Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

nei det er det ikke! Jeg gleder meg! :) Er så deilig. Særlig visst det er litt varmt ute og man kan sitte på terassen og ta seg en øl :)

Drømme drømme!

NÅ husker jeg hvorfor jeg bor her :klappe:

Snestorm ute nu :grine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ballerina: Takk, det er godt å ha de bordkortene ferdige altså! Sitter og skal prøvesy bokstavene nå, men de fineste blir for store og passer ikke til broderiet!! :grine: Så det blir vel bare en kjedelig skrift.. Får spare de fine til jeg en dag skal lage dåps bordkort :hoho: Må se det positive i ting :)

Den kaketoppen tror jeg at jeg fant link til hos deg, så jeg sier tuuuusen takk for tips jeg! Var så gøy å se at samboer ble helt betatt av kaketoppen :ler:

Irmelinn: Det blir sikkert kjempegøy å starte med innkjøp til den store dagen! Hjelpes, brrrr hørtes kaldt ut med snø!

Pia 30.08.08: Hehe, jeg måtte le litt jeg også, det er så utrolig stor foskjell på været i landet vårt. Var 15 varmegrader her også i midten av uka, i dag er det 10 grader, litt sol og litt overskyet.

dberry: God helg til deg også! :klem:

Anneb og Irmelinn: Heeeelt greit at været blir diskutert her, er gald noen holder liv i dagboka mi for tiden! :ler: Håper den siste snøen er kommet før til vinteren kommer igjen for deres del altså!

I dag skal jeg kjøpe ELLE, det er visst bryllupsspesial utgave! Gleeeeder meg til å se og få masse ideer! :hoppe:

Var på besøk til mine foreldre en dag, og mamma har kjøpt en bok om bryllup til meg! Åh, den var så bra! Snille mamman min! :-D

:klem::klem::klem: til alle som vil ha! Gooooooood lørdag!

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima
I dag skal jeg kjøpe ELLE, det er visst bryllupsspesial utgave! Gleeeeder meg til å se og få masse ideer! :hoppe:

Skulle kjøpe Elle på torsdag jeg, skulle vel komme ut da, men på butikken jeg var så hadde de det ikke! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, samboer skulle kjøpe elle på butikken i dag når han kjøpte rundstykker, men de hadde heller ikke!!! :overrasket: Så nå skal vi ta en runde og lete! Håååååper at det har kommet ut da! Det bør det ha gjort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
[i dag skal jeg kjøpe ELLE, det er visst bryllupsspesial utgave! Gleeeeder meg til å se og få masse ideer! :hoppe:

Var på besøk til mine foreldre en dag, og mamma har kjøpt en bok om bryllup til meg! Åh, den var så bra! Snille mamman min!  :-D

:klem:  :klem:  :klem: til alle som vil ha! Gooooooood lørdag!

Å, det skulle jeg gjøre, men tror du ikke jeg glemte det??? hm... må kanskje kjøre en tur senere for å sjekke butikken ;)

Har du også sånn snill mamma? Det er så kjekt med bryllupsbøker! Hvilken fikk du da?? (jada, jeg har noen...)

GOD lørdag til deg også!!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dberry: Åh, din heldigris, jeg har vært på en leterunde nå, men ingen som hadde det! På narvesen hadde de bare det forrige bladet og mannen bak kassa sa at de hadde vært for sen med leveringen sist gang også, så det var nok det som var årsaken til at vi ikke fant det i dag! :sur: Så jeg får lete videre på mandag da.. Har faktisk ikke kjøpt noen bryllupsblader jeg, er det ikke mye kjoler inni der? Og lite annet? Godt mulig jeg ikke har peiling.. :legrine: Men så har jeg stort sett alt klart i hodet mitt også da, så fine ideer passer sikkert ikke inn uansett...

I dag kjøpte vi søte små offhvite hjerter i stoff, skal feste et hver på et glass til gjestene (med silkebånd) og feste et hjerte på invitasjonen. Tror det blir bra! Fant også 10mm tykkt silkebånd som var litt gjennomsiktig som vi kjøpte for å ha inni invitasjonen og for å feste hjertene med. Så nå skal jeg regne litt og se om vi kjøpte nok! 22 meter... Hm.. Ellers må vi bestille mer.. Alltids noe å finne på altså! :ler:

Været i dag er så herlig, sol og sommerfølelse! :tommel:

Håper lesinga går toppers!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hinta masse til forloveden at den nyeste utgaven av Elle hadde vært fint å ha, så gjenstår det jo å se om han fikk det med seg :ler: Jeg har også alltid hatt lyst til å se Breakfast At Tiffanys, så dette må jo blir bra :)

Jeg har kjøpt to bryllupsmagasin før, og det er vel ganske mye kjoler ja.. men er jo litt av hvert annet også, mye tips til buketter, borddekking osv... Og så har det vært reportasjer om folks bryllup inni der, det liker jeg å lese! Evig romantiker :ler:

De hjertene høres fine ut! Jeg er hjerte-fan! :hjerte::hjerte: Bryllupsdagen er en fin dag til å få brukt dette så mye jeg kan, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina: Oj, så ikke før nå at du også hadde sneket deg inn blandt innleggene.. Ja, har en suuupersnill og engasjert mamma. Boka vi fikk het "Bryllup : planleggingen - vielsen - festen". Mamma har den ennå, men jeg skal snart få den og lese den perm til perm :ler: Hvilke bøker har du da? Tuuuuusen takk for mange og gode klemmer! Her kommer noen til deg også :klem::klem::klem::klem:

dberry: Kanskje jeg heller skal slå til og kjøpe meg et bryllupsmagasin fremfor elle, siden dere ikke er så imponert over bryllupsinnholdet... :sjenert: Får se... Ellers er jeg meeeeeget fornøyd med det vi kjøpte inn i går, koslig å gå sammen og kjøpe ting til vårt bryllup! Samboer insisterte på å betale og greier, me like :sjarmor: Han laget et forslag til hvordan bryllupsinvitasjonene kan se ut også, for å vise meg at han helt sikkert får det til med tiden! :ler:

MellonCollie: Hehe, får håpe forloveden tar hintet og kjøper blad til deg ;) Som sagt ovenfor, jeg tror jeg må kjøpe et bryllupsmagasin og se om det står noe lurt i dem! Noen tips om hvilke som er gode bryllupsmagasiner? Jeg er også glad i hjerter, må ha litt av det på den store dagen ja! :hjerte:

Ellers lite nytt, prøvde og brette servietter i dag, men de vi har tenkt på så ikke så bra ut i virkeligheten. Usikkert om det var vi som ikke var flinke nok eller om de er veldig vanskelige. Må lete litt og se om det er andre alternativer også.

Nå må jeg følge med på RBK - Brann! Spennende! Heia RBK! :tommel:

:klem1::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ballerina: Oj, så ikke før nå at du også hadde sneket deg inn blandt innleggene.. Ja, har en suuupersnill og engasjert mamma. Boka vi fikk het "Bryllup : planleggingen - vielsen - festen". Mamma har den ennå, men jeg skal snart få den og lese den perm til perm  :ler: Hvilke bøker har du da? Tuuuuusen takk for mange og gode klemmer! Her kommer noen til deg også  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Jeg har en som heter "Bryllup - verdens fineste fest" og en annen med mye ark og sånn inni... og en med sanger... og en med dikt... så skal jeg jo få Mona Grudt sin bok! hehe... håper jeg får ei venninne som skal planlegge bryllup etter vårt så hun kan låne dem :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har mange bøker om fester og borddekking jeg! kikket på Mona Grudt sin bok i går, den så bra ut! Gi beskjed dersom den er uunværlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Nå har forloveden kjøpt en fiiiin sjokoladefontene til oss på qxl! Yey :) En ting mindre å handle :) Det blir fint på kakebordet :tommel:

Ellers har vi tenkt lenge og diskutert om vi skal ha brudepiker og svenner. Virker som om alle skal ha det. Men vi velger å gifte oss uten piker og svenner, selv om vi har 3 nevøer i den rette alderen pluss et søskenbarn av meg. Vi ser ikke helt poenget egentlig, og da er det en ting mindre og bekymre seg over når den store dagen kommer. Men det var bare våre tanker altså. :sjenert: Hadde valgt brudepiker/svenn dersom vi hadde hatt barn selv. Så da var det bestemt.. Tror jeg... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også bestille sjokoladefontene på qxl. Det var jo ganske billig der :):hoppe::hoppe::hoppe:

Man trenger jo ikke brudepiker og svenner. Men vi vil ha det for vi har så mange nyyyyydelig nieser også skal vi ha min nydelige lillebror til brudesvenn :)

Også er jeg ikke så glad i oppmerksomhet. Så da er det jo ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er heldigvis veldig individuelt det med brudepiker/svenner. Er litt i tvil selv også, har jo tre fiiine nevøer vi også som vi er veldig glade i. Men håper de ikke blir så alt for skuffet da (eller foreldrene :ler: )

Det ble 400 kroner med frakt for fontenen på qxl, det var billig synes jeg, for den var så stilig! I stål å greier! Blir bra ja! :sjarmor:

Er heller ikke så alt for glad i oppmerksomhet, men en dag skal jeg tåle tror jeg! Har jo lagt ned så mye tid og ressurser i den ene dagen at det nesten er litt utrolig! Men sånn er jo vi jenter, vår bryllupsdag skal være så perfekt som mulig!

Jeg skal VIRKELIG :bryllup: meg med min kjære neste år!!! En rar tanke egentlig, har jo alltid vært så lenge til, men slik som tiden flyr nå om dagen så er vel dagen plutselig her! Åh, så mye å se fram til! :hoppe:

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg bruker også å tenke sånn.. Tenk JEG/VI skal gifte oss :)

Vi skal ha 2 fontener. Blir bestillt til sommeren tror jeg.. :) Gleder meg!

Ja dagene går ekstremt fort. Gleder meg sånn at det er helt sykt. Tihi.

Har besøk å er litt dumt å sitte her. Men er jo såååå vanskelig å holde seg unna! :legrine:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj oj oj oj, lenge siden sist du gitt!

Lite som skjer på bryllupsfronten du gitt. Føler nå at det er en eeeeeevighet til vi skal gifte oss. Føles som tiden står stille. :sur: Gleder meg enormt til å virkelig sette i gang og gjøre noe! Så lista over ting å gjøre ikke blir så lang lenger. :ler:

Samboeren og jeg var ikke helt enig i hvilken brudemarsj vi skulle ha, så da velger vi forlovedens ønske til innmarsj og min favoritt til utmarsj. Blir Mendelsshon inn og Voluntary (Prince of Denmark's march) ut. Håper kirka vår spiller den utmarsjen da, de har ikke noen internett side, så det får vi vel vite når vi skal snakke med presten.

Ellers synes jeg "å leva det er å elska" og "kjærlighet fra gud" er fine salmer vi vil ha i krika, noen som har tips om flere fine salmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er hjertene vi skal ha på et glass til hver av gjestene (skal feste dem på silkebånd og henge de opp med små kleskliper) og et hjerte på framsiden av invitasjonen.

http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet

--> søk på hjerte 48 og velg den nederste som heter hjerter av filtcreme 3x3 cm 48

Fiiine hjerter, billige er de også :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de hjertene når jeg var i butikken for noen dager siden og tenkte med en gang at de hadde passet til invitasjoner. Men jeg aner ikke hvordan jeg vil ha det enda så vi får vente å se hva jeg ender opp med. Men jeg kunne tenkt meg røde jeg da. De er nydelige og i akkurat passelig str. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for inlegg i dagboka!

Jeg har desverre ikke link, prøvde å finne i går, men fant ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irmelinn: Ja, håper hjertene blir fine på invitasjonen! Tror de passer bra til oss i hvertfall! De er nyyydlige i rødt også :hjerte:

brud_07: Værsegod for besøk, bare hyggelig du! Skal lete etter skoene på mandag, men takk for at du prøvde å finne link til meg! Snill du! :)

dberry: Ikke noe problem det vettu, jeg er tolmodig som en snegle :ler: Du skriver bare PM om du har lyst altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...