Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Mandag var en fin dag. På tirsdag kl 05 ble forloveden syk (diare og oppkast) og var hjemme i to dager. Når han startet opp på jobb igjen ble det min tur til å få det i går. Skulle på jobb, men det var det bare å glemme. Huff for en dag, lå på sofan med bøtte og sov mellom slagene... At det går ann å sove nesten hele dagen og i tillegg sove hele natten og litt mer til! :ler: I dag er formen myyyye bedre, har arbeidshelg, så jeg skal på jobb om 2 timer.

Ellers ble jeg litt satt ut, lå og tenkte på hva en gjør hvis en av oss to blir dårlige på bryllupsdagen? Bare slikt småtteri som omgangen setter en jo helt ut, aldri i verden om jeg hadde fungert slik jeg var i går. Og i forkant er det jo endel som skal gjøres og man er sikkert rimelig stresset, da er det enda lettere å snappe opp slike ting... Uff, kjenner jeg tar det litt for gitt å være frisk. Det var en ekkel tanke, det er så lite som skal til! Planlegger og planlegger... Nei, bank i bordet, vi får holde oss friske til den store dagen! ...og holde oss unna folk den siste uka :ler:

Antydninger til bridezilla??? Jeg nei?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Huff, det er noe jeg også har tenkt endel på... men jeg skyver tanken bort for jeg vil ikke tenke på det... ;) For; vi er jo ikke syke på bryllupsdagen vår :fnise:

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er noe jeg også har tenkt endel på... men jeg skyver tanken bort for jeg vil ikke tenke på det... ;) For; vi er jo ikke syke på bryllupsdagen vår :fnise:

God bedring! :klemmer:

Huff nei... Ikke noe å bekymre seg over nei for *bank i bordet* vi kommer jo ikke til å være syke på den store dagen nei!!! :fnise: Alt en skal tenke på også da :ler:

Er i normal gjenge igjen, var godt å være på arbeid og gjøre noe fornuftig igjen i kveld!

Og i morgen etter jobb skal vi på bursdagsfeiring til min bestevenninne og hennes et åring som også har bursdag :) Har gledet meg leeenge, kjekt å være frisk til besøk også :tommelopp: Små gleder :)

:klemmer: Håper du får en superfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmorn :klemmer:

Bare 2 dager igjen nå :hoppe: Hørt noe fra noen?

Veldig spent på åssen det går, syns dere fortjener å få det til uten problemer nå....

Stooor :klemmer: og håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg! Jeg er i live! Og har endel dårlig samvittighet pga at jeg aldri har tid eller overskudd til å sette meg inn i alle dagbøkene jeg skulle ha vært innom... :sjenert:

Nervepirrende dager, i dag er det 3 uker siden vi fikk ja på byggesøknaden, dvs at klagefristen går ut i dag!!! Og det har ikke kommet inn noen ennå :juhu: Men vi må vel vente til mandag/tirsdag før vi slår ut håret, må medregnes postgang på evt klager... Men så langt, så bra! Kortbitte negler de lux for tiden... Hm, jeg må klare å slutte å bite de snart altså!!!! :kjefte:

Ellers fikk jeg spurt søskenbarnet til forloveden om hun ville sette opp brudebuketten min! Det sa hun ja til. Vet ikke om det blir så mye billigere da ettersom hun drar på blomsterbutikken hun jobber på til vanlig og setter opp buketten.. Men det er jo koslig å ha en i slekten som setter opp den. Selv om jeg ikke har klart å bestemme meg ennå. Og alt jeg foreslår og synes er fint synes hun er kjedelig... Skal nok vise henne noen bilder etter hvert...

Her er bilder av noen buketter jeg synes er fine:

Brudebukett 1

Brudebukett 2

Brudebukett 3

Brudebukett 4

Brudebukett 5

Og så har jeg vært så heldig og fått hjelp til monogram av verdens snilleste MrsG!!!! Åh, jeg er forelsket i monogramet vårt!!! Forloveden har litt lyst til å leke seg med å lage monogram også, så får vi se hvilken av dem det blir. Men deilig å vite at vi har verdens fineste monogram i "reserve" da :ler:

Må jo vise frem:

Monogram

Vi har bestilt kaffeservietter på nett med navnene våre og bryllupsdatoen! Fikk et prøveeksemplar i går, og er såååå fornøyd!!! :)

Her er de med "sladdet navn" :ler: :

Serviett

Og så har jeg bestilt med underskjørt til brudekjolen på nett, venter i spenning på at det skal komme. Hva gjorde de før i tiden uten nettshopping??? :fnise:

Her er det:

Underskjørt

Så ting kommer på plass :) Har jobbet mye i det siste, men nå har jeg fri lenge! Må brodere dåpsklokkestreng til venninnen min som hadde dåpsbarn på søndag ( :flau: ) og så gleder jeg meg til å starte oppklipping av ark til bordkortene. Og nå har vi bare et tilhengerlass igjen som skal på søppeldynga så har vi revet og ryddet hele det gamle huset! Utrolig mye mer arbeid enn jeg noensinne hadde trodd på forhånd. Slik blir det vel med nyhuset også tenker jeg. Men HVIS ingen klager *bank i bordet* starter vi med grunnarbeidet på tirsdag!!! Det skal bli noe det!

Det var dagens oppdatering fra meg... Ble litt langt... pytt sann.

Store :klemmer::klemmer: til dere alle, håper dere har det knall i høstkulden :)

edit: brudgommen was here.... måtte rydde litt etter en overivrig bruk av bilder... noe som resulterte i klikkings IE7 til min blivende hustru.... og vi kan jo ikke ha noe av at IE7 klikker når hun skal inn på KG!!!!

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også den første buketten var nydelig! :jepp:

Så fiiiiiine serviettene ble! Dæven, så dyktig jeg var som huska hvem som laga sånne (om jeg får si det selv...) :fnise:

Snakkes mer senere, er litt sliten etter feber-Idas klenging i dag...

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt underskjørt?

Underskjørtet er kjøpt på 'din kjole', 575 kroner og 80 kroner i frakt. Synes det var en god deal :) Håper det blir bra! Din kjole

Den første buketten er så utrolig vakker da, helt nydelig. :klemmer:

Ja, den er knallfin! Spesiell og elegant

Jeg likte best bukett nr. 3 jeg ;)

Hvor har du bestilt slike servietter?? *Ballerina vil også ha*

:klemmer:

Ja, den er også fin :)

Serviettene bestilte jeg her: Barnasskattekammer Utrolig til service, de håndtrykkes og superkjekkt at en får tilsendt et prøveeksemplar (fikk faktisk 3 forskjellige å velge mellom! ) 4 kroner stykket, det var billig synes jeg :)

:klemmer::klemmer: masse på tilbake :)

Jeg synes også den første buketten var nydelig! :jepp:

Så fiiiiiine serviettene ble! Dæven, så dyktig jeg var som huska hvem som laga sånne (om jeg får si det selv...) :fnise:

Snakkes mer senere, er litt sliten etter feber-Idas klenging i dag...

Masse :klemmer:

Takk takk, jeg liker bukett nr en bedre og bedre, selv om mamma synes den så ut som et rede... :ler:

Ja, ikke sant! Du er en dyktig hjelper kjære Skrållan! Verdens beste!!! :kys_2:

Uff, dakar Ida og mamman hennes. Håper feberen går over snart og at hun er sitt vanlige jeg i morgen tidlig! Dere får sove godt i natt :):skravle: mer vi vet du :jepp:

:kose::klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! syns alle bukettene var fine igrunn jeg... tror vi har LITT lik smak, vi to :fnise:

søstra mi er blomsterdekoratør (lærling).. hun sier at hva slags bukett som passer deg kommer an på hvordan du ser ut.. altså: er du 1.50 høy og knøttliten, bør du kanskje ikke ha en diger, laaaang bukett. osv. men men.. ikke så lett det der! jeg skal ha en litt stor bukett, tror jeg. med heng. (jeg er 1.73 og... ikke spesielt tynn :fnise: )

de serviettene var kjempesøte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann! syns alle bukettene var fine igrunn jeg... tror vi har LITT lik smak, vi to :fnise:

søstra mi er blomsterdekoratør (lærling).. hun sier at hva slags bukett som passer deg kommer an på hvordan du ser ut.. altså: er du 1.50 høy og knøttliten, bør du kanskje ikke ha en diger, laaaang bukett. osv. men men.. ikke så lett det der! jeg skal ha en litt stor bukett, tror jeg. med heng. (jeg er 1.73 og... ikke spesielt tynn :fnise: )

de serviettene var kjempesøte da!

:ler: Ja, jeg tror vi har veldig lik smak! Og det som er litt morsomt er at jeg også er 173 cm og ikke spesielt tynn.. :fnise: Også har vi jo samme fine fornavn! :-D

Alt jeg vet om buketten min er at den skal henge og være sånn midt i mellom stor. Blir den for stor stjeler den oppmerksomhet, og det skal vi ikke ha noe av :riste:

Ja, fine serviettene! :hjertesmil:

Håper du får en superfin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet inn mye fint - likte de serviettene supergodt!

:hoppe: også litt for at ingen har klaget på byggesøknaden! :juhu:

(også så godt å ha en brudgom som er inne og rydder opp etter deg! Hehehe)

Håper du får en kjempefin helg Marna :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: Nabon har klaget, så da må vi vente i EVIGHETER igjen! Og jeg som hadde sett for meg feiring av nyhus med biff på resturant sammen med min kjære i starten av uka som kommer.... Uff, nei nå er jeg skikkelig skuffa og sint! Nei-nei-nei :gråte:

Og :kjempesinna: & :pisk: til dumme-frekke nabo'n!

*sorry klageinnlegg, må bare få det ut!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Makan til frekkhet sier nå jeg! Vente helt til slutten og pine dere sånn og så sende klage... nei nå ble jeg også sinna på han nabon!!!! :kjefte::nei::rope:

Stoooore stoooore mange :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer: på gode Marna-jenta! Dere fortjener sååå utrolig mye bedre!!!

Endret av Tassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, sier som Tassie.. hva i alle dager er vitsen med å vente helt til slutten?! Han virker jo bare ond :tristbla:

Masse :klemmer::klemmer: herfra også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Fy fasan, så mannevond nabo! :kjempesinna: Skjønner ikke at han ikke bare gir opp! :kjefte: Jeg skal komme og sette meg på'n jeg, så kommer han på andre tanker!! Og Ida kan bite han i leggen med sine 4 sylskarpe tenner! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Fy søren for en IDIOT! Venter med å klage helt til slutten liksom... :kjempesinna:

Hvorfor klager de egentlig da? Jeg ser ikke helt problemet med å få bygge hus jeg... :sjenert:

Store :klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...