Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Lite som skjer på bryllupsfronten for tiden du gitt.. Men må holde liv i boka mi fordi...:)

Har fått invitasjon til bryllup i sommer den 07.07.07, og vi har takket ja og vi gleder oss masse! Blir rart å gå i et bryllup nå som vi også har planlagt så mye på vårt eget! Bryllupet er sør i landet, så biletter er kjøpt og overnatting på hotell bestilt! Blir koslig det!

Ellers er jeg deppa i dag, det er pga kommunen og ifht husbygginga vår.. Blir litt utenom tema her men.. Uff, må bare få det ut!! HATER alle regler kommunen ska finne på slik at vi aaaaaldri får bygge det huset vi vil! :frustrert::kjempesinna::sinna: Huset blir for nært en liten stikkvei, derfor må byggefirmaet snakke med kommunen og ha møte og greier.. Og det tar sikkert evigheter.. Tid vi ikke har å miste! Og når de på kommunen har tatt en avgjørelse, er det jo ikke sikkert de går med på å la oss bygge!!! Og uten et nytt hus er ikke marna eller forloveden glad, så i dag har jeg furtet, vært lei meg, sunget singstar og nå er jeg betenkt igjen! Murer meg inne i dag uten tanke for omverden! Huff huff huff! Meget syteinnlegg, håper dere tåler det!

Gir en :kose: til alle i dag jeg! (En skikkelig tight en!)

Håper dere har en bedre dag enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått invitasjon til bryllup i sommer den 07.07.07, og vi har takket ja og vi gleder oss masse! Blir rart å gå i et bryllup nå som vi også har planlagt så mye på vårt eget! Bryllupet er sør i landet, så biletter er kjøpt og overnatting på hotell bestilt! Blir koslig det!

Ellers er jeg deppa i dag, det er pga kommunen og ifht husbygginga vår.. Blir litt utenom tema her men.. Uff, må bare få det ut!! HATER alle regler kommunen ska finne på slik at vi aaaaaldri får bygge det huset vi vil! 

Åå så gøy med bryllup :) Tipper dere kommer til å legge merke til alt den 0707 :ler:

Huffda, dumme kommune!! Sånn er de her også, veldig vanskelig, og sånne kommuneregler er dumme, virkelig dumme!! Men det ordner seg nok skal du se! :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:klem::klem::klem::klem: til deg, Marna! Håper det ordner seg fort! Kommunen pleier å være kjip innimellom, sikkert for at de skal ha noe å gjøre ;)

Men gled deg over bryllupet! Koselig med en liten ferie i samme slengen :) Hotell er alltid gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Har fått invitasjon til bryllup i sommer den 07.07.07, og vi har takket ja og vi gleder oss masse! Blir rart å gå i et bryllup nå som vi også har planlagt så mye på vårt eget! Bryllupet er sør i landet, så biletter er kjøpt og overnatting på hotell bestilt! Blir koslig det!

Vi har faktisk fått to invitasjoner denne dagen. Hadde trodd vi skulle få gå i to bryllup denne sommeren og suge til oss alle ideer, men så ble de på samme dag! Så nå må vi dele oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, en liten :klem: til deg. Ikke så lett med kommunen alltid, kjenner til det... men måtte le litt da, ser for meg deg stå og synge singstar for å bli fornøyd igjen - ikke en dum idè! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Tuuuusen takk for gode :klem:, det hjalp på humøret! Blir nesten rørt her av all den gode støtten jeg får av dere! Ble også bedre da samboer kom hjem, han får alltid meg i godt humør! :hjerte: Før var han den pessimistiske, men nå har han blitt en veldig optimist på alt! Ofte jeg som tenker litt mer svart på saker og ting.. Går litt opp og ned :ler:

Anneb: Ja, i alle fall jeg blir en observant gjest ja! :) Samboer er mer avslappet i forhold til bryllupet vårt nemlig. Han sier at jeg er så flink og tenker på alt.. Mulig det er sant, det vites ikke :) Håper det ordner seg med kommunen ja! Det bare MÅ gjøre det altså! Ellers blir det sinna-Marna som tropper opp på rådhuset, og det ville ikke jeg ha opplevd :ler:

dberry: Ja, skal prøve å påskynde kommunen i morgen! Håååper det hjelper altså, blir gal av å vente.. :sjenert:

Ballerina: :ler: Kommunen må sikkert ha noe å gjøre ja, derfor de skal være så vanskelige! Det TROR jeg på! Ja, jeg gleder meg til bryllupet i dag istedet for å tenke på den andre dumme greia! Myyyye kosligere! *Fortrenging er en fin bil* Blir en liten ferietur også ja, år og dag siden vi hadde hotellovernatting så det blir kos! ;)

Septima: Åh, så kipt at begge bryllupene ble lagt til samme dag da!! Typisk! Men det er en veldig populær dag da, tror alle skal i et bryllup eller skal gifte seg den dagen :ler:

MellonCollie: Kipt at flere har hatt problemer med kommunen, men det er vel et allment problem her til lands... :sur: Hehe, ja du så for deg rett syn :ler: ! Det hjalp endel på humøret å få synge så høyt som jeg ville og få det ut! Fikk toppscore på alle sangene utenom en sang til og med! Må være frustrasjonspoeng jeg fikk :legrine:

Nok en gang til dere alle sammen: Takk for gode klemmer og gode ord! Sender mange gode :klem::klem::klem::klem::klem: tilbake!!!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dberry: Takk, du er god du! Går bedre med meg, litt stresset ennå da, kommunene skal komme i dag eller i morgen på befaring hos oss! Håper det blir i daaaag! Men men, lite jeg får gjort med det. Du får en stor :klem: tilbake! :)

Ellers fant jeg en fin måte å brette serviettene på en dag her.. Synes det var stilig :)

http://www.duni.com/dunitemplates/NapkinFo...e.aspx?id=33792

:kose: på alle snille KG jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå ble jeg litt nyskjerrig på hvilke servietter dere har tenkt på da.. :hoho: Typisk meg..

Blir ikke noe av befaringen fra kommunen før i morgen.. Og da er jeg selvfølgelig på D vakt og får ikke bli med.. :murvegg: En på jobben til samboer meldte seg frivillig til å ligge i buskene og ha slegga klar til kneknusing dersom han hørte kommune-mannen si "nja..skeptisk" eller "nei". :hoho: , da måtte jeg le du gitt, ser han for meg liggende i buskene! :ler: Ja, håper det går bra uten min tilstedeværelse også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lusker innom med en :klem: før jeg tusler ut igjen... sitter bare og fjaser på Facebook for tiden jeg, så jeg glemmer jo omtrent hele KG om dagen... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh Anneb du er en knupp! Den siden var kjempefin! Jeg fant jo ut åssen jeg har lyst til å ha borddekorasjonene og sånt nå  :)  Tuuusen takk! Det var kjemmmpefine bilder av serviettbretting og borddekning!

Takk for link til fin side Anneb! Svenskene har god smak de også ser jeg!  :tommel:

:klem:

Bare hyggelig å komme med tips og kunne være til hjelp. Utrolig hva man kommer over når man sitter og taster litt her :sjenert:

:hoppe: for svenske sider :)

:klem1: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrållan: Du og facebook altså, må ikke glemme KG nei! Håper du og familien har det toppers om dagen! :kose:

Anneb: Ja, det er fint å dele det man finner av stoff, synes det er mye nyttig her på KG! Kan ikke få rost dere jentene nok altså! :klappe:

dberry: Åh, takk for omtanke! :klem: Sitter her og er kvalm av reddsel i frykt for at kommunen ska si nei! Så kryssing av fingre hørtes betryggende ut!! :smilyblomst: Blir en laaaaaang dag på jobb i morgen tror jeg... De skal komme 12.45, men jeg må komme meg hjem før jeg får beskjeden, vil ikke risikere utbrudd på jobben.. Tar seg dårlig ut det.

Åh, pliiiiiiis da, kommunen vær grei med oss! Hehe, å dette kaller jeg en bryllupsdagbok.. Har sporet av litt i det siste, men det er en viktig del av bryllupet å ha et hjem også da.. Så vær tolmodig med meg :legrine:

Takk for all støtte alle sammen! :klem::klem::klem: Er jeg ikke her i morgen vet dere hvorfor... ÅH, nå blir jeg gal av å vente! :frustrert:

Har brodert masse på bordkortene i det siste, nå har jeg bare kontur-stingene (de svarte stingene som gjør bildet ferdig) til 10 bilder igjen! Det vil si at 110 bilder er fiks ferdig! :hoppe: Etter ca 590 timer har jeg igjen ca 10 timer arbeid! Pluss brodering av navn da! Men det er jo bare kos etterhvert som gjester sier om de kommer eller ikke. Og vasking og stryking.. Hehe, tar tid med disse bordkortene våre... Begynte på dem i 2004 å da.. Ja, jeg er tullete! :hoho:

Og i dag har jeg og forloveden vært sammen i 7 år og 4 måneder, er så utrolig glad i god gutten min!!!! :rødme: :hjerte:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:vinke: Marna!

Sitter her og krysser fingrene for at det går fint i dag når kommunen er på befaring :)

Men du... broderer du bordkortene?? Har du bilde av et som jeg kan få se? Jeg skulle gjøre det til konfirmasjonen min, men syntes det ble for mye jobb... hehe... så lager du til bryllupet deres! Du er jammen meg kjempeflink :klappe:

:klem: påMarna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i dag? :kose:

Facebook ja.. og det verste er at jeg sitter og jabber med KG-folk der! :ler:

Jeg og familien har det strålende, i dag har vi vært på 6 mnd-kontroll med lillemor! :) Hun vokser seg stor og sterk, og mora er ikke liiiiiite stolt da! ;) :rødme: I ettermiddag er det nest siste gang på babysvømming, og mamma og pappa kommer for å være med oss! :) Blir vel stas tror jeg! :rosasmil:

:klem: på Marna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOHO, gode nyheter herfra!! :danse::danse::danse::danse: Kommunen sa at det var greit å sette opp huset der vi har tegnet det inn, og vi får også lage egen innkjørsel til leiligheten i sokkelen! Åh, er så super lettet! Må sende inn bygge og rive søknad snart da, men dette går sikkert bra ettersom de var så positiv i dag! Er også spent på nabovarsling til uka :)

Så tusen takk for alle som har tenkt på oss og krysset fingre! :klem::klem::klem:

Ballerina: Takk for kryssing, det hjalp! :tommel: Broderer de selv ja, skal sende deg PM med bilde så snart som mulig! Håper jeg får til å legge ved bilde da! :ler:

Skrållan: Så bra at lillemor vokser og trives! Ikke tvil om det, så vær stolt i vei med god samvittighet! Håper dere hadde det fint på babysvømming sammen med dine foreldre! Hørtes koooooslig ut! :rødme:

dberry: Trivelig å vite at du tenker på oss, og er spent! Nå er ventetiden over, det gikk heldigvis så braaaaa :danse:

Ellers har vi fått vite i dag at bandet vi så svært gjerne ønsket skulle spille på bryllupet vårt var opptatt... Nedtur.. Men i dag ser alt lyst ut likevel, så skal nok finne noen andre som er dyktige også! Skal nok få opp stemningen den 14.06.2008 ja! Letingen fortsetter...

:blomst::kose::kyss: til dere alle herlige KG jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: for gode nyheter! Da slapp du å synge mer Singstar for å muntre deg opp :legrine:

Da må det jo gå fint med naboene også, dette ordner seg vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dberry: Ja, det var deilig! Takk takk :) Ja, godt gjort at de var opptatt på den datoen, men nok et bevis på at man virkelig må være ut i god tid! Det skal jeg definitivt påpeke neste gang jeg snakker med svigermor!! :ler:

MellonCollie: Ja, da kan jeg legge singstar'en på hylla for en periode igjen! ;) Tror ikke naboene har så mye de kan si på det, så det skal nok går bra... Gleder med til å gå runden og høre reaksjoner! Folk (de rindt oss i en alder av 45+) synes jo det er for ille å rive huset også, men alt må gjøres likevel siden det har stått i over 50 år uten å bli gjort noe. Så det hadde bare hørtes finere ut med oppussing, selv om alt hadde blitt byttet ut. Nå er jeg positiv og fornøyd igjen :hoppe: :hoppe: :hoppe: Dette går veien, med hus og bryllup! Og forhåpenligvis familie etter det :tommel:

Ballerina: Da har jeg sendt deg PM med bilde av de broderte borkortene våre.

Ønsker alle en superfin helg! Skal jobbe hele helgen jeg, men kommer nok innom en gang i blant. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...Er litt nysgjerrig på bordkortene deres. Tror du at du kan være så snill å sende en PM til meg også med bilde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...