Gå til innhold

Brannas bryllupsdagbok!


Branna

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen da.

Er litt kjedelig at jeg ikke kunne bli med i går, men sambo hadde bursdag og vi var i oslo og ute og spiste så da ble det litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med dagen!!

håper din siste bursdag som ugift blir super! :)

hørtes superkoselig ut med jentekveld/utdrikningslag, norsk kake... potetgull... misunnerlig! :jepp:

har du fikset musikken din? ble det mye bra musikk??

klem Lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

Ann Christin: Det er greit, jeg fikk beskjed om hvorfor du ikke kunne komme, det er gyldig grunn :)

Brudeliten: Ja, musikken er nesten fikset. Skal brenne ut de siste cd'ene i dag. Inngangs- og utgangsmusikken er ferdig (Trumpet Voluntary og Pachelbel's Canon), det er også musikken til festen (mye 80-talls, også en del eldre rock og litt fra vg-lista). Det som gjenstår er musikken under middagen, da skal vi ha litt lav musikk i bakgrunnen for å forsterke temaet, litt keltisk stil, med Secret Garden, irsk instrumental musikk, litt Enya og Loreena McKennitt... Vi har alle sangene klare, det er bare å brenne ut cd'en

Gjett hva jeg fikk av min elskede i morges! Kake på senga, og noe som jeg har ønsket meg kjempemasse, nemlig dette perlekjedet! (Beklager dårlig bilde, tok det selv i butikken da jeg først begynte å ønske meg det.) Det skal jeg bruke i bryllupet, det passer perfekt til tiaraen! Jeg er så glad!

Snart kommer pappa og stemoren min, brødrene mine, mamma og kjæresten hennes, og da skal vi spise masse kake som kjære lagde i går mens jeg var borte. Han er så herlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg fikk av min elskede i morges! Kake på senga, og noe som jeg har ønsket meg kjempemasse, nemlig dette perlekjedet! (Beklager dårlig bilde, tok det selv i butikken da jeg først begynte å ønske meg det.) Det skal jeg bruke i bryllupet, det passer perfekt til tiaraen! Jeg er så glad!

Ohh, bra du endelig fikk det hehe.. Da slipper jeg å tenke på å holde den hemligheten lengre hihi.. Er et par gangern jeg har pratet med deg og nesten røpet det, men alltid husket et par sekunder før at nei det kan jeg jo ikke si, du vet det jo ikke hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, bra du endelig fikk det hehe.. Da slipper jeg å tenke på å holde den hemligheten lengre hihi.. Er et par gangern jeg har pratet med deg og nesten røpet det, men alltid husket et par sekunder før at nei det kan jeg jo ikke si, du vet det jo ikke hehe..

Nei, det var bra du klarte å la være å si det, for jeg elsker å bli overrasket (i hvert fall positivt).

Nå har familien vært her, og det var kjempekoselig, for de er her så sjeldent. Mamma gav meg perleøredobber i gull med en liten sten på, det blir så flott sammen med perlekjedet og tiaraen! Av pappa og stemoren min fikk jeg en ny duk, serviettholder og lys som passet til. Jeg har jo allerede fått en bryllupsgave på 15 000 kr, så jeg hadde egentlig ikke forventet noe til bursdagen, men det var jo kjempeflott å få likevel.

Og så hadde de med 500,- fra bestemor og bestefar, det går til farging av håret på onsdag.

Har med andre ord hatt en kjempefin dag! Nå står det igjen å rydde opp her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Var innom og tittet her før idag, men da hadde jeg ikke tid til å legge igjen noe spor...

Også er jeg vel litt sen, men gratulerer så masse med dagen!! :klemmer:

Sett igjennom boka di idag og synes du har funnet så mye fint av både kjole og tilbehør og pynteting og alt :) Det gjør så utrolig mye for en selv å få gjort bryllupet spesielt for en selv, og det ser det virkelig ut som at dere får, en spesiell dag som dere ønsker og drømmer om :love: Bare såvidt 6 dager igjen nå! Spennende :)

Hørtes koselig ut med besøk av familien! Også så snille de er da! Håper du hadde en herlig dag med alle sammen :)

Må innrømme at jeg har vært og tittet litt og vært ganske nysgjerrig på deg i lang tid, men aldri liksom turt å våge meg til å legge igjen spor... :sjenert:

Men kos deg de siste timene av bursdagen din! Bare 5 hele dager igjen til du skal i ilden :hjerte: Heldig er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye med overstått bursdag!! :klemmer:

Kjekt å høre at du har hatt en fin bursdag og fått mye som du blir fornøyd med :) Kjedet var helt nyyydelig! Håper virkelig vi får se bilder av deg/dere på lørdag altså!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Var innom og tittet her før idag, men da hadde jeg ikke tid til å legge igjen noe spor...

Også er jeg vel litt sen, men gratulerer så masse med dagen!! :klemmer:

Sett igjennom boka di idag og synes du har funnet så mye fint av både kjole og tilbehør og pynteting og alt :) Det gjør så utrolig mye for en selv å få gjort bryllupet spesielt for en selv, og det ser det virkelig ut som at dere får, en spesiell dag som dere ønsker og drømmer om :love: Bare såvidt 6 dager igjen nå! Spennende :)

Hørtes koselig ut med besøk av familien! Også så snille de er da! Håper du hadde en herlig dag med alle sammen :)

Må innrømme at jeg har vært og tittet litt og vært ganske nysgjerrig på deg i lang tid, men aldri liksom turt å våge meg til å legge igjen spor... :sjenert:

Men kos deg de siste timene av bursdagen din! Bare 5 hele dager igjen til du skal i ilden :hjerte: Heldig er du!

Tusen takk! Jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går!

Gratulerer så mye med overstått bursdag!! :klemmer:

Kjekt å høre at du har hatt en fin bursdag og fått mye som du blir fornøyd med :) Kjedet var helt nyyydelig! Håper virkelig vi får se bilder av deg/dere på lørdag altså!!!

:klemmer:

Alle som vil, kan få se bilder! Blir sikkert tatt en hel masse, særlig siden en av vennene våre er amatørfotograf og har flott speilreflekskamera. Han har lovet å ta massevis av bilder fra hele dagen, så det blir gøy å se!

Men får nok ikke lastet opp noen bilder før etter bryllupsreisen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Så nettopp på langtidsvarslet på dagbladet.no, og det er meldt skikkelig regn på lørdag! :gråte: Det har vært så fint i hele september frem til nå, er så urettferdig. Da får det bli inne i stedet, men det blir så trangt og dumt. Tenk om ikke alle ser. Uff, ble litt lei meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtidsvarsler stemmer aldri! :) Jeg har generellt sett mistet troen på alle værmeldinger jeg da, men det er nå meg.. de viser jo forskjellig uansett hvor man ser (vg kan vise regn mens tv2 viser sol og kanskje nrk viser skyer.. sånn er det hver dag). Det går nok så bra så!

Hvordan er nervene ellers når det nærmer seg sånn med stormskritt? Sender iallfall en stooor :klemmer: og skal krysse alt jeg har av fingre og tær for at dere får en uforglemmelig vakker dag nå på lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg masse lykke til Branna!!

jeg reiser på tur i morgen tidlig og innen jeg er tilbake så er du en gift kvinne!! :rødme:

håper dere får AKKURAT den dagen dere har drømt om, og husk at hvis ting går litt skjeis så spiller ikke det NOEN rolle!! det viktigste er at DERES kjærlighet blir gjort stas på!!

have fun, kos deg og NYYYT!!

Mange :klemmer: fra Lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir sikkert pent vær på lørdag, får hvertfall håpe det blir det den lille stunden dere skalha vielsen da. Det var jo meldt regn i dag, og hittil så har det da ikke vært så verst. Og man får sikkert ordnet til noe om man må være inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen alle sammen! Jeg håper det blir bra, ellers finner vi en fin løsning på det innendørs også. Det er jo ikke som om vi ikke har tenkt på det, hva som skjer dersom det skulle regne.

Ann Christin - helst ikke legg ut noen bilder som jeg ikke har sett først, er du snill. Dessuten vil jeg gjøre det selv, det er jo en del av moroa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste dagene så har det jo vært opphold til utover dagen da, så håper du er heldig slik at det ikke blir noe dårlig vær først på kvelden.

Dessuten får man jo bare se på været framover, er sjelden det tar en drastisk forandring, så bedrer det seg litt så holder det seg sikkert til lørdag, er jo så få dager igjen. Hvis ikke så blir det nok like bra om det blir holdt inne. Man får alltids til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Branna: før jeg glemmer både tid og sted og alt: Lykke lykke til på lørdag. Måtte værgudene stå deg bi og du bli en strålende brud på en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...