Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Sympatia: Takk for tilbakemelding. Er så i tvil, men får vel finne ut av hva som passer etterhvert. Kan legge ut bilde av kjolen min en liten stund i morgen, ingen har sett den her inne ennå...

Jippi, håper jeg får det med meg!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woho, 10 siders fest på en lørdag! :ler::skaal:

Her kommer to bilder av kjolen min, den første er hun jeg kjøpte den av, så den er miiiiin :)

*poff*

*poff*

Gleder meg til å brude den jeg om et år og 12 dager :)

Kommer til å fjerne bildene i kveld, så se i vei så lenge :ler:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei hei, flaks jeg fikk det med meg kjolen da. Den var veldig fin. Det må være så gøy å få ordnet den. Skal du gå å sikle på den hver dag i 1 år og 12 dager nå da :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, flaks jeg fikk det med meg kjolen da. Den var veldig fin. Det må være så gøy å få ordnet den. Skal du gå å sikle på den hver dag i 1 år og 12 dager nå da :Hehe:

Ja, bra du fikk med deg kjolevisningen min :hoppe: Hehe, du kan så si :) Jeg har allerede hatt den i fire måneder, men må innrømme at jeg må ned i kjelleren til mine foreldre og se på den når jeg er på besøk... Hver gang... Og om en uke flytter vi dit, lurer på om jeg får gjort noe annet da jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var fiiiiiiiiiiin! :-D :juhu: for at jeg fikk se den! :)

Takk takk :) Må :juhu: litt for at du fikk med deg KJOLEN, du rakk det i god tid, jeg tenker jeg fjerner dem før jeg legger meg, og jeg er et nattdyr... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Ja, bra du fikk med deg kjolevisningen min :hoppe: Hehe, du kan så si :) Jeg har allerede hatt den i fire måneder, men må innrømme at jeg må ned i kjelleren til mine foreldre og se på den når jeg er på besøk... Hver gang... Og om en uke flytter vi dit, lurer på om jeg får gjort noe annet da jeg... :ler:

Det kommer til å bli et standard svar for alle i huset: "nei, hun er i kjelleren og ser på kjolen"... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh Marna!!!! Den var utrooooolig fin! Skjønner kjempegodt at du må se på den hver gang du er på besøk..! Ved første blikk ble jeg helt stum (IGJEN! :ler: )

Tenk nå er det bare 1 år og 12 dager igjen! Eller 378 dager!

Ikke lenge til vi er under 1 år faktisk! :juhu:

Når er det forresten dere flytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pesto: Hehe, skal ikke se bort fra at det blir standardkommentaren i familien nei :ler: Syklet en tur til mine foreldre nå, og klarte å holde meg unna kjelleren... Så det er vel mest i starten at det blir sånn at en måååå titte og ta litt på dørmme kjolen. Og litt innimellom da :)

Tassie: Åh, så koslig at du likte den, helt utrolig at jeg har klart å ventet så lenge med å vise den frem her på KG. Men nå benyttet jeg anledningen :ler: Ja, tenk at det snart er under 1 år igjen, hvis tiden går så fort fremover står vi der plutselig en dag og er :bryllup: ! I morgen er det en dag mindre til den store dagen :)

Vi flytter til mine foreldre om 6 dager! Så vi har litt å henge fingrene i mtp flytting den kommende uken. Jeg har masse fri, og håper det fine været holder seg. Det er deilig med litt varme og :sol: på den ellers så hvite kroppen. Godt til sinn og skinn :) Har fortsatt ikke hørt noe om vi får rive og bygge nytt hus, så postkassa er første stoppested etter jobb for tiden du gitt. Skal se om jeg finner "tålmodighet på boks" å kjøpe! Det hadde vært fint :ler:

Sympatia: Så flott at du synes kjolen min var fin, det er koslig å få tilbakemeldinger. Ja jeg har alltid sett for meg at jeg skal bruke det smykket du synes er finest, forloveden mener det andre (har fått det av han, masse diamanter :) ) Så vi får nå se. Men veldig takknemmelig for din mening! Så tuuuuusen takk.

Nå skal vi kose oss med litt baileys og slappe av det som er igjen av kvelden, godt det! Siste helg i det gamle huset! Tenk det da! Jøsses :overrasket:

Masse gode lørdags :klem: :klem: :klem: til dere alle søte KG jenter!

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nydelig kjole! :hoppe: litt jeg da, for at jeg var så heldig at jeg fikk se den selv om det er morgen nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Det kommer til å bli et standard svar for alle i huset: "nei, hun er i kjelleren og ser på kjolen"... :Hehe:

:ler: sånn blir det nok hos oss også, bare at den henger hos mormor og morfar! Så har jeg ikke vært der en eller to ganger til dagen før når jeg er hjemme, så kommer jeg iallfall til å gjøre det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nydelig kjole! :hoppe: litt jeg da, for at jeg var så heldig at jeg fikk se den selv om det er morgen nå da ;)

Takk takk, er knallfornøyd med den :) Tihi, var litt sløv å glemte å ta de bort i går, men det gjør jo ikke noe, bare koslig at du fikk se den!

:ler: sånn blir det nok hos oss også, bare at den henger hos mormor og morfar! Så har jeg ikke vært der en eller to ganger til dagen før når jeg er hjemme, så kommer jeg iallfall til å gjøre det nå ;)

Så koslig for din mormor og morfar at du har kjolen der da, så får de masse besøk av deg framover :ler:

Da skal jeg på jobb i finværet, ønsker alle en toppes søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sympatia: Så flott at du synes kjolen min var fin, det er koslig å få tilbakemeldinger. Ja jeg har alltid sett for meg at jeg skal bruke det smykket du synes er finest, forloveden mener det andre (har fått det av han, masse diamanter :) ) Så vi får nå se. Men veldig takknemmelig for din mening! Så tuuuuusen takk.

Kjenner til det med forlovede som helst vil man skal bruke smykke man har fått av han, kjæresten blir sååå stolt når han ser meg i smykker jeg har fått av han, og han har jo kjempegod smak så jeg elsker de smykkene jeg også. Helt til vi ble forlovet har jeg vært nesten manisk med å BARE bruke halssmykkene fra han og ingen andre da det var de eneste smykkene jeg har fått av han. Men etter å ha forlovet oss og jeg har konstant ringen jeg har fått av han på fingeren har dette roet seg ned. Så jeg har jo alltids på meg noe som er fra han.

Men forstår også dillemaet med denne dagen og smykkene da, personlig vil jeg bruke smykket jeg selv syns kler best kjolen, og er det et smykke som er fra han er jo bare det ekstra supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irmelinn: Skal få se KJOLEN du også :) Her er link:

*poff*

Sympatia: Ja, min forlovede er helt lik din, han er stolt som en hane når jeg bruker smykker, ringer og bling bling han har gitt meg. Søtt da :) Tror jeg kommer til å velge det smykket jeg liker best, så får jeg bare bruke tiden på å bestemme meg. Men vet at han blir veldig glad dersom det blir diamantene han gav meg. Litt artig å ha på ekte diamanter også da, selv om ingen ser forskjell på stein eller diamant... Skal ikke være lett nei :sjenert:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...