deg i dag også, godt at du synes det gikk helt ok :) Det er et godt tegn! Og nå gjenstår bare to eksamener så tar du sommerferie! Åh, hvor herlig det må være! Da skal det gjøres unna bryllupsting sjønner jeg! Håper alt går toppers med deg også om dagen! Har dere fint vær om dagen da?

Masse :klem: :klem: :kose: og :kyss: til min samme-bryllupsdag-KG-venninne!

Ellers har forloveden vært en runde på hobbybutikken og på kjøpesenteret i kveld. Vi bestilte ark med striper i pappen til bordkortene, invitasjonene, menykortene og kirkeprogrammene. Og nå kom jeg på at vi gkemte å regne med omslaget til heftet vi skal ha sangene i... Blir kostbart... over 400 ark til 7 kroner stykke... Jaja, fint skal det være, knis. Og så bestilte jeg en off white blomst til hver som skal ligge på asjetten sammen med servietten, 1400 det også.

Og så dro vi på norli, og der hadde de gjennomsiktige konvolutter i rett format! De var ikke helt gjennomsiktige slik jeg hadde sett for meg, men når jeg prøvde dem nå synes jeg de ble fine jeg! Legger med et bilde her så dere får dømme selv.

http://i211.photobucket.com/albums/bb210/m-hauga2/KG001.jpg

Da ble det litt bryllupsforberedelser i dag også da... Knis. Så koslig å se at ting kjøpes og bryllupet vårt formes! :hjerte:

Tenker å bruke et av disse smykkesettene på bryllupet vårt, men karer ikke helt å velge... Kan dere snille KG jenter si deres mening? (kanskje litt vanskelig å se detaljer da men...)

http://i211.photobucket.com/albums/bb210/m-hauga2/KG003.jpg

http://i211.photobucket.com/albums/bb210/m-hauga2/KG002.jpg

*Dumme KG som ikke lar meg poste så mange smilier som jeg vil!!! Måtte bare få det ut*

*edit: Noe tull med quotingen...*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker å bruke et av disse smykkesettene på bryllupet vårt, men karer ikke helt å velge... Kan dere snille KG jenter si deres mening? (kanskje litt vanskelig å se detaljer da men...)

http://i211.photobucket.com/albums/bb210/m-hauga2/KG003.jpg

http://i211.photobucket.com/albums/bb210/m-hauga2/KG002.jpg

Heisann Marna! :) Likte godt nummer to smykket jeg... og det uten å se kjolen, men enkel bling bling var det! Kjempefint!

Da dro jeg til skolen for å lese til skumle muntlig eksamen jeg har på mandag, buhuuu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatia: Takk for tilbakemelding. Er så i tvil, men får vel finne ut av hva som passer etterhvert. Kan legge ut bilde av kjolen min en liten stund i morgen, ingen har sett den her inne ennå...

Og lykke til med muntlig på mandag, det går helt sikkert strålende! Selv om den formen for eksamen er litt mer skremmende enn skriftlig. Men det er heldigvis ofte lettere å snakke seg til god karakter da, vi lar det være trøsten :)

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge ut bilde av kjolen min en liten stund i morgen, ingen har sett den her inne ennå...

:juhu: Den må jeg få med meg! :juhu:

Ellers god helg til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Kan legge ut bilde av kjolen min en liten stund i morgen, ingen har sett den her inne ennå...

:juhu: Gleder meg!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...