Gå til innhold

Brannas bryllupsdagbok!


Branna

Anbefalte innlegg

Ja, det er det, men det går så sakte. Får bare skrevet ca. tre invitasjoner om dagen og så orker jeg ikke mer. Men men, noen uker fra eller til gjør vel ikke noe. Alle får innbydelsene sine uansett, og i god tid før svarfrist (1. august). Så er ikke så innmari bekymret for det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har ikke sett dagboken din før nå jeg.. :sjenert: Så fin kjole og fiine invitasjoner. Vi får mange av de samme problemstillingene ved bryllupet da vi og og skal ha vielsen ute.. kl 15.00 med fotograferding på stedet og middag kl 17.00..

kos deg videre med forberedelsene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har ikke sett dagboken din før nå jeg.. :sjenert: Så fin kjole og fiine invitasjoner. Vi får mange av de samme problemstillingene ved bryllupet da vi og og skal ha vielsen ute.. kl 15.00 med fotograferding på stedet og middag kl 17.00..

kos deg videre med forberedelsene :klem:

Takk det samme! :) Og takk for rosen.

I går kjøpte jeg ny tiara, den ser sånn ut. Den var litt mer forseggjort enn den jeg egentlig hadde sett på, men jeg synes den var fin. Og så vil den stå i stil til de andre smykkene mine. Kjøpte øredobber også. Begge kostet ca 100 ,- med frakt (eBay). Og jeg fikk perlekjede i gave fra jobben i dag, ikke det som jeg hadde ønsket meg (håper på å få det i morgengave), men det er veldig pent og har ekte gullås. Perlearmbånd tenker jeg at jeg får låne fra noen, så har jeg noe lånt. Kanskje mamma eller svigermor, må sjekke om de har først :-D.

Det var vel alt nytt, holder fremdeles på med invitasjoner. Håper å bli ferdig med de fleste i løpet av uken, i hvert fall de som skal sendes.

Endret av Branna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bestemte jeg for og ikke blande meg inn i tråden på forumet, men nå begynner jeg og lure her.. Jeg så på kjolen du endte opp med og kjøpe, du ville først ha samme ringene som meg og nå har du vist valgt samme sang som inngangsmarsj som jeg fant ut for lenge siden at jeg ville ha en eller annen gang i vielsen min...

Dette begynner og bli skummelt her hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bestemte jeg for og ikke blande meg inn i tråden på forumet, men nå begynner jeg og lure her.. Jeg så på kjolen du endte opp med og kjøpe, du ville først ha samme ringene som meg og nå har du vist valgt samme sang som inngangsmarsj som jeg fant ut for lenge siden at jeg ville ha en eller annen gang i vielsen min...

Dette begynner og bli skummelt her hehe..

Ja, vi har veldig lik smak. Jeg kom faktisk over Pachelbel's Canon ved en ren tilfeldighet, og likte den bare kjempegodt. Min kjære er også veldig begeistret for den, så da var det på en måte avgjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo gøy det da, litt skummelt, men gøy hehe.

Men du må huske på og bare si ifra om du trenger hjelp til noe, både før og på dagen.

Jeg kan jo hjelpe til, med mindre jeg må steppe inn som brudepike.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Ann Christin!

Nå er jeg endelig ferdig med invitasjonene, så de skal ut i morgen de som skal sendes. Aldri mer lage invitasjoner selv! Men men, de ble fine til slutt, da. Og jeg må jo fremdeles lage bordkort, men det blir nok litt enklere. Vi tenkte vi skulle forme dem som lønneblad, og skrive på navnet med gullpenn. Da kan mannen hjelpe til litt også, jeg kan tegne rundt formen og han kan klippe (eller omvendt). Så går det forhåpentligvis kjapt. Uansett er det ikke noe vi trenger å tenke på ennå.

Skal møte vigsleren neste onsdag! Gleder meg masse! Han virket kjempehyggelig og morsom på telefonen, i hvert fall. Så nå må vi finne ut hva vi vil innlemme i seremonien. Skulle visst lage en liten "selvangivelse" om oss selv så vigsleren kunne lage en personlig tale, så det blir en liten utfordring. Men blir gøy, da! Og så må vi finne noen dikt vi vil ha lest opp i vielsen, men jeg finner liksom ingen fine kjærlighetsdikt som passer. Ville gjerne hatt noen sonetter av Shakespeare, men de er jo på engelsk, og hele familien er norsk (nesten). Må få tak i noen oversettelser. Ingen som har noen fine dikt for hånden som de kan sende meg på PM?

Endret av Branna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Heisann, gratulerer med ferdige invitasjoner, det tenker jeg var greit å få i boks. Bordkortene hørtes fine ut, holder på å tenke litt på sånt om dagen, men med et hav av muligheter blir man veldig fort sliten av det.. Var på Panduro i dag.. der var det mye gøy der :hakeslepp:

Har dårlig med dikt på baklomma, men det er sikkert mange andre her som har, eller rett og slett søke på nettet. Der ligger det vel tusenvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en side, kanskje du finner noen der..

http://www.paul.veidemand.no/html/dikt_om_kjaerlighet.html

Takk, AC, skal tenke på det!

Fikk den tiaraen jeg bestilte i dag, men er kjempeskuffa! Det var slettes ikke noen tiara, men en kam! Det var ikke lett å se på bildet, og i overskriften på auksjonen stod det tiara. Jeg kan ikke bruke kam med den frisyren jeg vil ha, så det var jo rett i vasken. Og ikke nok med det, men da jeg åpnet pakningen så falt to av perlene av helt uten videre, og flere så ut som om de kunne løsne når som helst. Teite tiaraen! :tristbla:

Jeg har sendt en email til selgeren og forlangt pengene tilbake, selv om det bare var rundt 100,- jeg betalte. Det er en prinsippsak!

Måtte bare lufte de sinte og triste tankene litt. Har nå bydd på den tiaraen jeg opprinnelig hadde tenkt til å kjøpe, denne her. Jeg har jo nesten maken fra før, bare i sølvfarge og med krystaller. Håper den svarer til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Takk, AC, skal tenke på det!

Fikk den tiaraen jeg bestilte i dag, men er kjempeskuffa! Det var slettes ikke noen tiara, men en kam! Det var ikke lett å se på bildet, og i overskriften på auksjonen stod det tiara. Jeg kan ikke bruke kam med den frisyren jeg vil ha, så det var jo rett i vasken. Og ikke nok med det, men da jeg åpnet pakningen så falt to av perlene av helt uten videre, og flere så ut som om de kunne løsne når som helst. Teite tiaraen! :tristbla:

Jeg har sendt en email til selgeren og forlangt pengene tilbake, selv om det bare var rundt 100,- jeg betalte. Det er en prinsippsak!

Måtte bare lufte de sinte og triste tankene litt. Har nå bydd på den tiaraen jeg opprinnelig hadde tenkt til å kjøpe, denne her. Jeg har jo nesten maken fra før, bare i sølvfarge og med krystaller. Håper den svarer til forventningene.

Hei du, det var kjedelig med med "kammen", det er vel det som er litt vanskelig med Internett når man ikke helt ser, men står det tiara så skal det nå søren meg være det også da. Hadde blitt veldig sur jeg også. Bra du er en sånn som ordner opp og krever penger tilbake, sånt tør aldri jeg.. Den du har bestilt nå på nettet var kjempe fin. Enkel og pen, håper at denne er sånn det ser ut som da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie med ebay er at er man ikke fornøyd kan man jo også gi en negativ karater, men fortsatt teit av selger og si at det var en tiara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, negativ karakter skal selgeren få, men jeg skal søren meg ha pengene tilbake også! Det verste var jo ikke at det var en kam, og ikke en tiara, men at perlene falt av med en gang! Jeg gidder jo ikke å sitte der og lime, og særlig ikke på bryllupsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Kjedelig at det ikke svarte til forventningene. Håper den andre blir bra. De har mange fine på brudebutikkene så hvis det blir krise så får du gå dit. Min diadem hadde ikke noe kam i seg i det hele tatt, den ble festet med en hårspenne på hver side, og satt kjempegodt hele kvelden!! Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en sånn tiara jeg vil ha. Hadde jo egentlig kjøpt en sånn også, men så ombestemte jeg meg jo i smykkevalget, så da måtte jeg ha ny. Men den jeg har bestilt nå vet jeg er sånn jeg vil ha, for den er helt lik den jeg kjøpte først bortsett fra at den er i gullfarge med perler.

I morgen skal vi kanskje gå og kjøpe gifteringer! Gleder meg masse, har ventet lenge på den dagen! Vi vet akkurat hvilke vi vil ha, måtte bare spare opp litt. Det er disse ringene fra Niessing, de heter Harmony. Både jeg og min kjære synes de er utrolig fine. Det er faktisk de eneste ringene mannen virkelig har likt. Han skal jo være fornøyd han også. Og så liker jeg at de er smale, for jeg har ganske korte fingre og synes ikke det er så pent med brede ringer på meg. Dessuten kan man da ha to ringer på samme fingeren uten at det blir for rart. Gleder meg!

Tenkte vi skulle gravere inn "Evig din *navn* :hjerte: 29-09-2007"

Muligens med egen håndskrift, men vi må se an prisen først.

Endret av Branna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh, så pene de var. Gleder meg til brullypet ditt allerede jeg.

Men skal du også ha brusi bullypet ditt eller må jeg drikke vann? Jeg tror jeg er den eneste over 20 som ikke liker vin hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

Kjempefine ringer!! Det er jo viktig at dere begge liker de da de skal jo sitte på fingeren resten av livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh, så pene de var. Gleder meg til brullypet ditt allerede jeg.

Men skal du også ha brusi bullypet ditt eller må jeg drikke vann? Jeg tror jeg er den eneste over 20 som ikke liker vin hehe :)

Slapp av, brus skal du få ;)

Blir masse brus, det er flere der som ikke kan drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine ringer!! Det er jo viktig at dere begge liker de da de skal jo sitte på fingeren resten av livet ;)

Takk skal du ha! Ble ikke noe av å kjøpe dem i dag likevel, da, det ble ikke tid til det. Dessuten må vi endre litt på sparekontoen så vi kan ta ut mer enn 12 ganger i året, det holder rett og slett ikke når det er så mye å betale for.

I dag kom øredobbene, og jeg ble skuffet igjen! Tror ikke jeg skal kjøpe smykker på eBay mer. For det første var de gigantiske. Jeg hadde trodd de bare var litt oppblåst på bildet. For det andre var det ikke ekte perler, selv om det stod at det var det. (Dette er lett å sjekke; dersom perlene er ekte er overflaten "sandete" når du biter på dem). Og så var det ikke gullstempel på dem, og da tror jeg ikke på at det er gull. *Sukk* Tør ikke bruke noe jeg ikke vet er ekte da jeg er allergisk mot alt annet enn sølv og gull.

Ja ja... Får kjøpe noen enkle perleøredobber her hjemme da, da vet jeg i hvert fall hva jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...