Gå til innhold

Brannas bryllupsdagbok!


Branna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes virkelig ut som en herlig dag til tross for regn og stress :) Må si meg enig med naley med bordpynten, den var kjempefin!

Dere får kose dere masse på bryllupsreisen! God tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra hurra du er KONE!! :rødme:

hørtes ut som du hadde det fint til tross for stress ja! søle på kjolen og sånn blir ingenting mot at man skal si ja til sin kjære kan jeg tenke meg! gratulerer så utrolig masse!!

kos deg masse på bryllupsreise!!

gleder meg til bilder!!

klemmer fra Lille :klemmer:

Endret av brudeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Branna! Gratulerer som kone. Det hørtes ut som en fin dag til tross for stress.

Gleder meg til å se bilder.

Stor klem fra fru Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner, alle sammen! Kom hjem fra bryllupsreisen i går natt. Vi hadde det kjempefint! Det var en virkelig flott opplevelse å kunne reise sammen og oppleve ting sammen, vi har jo aldri vært på ferie sammen før. En virkelig minnerik start på vårt liv i ekteskap. Nå er det tilbake til normalen igjen her, og det er egentlig veldig deilig. Det ble mye stress og bekymringer på slutten, og nå føles det som om livet er litt lettere. Nå gleder jeg meg til vår første jul sammen som vi bare skal være vi to (i hvert fall på julaften), og at vi kan begynne å skape våre egne tradisjoner og minner.

Vi har begynt så smått å lage et album, og i det albumet skal vi lime inn bryllupsbildene, alle talene fra bryllupet og kortene vi fikk. Vi bestemte oss for å lage albumet selv etter å ha vært hos fotografen noen dager før bryllupet og så hvor kjedelige, mørke og upersonlige albumene de hadde der var. Så da bestemte vi oss for å bare bestille bildene i 20 x 20 cm og lime dem inn i et album vi lager selv. Det blir veldig fint, og mye mer personlig.

Jeg har fremdeles ikke noen bilder å vise dere, men så fort vi begynner å få inn bilder fra gjestene samt de som fotografen tok, så skal jeg legge ut noen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg jeg også. :hoppe:

og nå er dere en FAMILIE dere 2 !!!!!!!!!! ;) tenk det.

kost at dere hadde det kost på bryllupsreisen :love:

Endret av Linn24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg endelig fått noen bilder! Ikke så mange da men... folk er så trege. Men her er i hvert fall de tre bildene fra en av gjestene som var bra nok til å vise frem:

Meg og min mann

Ved kakebordet

Under dansen

Jeg håper på å kunne vise dere flere bilder etter hvert, får se hvor mange som ble bra først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Gratulerer med overstått.

Dere var nydelige på bildene begge to, og kjolen din var bare helt utrolig flott og du nydelig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :sol:

Så gøy det var å se deg i kjolen!

Er det brudebuketten din som er i bakgrunnen på kakebildet?

Ja, det var brudebuketten. Jeg får sikkert bedre bilder av meg som holder den etterhvert. Den er egentlig hjerteformet, og var veldig flott. Mamma har hengt den til tørk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :sol:

Ja, det var brudebuketten. Jeg får sikkert bedre bilder av meg som holder den etterhvert. Den er egentlig hjerteformet, og var veldig flott. Mamma har hengt den til tørk for meg :)

Ikke værst du fikk det til. Jeg skulle også tørke min men det var råtnet når jeg kom hjem fra bryllupsreise :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så fine dere var!! Kjolen din var bare helt fantastisk nydelig og håpret ditt var også kjempefint!! :) Gleder meg til flere bilder :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen! Jeg gleder meg bare til fotografen blir ferdig med bildene. Er så nysgjerrig på hvordan de ble! Men det går så tregt, så tregt... Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet.

Jeg har noe annet å glede meg til også, for mannen har bestilt en keltisk harpe til meg! Jeg har ønsket å lære meg å spille harpe siden jeg var liten, og nå får jeg endelig sjansen! Jeg gleder meg vilt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Jeg gleder meg bare til fotografen blir ferdig med bildene. Er så nysgjerrig på hvordan de ble! Men det går så tregt, så tregt... Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet.

Jeg har noe annet å glede meg til også, for mannen har bestilt en keltisk harpe til meg! Jeg har ønsket å lære meg å spille harpe siden jeg var liten, og nå får jeg endelig sjansen! Jeg gleder meg vilt! :-D

Så stillig, det er noe utenom det vanlige. Å så er det såå nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stillig, det er noe utenom det vanlige. Å så er det såå nydelig!

Ja, det er det. Men jeg elsker Irland og den irske musikken og den keltiske kulturen, så det er veldig typisk meg. Om den bare kunne komme snart, det er jo halvannen uke siden jeg bestilte den! :sur:

Utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...