Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Da er vi kommet oss hjem til Trøndelag etter en superfiiiin helg i Asker.

Var et kjempenydelig bryllup, med godt vær på toppen av det hele. Regnet dagen før og dagen etter, men oppholds og varmt på lørdagen. Vielsen var enkle og humoristisk, hadde en morsom prest som hadde med smågodt til brudeparet som symboler for alt i ekteskapet.

Så spiste vi en bedre treretters middag på hotellet der alt foregikk. Bordet var pyntet enkelt, med borkort som sto i stil med invitasjonen. Fargene gikk i rosa og hvitt. Maaaange nydelige taler, blir helt :overrasket: over hvor flink alle er til å skrive jeg! Bruden holdt tale og, åh så rørende alt var.

Og maaaaange påminnte oss at det er vi som er de neste som skal gifte oss, det er rart å tenke på! Men en herlig tanke! Og litt nervepirrende. Tror jeg blir nervevrak den siste uka før jeg... Uansett hvor mye jeg planlegger og stresser :overrasket::ler:

Så helga kan oppsummeres som utrolig romantisk og koslig! Herlig å reise sammen med forlovenden, dra i bryllup og reise hjem igjen! Bare oss, godt!

Håper alle får en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes kjempekoselig ut! :rødme:

hmmmm hørte jeg rosa og hvitt? *nysgjerrig* :ler:

Ja jeg tror også det blir en uke med nervevrak (eller flere uker kannnskje) uansett hvor mye som er på plass og planlagt og ordnet.. vi får prøve å støtte hverandre den siste uken! :klem:

Kjempekoselig å høre at dere hadde en fin helg *blir glaaad*

Store og goooode og maaange :klem::klem::klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempekoselig ut! :rødme:

hmmmm hørte jeg rosa og hvitt? *nysgjerrig* :ler:

Ja jeg tror også det blir en uke med nervevrak (eller flere uker kannnskje) uansett hvor mye som er på plass og planlagt og ordnet.. vi får prøve å støtte hverandre den siste uken! :klem:

Kjempekoselig å høre at dere hadde en fin helg *blir glaaad*

Store og goooode og maaange :klem::klem::klem: !

Kniiis, ja du hørte rosa og hvitt :ler: Var så dum at jeg ikke tok bilde av bordet, men jeg kan sende deg en pm etterhvert med bilde av invitasjon og bordkort i hvitt og rosa hvis det er ønskelig? Søøøøte var de i allefall synes jeg! På bordet var det hvit duk, og på lysestakene hadde de laget pynt med rosa og hvite perler surret i ståltråd. Kjempestilig! Og servietten var hvit, med dato og brudeparets navn på.

Ser for meg at generelt de siste ukene blir nervepirrende ja, tenk så mye tanker og "styr" vi gjør for den ene dagen! Helt enig, vi SKAL og MÅ støtte hverandre de siste ukene!!! Herlig å ha deg på samme dag altså!!! Det mener jeg, snille goooode Tassie vennen!

Sender store og goooode og maaange :klem::klem::klem: til deg også! Natti, sov godt & drøm søtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniiis, ja du hørte rosa og hvitt :ler: Var så dum at jeg ikke tok bilde av bordet, men jeg kan sende deg en pm etterhvert med bilde av invitasjon og bordkort i hvitt og rosa hvis det er ønskelig? Søøøøte var de i allefall synes jeg! På bordet var det hvit duk, og på lysestakene hadde de laget pynt med rosa og hvite perler surret i ståltråd. Kjempestilig! Og servietten var hvit, med dato og brudeparets navn på.

:juhu: :juhu: :juhu: det vil jeg veldig gjerne ja! Det hørtes fint ut :) Det blir jo noe helt annet å se det i virkeligheten, det er det som er så dumt egentlig med masse tanker fordi i tankene kan alt være helt annerledes enn det egentlig blir og man tenker gjerne at det trengs mer detaljer enn det egentlig gjør.. det merket jeg i bryllupet jeg var i, det var lite pynt egentlig men det var kjemmpefint! :)

Så snill du er! :kose:

Tirsdags :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart sengetid her, mååååå bare få si: Jeg har bestilt TIARA :danse: :juhu: :danse: :juhu:

La inn bud på 400 kroner på qxl, og fikk den! Gleder meg til å få den, håper jeg ikke blir skuffet altså!

Her er fire bilder av den i forskjellige vinker:

Tiara på hodet til utstillingsdukke

Tiara front

Tiara front 2

Tiara fra siden

Sååååå fornøyd! Foreløpig i alle fall... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiaraen ser kjempefin ut!

Jeg drar på ferie i dag, men får sikkert sneket meg noe innom senere for det. Ha en fortsatt fin sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: 11 måneder igjen idag! :hjerte:

Jippi! Men jeg liker eeegentlig heller dagen imorgen, for da er det bare 10 mnd og noen dager :hjerter:

:danser:

Endret av Tassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR AT DET ER IGJEN 11 MÅNEDER TIL BRYLLUPET!!!! :bryllup::hjerte::hjerter_rundt:

Takk for positiv tilbakemelding ang tiara Sympatia, SkalBliKone, Tassie og MellonCollie!! Kjempekoslig med skryt! :klem:

Synes den siste måneden er gått såååå fort, i morgen er det bare 10 mnd og endel dager igjen! Blir nesten skremt av hvor fort tiden går. Må vel ta meg på tak og kjøpe de siste tingene så jeg kan få startet masse-produksjonen av bordkort, inbydelser og serviettpynt :) Gled-gruer meg, vet det er myyye jobb. Så derfor er det bedre å starte i god tid med dem.

Ønsker alle en flotters fin lørdags sommerkveld, jeg venter på at noen venninner av meg skal komme så vi kan drikke og kose oss ikveld.

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ta meg på tak og kjøpe de siste tingene så jeg kan få startet masse-produksjonen av bordkort, inbydelser og serviettpynt :) Gled-gruer meg, vet det er myyye jobb. Så derfor er det bedre å starte i god tid med dem.

Ja tiden går nesten litt for fort synes jeg og... i tillegg vet jeg at tiden går enda fortere når skolen begynner igjen :sjenert:

Godt å ha god tid å lage alle trykksakene på ja, det fant jeg også ut når jeg lagde alt for min venninne... og nå har jeg jo begynt min masseproduksjon, men den er ikke så veldig 'masseproduksjon' enda! Etter jeg hadde kuttet til og brettet sammen 4 stk, så følte jeg at jeg hadde gjort det med 10 stk, og attpåtil skal det på sløyfebånd, perler, bakgrunnspapir og invitasjonstekst! :ler: Vi lager oss mye arbeid, men når man har så god tid så blir det bare gøy (sett at man liker å dille med sånt da, men det gjør jeg :) )

God feiring av dagen!

Kos deg! :skaal:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassie: Takk for svar, hadde en kjempefin feiring :)

I dag (om en 1/2 time) skal jeg og forloveden til Trondheim for å kjøpe satengroser, silkebånd og litt småtterier, da er det bare å starte produksjonen av invitasjoner og serviettpynt. Yey, gleder meg, det skal bli koslig å dra dit i dag. Komme seg litt bort. Har fått gangsperre av en eller annen grunn, har såååå vondt i venstre hofta når jeg går. Men sta som jeg er så lar jeg ikke det stoppe for den lille utflukten vår nei! :)

Og i dag eller morgen får vi trolig rivetillatelse på huset vårt (må egentlig vente i 3 uker til for å høre om noen naboer klager på vedtaket, men det har vi IKKE tid til. Satser på at vi ikke blir muret inne av å rive huset vårt som vi har fått ja til å rive fra kommunen. ) Ellers intet nytt ifht om vi får lov å bygge nytt hus eller ikke. Tar tiiiid fra kommunene sin side. Jeg har hatt utallige raserianfall i det siste, blir gaaaal av å bo hos mine foreldre uten grunn! Vil ha eget hus til vi gifter oss! Og det er jammen ikke lenge til! Frustrasjonen må ut!!! Men nå skjer det noe i alle fall :juhu: :juhu:

Ønsker alle en toppers torsdag! :klem: og :kyss: til alle som vil ha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til Trondheim! :rosasmil:

Og :hoppe: :juhu: :hoppe: for riving i morgen! Sender Ida til dere jeg, hun er nemlig VELDIG flink til å rive og ramponere - og da får a mor samtidig litt fri! :hoho:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan: Takk takk, sambo kjørte fint hjemover også, og vi har hatt det såååå koslig i kveld!!! :tommel:

Send Ida hit du, er også helt sikker på at hun klarer oppgaven med stil! Men ikke ta oss for barnearbeid da!! :ler:

Da er det snart lalletid her, håper du sover godt i natt da! :)

:kose: & :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser:

I dag kjørte jeg og forloveden formiddagstur til bunadssøm butikken, og forloveden ble tatt mål av. Masse mål til bunaden sin han skal ha på seg første gang når vi gifter oss!!! :rødme: Åh, han kommer til å bli så fiiiiin!

Ellers har jeg vært på jobb i kveld, skal tidlig opp i morgen. Skal også i 6 års dag til tantebarnet :)

Goooood natt jenter! :klem1::tellesauer:

*Edit: I går kjørte jeg osv... tippet midnatt... Dere forstår :) *

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende at han skal ha bunad på seg! Det er så fint på menn i selskapelige anledninger synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
:danser: :danser: :danser:

I dag kjørte jeg og forloveden formiddagstur til bunadssøm butikken, og forloveden ble tatt mål av. Masse mål til bunaden sin han skal ha på seg første gang når vi gifter oss!!! :rødme: Åh, han kommer til å bli så fiiiiin!

Bunad kommer til å bli bra, det er fint med menn i bunad. Har mast på min også om han ikke vil ha, men må nok jobbe litt med saken i noen år før jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Titter seg rundt etter Marna...? :klø:

:hallo::hallo: Her er jeg :-D Koslig å bli etterlyst da MellonCollie! Vi startet med husriving på mandag og det har gått i ett siden! I går var jeg på A vakt og tok på meg en dobbelvakt, så kl 7.15 var det deilig å dra hjem å ha FERIE!!! Jippi! Så nå har jeg sovet 4 timer, og skal straks til de andre som river huset.

Bunad kommer til å bli bra, det er fint med menn i bunad. Har mast på min også om han ikke vil ha, men må nok jobbe litt med saken i noen år før jeg får det til.

Ja, det er superfint med herremennene i bunadsstas. Dumt at mannen din ikke vil ha da, du får prøve å overtale han i løpet av tiden fremover :ler:

..................

Ellers lite nytt på bryllupsfronten. De fra panduro ringte i går og sa at satengrosene mine er ankommet, 650 stk :overrasket: Det blir litt av en jobb å sy de på satengbånd, meeeeen det blir fint! :fnise: Skal hente de i storbyen når det andre jeg har bestilt er kommet. Det er snart :juhu:

Ellers er det :sol: og jeg må :spise: & :reise: til "demontering av hus-prosjektet"

Ha en toppers dag da jenter! :klem::smilyblomst: Og :skaal: for min første ferie *kniiiis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...