Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Kan jeg også se brudekjolen?

Kan sende linken på pm vist du ikke vil legge den ut igjen

Klart du kan få se bilde :) Legger den ut her jeg, så fjerner jeg den bare når du har sett den :) No problem.

(Lille meg har ikke fått med meg hvordan jeg skal sende PM på de nye KG sidene ennå... Men ikke si det til noen, kniiiiiiiis :sjenert: )

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du kan få se bilde :) Legger den ut her jeg, så fjerner jeg den bare når du har sett den :) No problem.

*Borte*

(Lille meg har ikke fått med meg hvordan jeg skal sende PM på de nye KG sidene ennå... Men ikke si det til noen, kniiiiiiiis :sjenert: )

Åj den var fin! Kunne gjerne hatt mange, hehe!

PM sender du med å eks trykke der med brukernavnt mitt i innleggene, står der sende melding.

Men igjen mydelig kjole

Endret av dimmine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj den var fin! Kunne gjerne hatt mange, hehe!

PM sender du med å eks trykke der med brukernavnt mitt i innleggene, står der sende melding.

Men igjen mydelig kjole

Hehe, ja skulle hatt flere kjoler på samme dagen, men tror det hadde blitt litt stress å bytte om hele tiden. Og dyyyyyrt :ler:

Takk for PM veiledning, det hørtes veldig lett ut :) Og det var trivelig at du likte kjolen min! :)

:kose: på snille dimmine!

Ps: ang quotingen, har fjernet bildet fra photobuket, men linken vil ikke slutte å virke... Hvis den fortsetter slik, kan du endre quoten og slette linken min?? Skal ikke være enkelt dette... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk dimmine, synes det var rart at den funket etter sletting da men... Jaja.

Da skal jeg ut i sola igjen, har vært på jobb i hele dag, så har litt å ta igjen av dagens soling :) Dessuten har vi sol fra kl 2 på verandaen og utover, gleder meg til å fjerne det store treet så vi får sol heeeeele dagen :)

Åh, så herlig med :sol: Håper dere koser dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi deg en goooood :klem: og :kose: på herlige Marna!

Håper du har fått kost deg i solen og den herlige sommern som har kommet! ..og at du ikke jobber deg helt ihjel..?!

Kos deg!

Masse masse :klem: :klem: :klem: :klem: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi deg en goooood :klem: og :kose: på herlige Marna!

Håper du har fått kost deg i solen og den herlige sommern som har kommet! ..og at du ikke jobber deg helt ihjel..?!

Kos deg!

Masse masse :klem: :klem: :klem: :klem: :juhu:

Åh, har hatt fri i dag, og koooooost meg skikkelig! Vært ute i :sol: i hele dag, har blitt rosa som en liten grisunge. Smører meg med min gode kompis aloe vera :)

Ellers har vi fått beskjed (muntlig) at vi får rive huset og bygge nytt i kveld!!! Så nå er vi i den syvende himmel. Venter på skriftlig beskjed da, men den er vel i posten et sted.

Må bare :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: for det, vi er overlykkelige!

Må vel hoppe til sengs snart, skal på tidligvakt i morgen.

Håper jeg får sove da... Gooooood natt. Stor :klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers har vi fått beskjed (muntlig) at vi får rive huset og bygge nytt i kveld!!! Så nå er vi i den syvende himmel. Venter på skriftlig beskjed da, men den er vel i posten et sted.

Må bare :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: for det, vi er overlykkelige!

Åååh så hyggelig å høre! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: sammen med deg for det

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for husbygging!!! Skjønner godt at dere er glade for det!

Håper du har en fin helg i det nydelige været :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...det må være skikkelig gøy å bygge huset AKKURAT slik man vil ha det. :) Håper vi får muligheten til det en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Åhh, tenk på det... bygge som man vil ha det. Har bare bodd i gamle hus og leiligheter med skjeve lister og dører på tverke bestandig. Hadde vært drømmen. Gratulerer!! :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: 1 år igjen :hjerte:

:juhu: :juhu:

Takk til dere alle snille KG jenter for å ha holdt liv i boka mi mens jeg har vært fraværende med pakke og flyttetilværelsen. I tillegg masse jobbing, så er bare innom en rask tur før jeg hopper på sykkelen og drar på jobb. Skal virkelig bli herlig med helg og forhåpentligvis litt tid her inne!

Tenk i dag er det 1 år til jer er gift med verdens beste mann! Han vekkte meg i morgest før han dro på jobb og hvisket at han gledet seg utrolig til om et år, for da skal vi gifte oss :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:bryllup:

Kommer sterkere tilbake, hold ut med meg :):kose: på, håper dere alle har det toppers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: 1 år, det går kjempefort!! Da vi bestemte oss for å gifte oss var det 9 måneder igjen til bryllupet, og se nå - jo under 2 måneder igjen :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: :slåss: :kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert: :slåss: :frustrert::kjempesinna: :slåss: :grine:

Nok en gang, jeg måååå bare få ut litt gruff, endel utenfor tema da, men det får bare gå. Har flyttet og jobbet hele de siste to ukene, jeg er kjempesliten og nå har vi nesten fått allt flyttet ut av huset vi skal rive. Fikk muntlig beskjed av en slektning av meg som jobber i kommunen om at byggesøknaden var i orden, og vi var i ekstase for 10 dager siden. I dag får vi høre at kommunen må sende rive og byggesøknaden inn til fylket, og det kan ta opptil 6 måneder å få svar!!!!! Det vil si at alt blir helt på en snurr, vi mister massevis med dyrevar tid og hjelp, og vi må hele tiden gå å gruble på om vi får lov eller ikke. Og atpåtil har vi flyttet til mine foreldre uten grunn!!!!! Ble så frustrert i dag at jeg fikk et enormt raseriutbrudd og ble liggende hulkende i senga leeeenge. Kjenner jeg blir ekstremt irritert, oppgitt og trist bare jeg tenker på det. Må gråte en skvett når jeg snakker om det, hver gang! Åh, klarer ikke å snakke jeg når jeg blir sint og lei meg! Dum egenskap! Men forloveden er flink til å trøste meg da, nok en gang viser ha at han er verdens beste mann :rødme:

Så det har vært lite med bryllupsplanlegging i det siste, men nå har jeg fri til torsdag og trenger ikke tenke på husbygging på laaaang tider. Så da får jeg se om det er noe mer jeg kan gjøre ifht bryllupet. Har forresten kjøpt 60 gjennomsiktige konvolutter (de jeg viste frem på bilder for litt siden) til invitasjonene, handlet de på norli, og jeg fikk dem for halv pris! :) Det liker vi, handlet av eks sjefen til forloveden, tror hun synets antallet var stort :ler: Gooooodt å få det unna på listen også :)

Og takk for hilsninger ang at det er et år igjen, kjempehyggelig med hilsen! Det kommer nok til å gå fort ja, og jeg skal love deg at fortsettelsen skal bli spennende :ler: I hvertfall for meg, tihi.

Ønsker dere alle en kjempe god helg! :klem: fra en oppgitt Marna idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Måtte bare være litt sint sammen med deg!!! For en teit kommune!! :sur: Håper inderlig for deres skyld at det ordner seg fortere enn seks mnd. :)

Stor :klem: til den oppgitte Marna'en!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Marna, dette var jo enda en ting å bli sinna for :frustrert: Skjønner deg veldig godt, men du kan jo nesten ikke irritere deg for mye over sånne ting som du ikke får gjort noe med. Utenom å sprenge kommunehuset eller noe sånt da :ler:

Du får kose deg litt med bryllupsting da så får du noe annet å tenke på. Bra du fikk tak i konvoluttene, de blir fine til kortene dine. :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega teite kommune. Jeg HATER byråkrati.... forstår lissom ikke problemet med å si JA! Du får tenke på alt det positive fremover da...så letter sinnen seg sikkert litt... Tenk alt du har å glede deg til! Jippi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...