Gå til innhold

Brannas bryllupsdagbok!


Branna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes begge var veldig fine, men holder en knapp på høstblader tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliKone

Jeg likte best den med høstblader, ble litt mer særegent :sol:

Men for all del, begge to er flotte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bare Bea og SkalBliKone! Jeg valgte vel egentlig den med høstblader selv, men så syntes min kjære den med roseblader var så fin. Men det blir liksom litt for mye farger. Forresten, så går vi bare for de oransje flytelysene, ikke flytende telysholdere med hvitt telys. Ble mye finere bare med flytelys.

Deilig å ha bestemt seg for hvordan dekorasjoner vi skal ha. I tillegg til disse glassbollene og høstblader strødd over bordene skal vi ha kubbelys (både duftende og ikke-duftende) og blomsterdekorasjoner med roser i varme høstfarger. Blir sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...

Nå har jeg bydd på denne på eBay. Tenkte på den første natta på bryllupsreisen. Tror mannen liker den, ja... :sjarmor:

Og så var den jo litt "brudete" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliKone
Hehehe...

Nå har jeg bydd på denne på eBay. Tenkte på den første natta på bryllupsreisen. Tror mannen liker den, ja... :sjarmor:

Og så var den jo litt "brudete" også.

Den kommer mannen garantert til å like :Nikke:

Kjempefin. og som du sier : litt brudete også :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kommer mannen garantert til å like :Nikke:

Kjempefin. og som du sier : litt brudete også :bryllup:

Hehe, takk :ler:

Sjekket eBay kontoen min nå, og jeg vant den. Så da er det bare å vente på post... Får håpe det ikke er min kjære som sjekker postkassa den dagen pakken kommer. Jeg får nekte ham å klemme på pakken for å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på photbucket'en din et bilde av et korsett, har du kjøpt det?

Jepp. Kjøpte det på eBay, det også. Husker dessverre ikke hvem som solgte det, men det skal være ganske lett å finne. Bare søk på 'bridal corset' på eBay, så finner du det et stykke nedover på linja. Men jeg tror det kommer litt an på kroppsfasongen din hvor godt det sitter, altså. Jeg fikk litt flate pupper av det, har ikke så store pupper fra før av heller. Men det så bra ut når jeg bare hadde på korsettet. Bare under kjolen så ble det liksom litt flatt. Men jeg fant en løsning, jeg bruker bare en stroppeløs push-up under korsettet igjen, så blir det bedre. Og så tar jeg bare av bh'en og strammer til korsettet igjen når vi kommer til hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kjøpte det på eBay, det også. Husker dessverre ikke hvem som solgte det, men det skal være ganske lett å finne. Bare søk på 'bridal corset' på eBay, så finner du det et stykke nedover på linja. Men jeg tror det kommer litt an på kroppsfasongen din hvor godt det sitter, altså. Jeg fikk litt flate pupper av det, har ikke så store pupper fra før av heller. Men det så bra ut når jeg bare hadde på korsettet. Bare under kjolen så ble det liksom litt flatt. Men jeg fant en løsning, jeg bruker bare en stroppeløs push-up under korsettet igjen, så blir det bedre. Og så tar jeg bare av bh'en og strammer til korsettet igjen når vi kommer til hotellet.

Så egentlig ut som en liten brysforminsker ja, men utrolig lekker! Var bare litt nysgjerring om hvordan det var i virkeligheten.

Bestilte sånn før bryllupet, en måtte avbestille fordi jeg ikke fikk det i tide. Fra Norsk nettbutikk det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig ut som en liten brysforminsker ja, men utrolig lekker! Var bare litt nysgjerring om hvordan det var i virkeligheten.

Bestilte sånn før bryllupet, en måtte avbestille fordi jeg ikke fikk det i tide. Fra Norsk nettbutikk det da :)

Ja, og det ser ganske bra ut på, bare ikke under kjolen. Tror mannen kommer til å like det :sjarmor: Gleder meg til å se ansiktet hans :rødme: Det blir så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det ser ganske bra ut på, bare ikke under kjolen. Tror mannen kommer til å like det :sjarmor: Gleder meg til å se ansiktet hans :rødme: Det blir så bra!

Han blir nok veldig fornøyd :sol:

Generell oppfatning for min del er at mannen er ganske lett å glede med undertøy, hihi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir nok veldig fornøyd :sol:

Generell oppfatning for min del er at mannen er ganske lett å glede med undertøy, hihi :rødme:

Ja, sånn er min kjære også :)

Apropos undertøy, jeg har bestemt meg for å gi min kjære bilder av meg selv i brudeundertøyet i morgengave, så han kan ha et minne for evig. Det eneste problemet er at jeg ikke finner noen fotograf i Drammen som gjør det. Blir litt vanskelig å dra inn til Oslo pga jobb og sånn... Håper jeg får ordnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn er min kjære også :)

Apropos undertøy, jeg har bestemt meg for å gi min kjære bilder av meg selv i brudeundertøyet i morgengave, så han kan ha et minne for evig. Det eneste problemet er at jeg ikke finner noen fotograf i Drammen som gjør det. Blir litt vanskelig å dra inn til Oslo pga jobb og sånn... Håper jeg får ordnet det.

Min kjære fikk også det, stooor suksess ;)

Må da være mulig å oppdrive en fotograf der... Ev. få en venninne til å hjelpe deg od du ikke får til noe annet...

Sjekket denne?

www.ttfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære fikk også det, stooor suksess ;)

Må da være mulig å oppdrive en fotograf der... Ev. få en venninne til å hjelpe deg od du ikke får til noe annet...

Sjekket denne?

www.ttfoto.no

Ja, har vurdert det med en venninne, men må da velge en som har et bra kamera, føler jeg, og dem er det få av.

Jeg vil ikke fotograferes av en mann, i hvert fall. Er veldig sjenert av meg sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vurdert det med en venninne, men må da velge en som har et bra kamera, føler jeg, og dem er det få av.

Jeg vil ikke fotograferes av en mann, i hvert fall. Er veldig sjenert av meg sånn sett.

Ok, da blir det vanskelig, de fleste er menn.

Fotografen jeg brukte var mann, heldigvis var hun som sminket meg og en lærling (jente) med. Var litt greiere da.... Men litt ubehagelig var det ja.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, da blir det vanskelig, de fleste er menn.

Fotografen jeg brukte var mann, heldigvis var hun som sminket meg og en lærling (jente) med. Var litt greiere da.... Men litt ubehagelig var det ja.... :sjenert:

Ja, jeg har ingen intensjoner om å la en mann se meg i bare undertøyet, og jeg har tenkt litt på å ta noen bilder bare i trusa og meg sløret hengene over brystene... Og da passer det ikke med mannlig fotograf. Tror i hvert fall ikke min kjære ville likt den tanken.

Jeg har sendt en mail til noen fotografer nå (der har de i hvert fall en kvinnelig fotograf) og spurt om de tar slike bilder. Håper bare jeg får svar. Har så lyst til å gi en slik gave til min kjære, for jeg bare vet han ville elsket å ha et slikt album liggende, som han kunne ta frem og titte på når han savnet meg eller ville minnes bryllupsnatta. Tenk på når vi blir eldre, da er det jo sikkert fint for han å ha bilder av meg som ung og (forholdsvis) sprek og fast i fisken :ler:

Endret av Branna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på når vi blir eldre, da er det jo sikkert fint for han å ha bilder av meg som ung og (forholdsvis) sprek og fast i fisken :ler:

Det er noe å vise de andre gutta på gamlehjemmet det, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe å vise de andre gutta på gamlehjemmet det, hehe ;)

Hehe, ja. "Dette er kona da hu var ung og sprek! *sikle*"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliKone
Det er noe å vise de andre gutta på gamlehjemmet det, hehe ;)

Hehe, ja. "Dette er kona da hu var ung og sprek! *sikle*"

:ler:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...