Gå til innhold

Brannas bryllupsdagbok!


Branna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått bursdag og på forhånd gratulerer med den store dagen som kommer :)

Kos dere masse!! Blir sikkert bra vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Ja, håper fremdeles på bra vær. Utsiktene ser litt bedre ut i dag enn de gjorde før, så det er jo en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har lest litt i dagboken din tidligere, men ikke vært så flink å kommentere. Nå er det bare 2 dager til den store dagen er her, spennende!! Alt under kontroll? Håper dere får en fin-fin dag i allefall og at det blir solskinn på dagen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er dette det siste innlegget mitt før jeg blir gift. Snart kommer forloveren min og vi skal kjøre ned til mamma hvor jeg og forloveren skal sove i natt. Min kjære må sove hjemme alene, stakkar. Men så blir jo gleden bare større når vi sees igjen i morgen i all brudestasen!

I kveld skal vi pynte lokalet, det gleder jeg meg til. Blir nok kjempefint.

Det er stadig meldt regn i morgen, så da tar vi mest sannsynlig bryllupet innendørs. Det er veldig leit, for det betyr masse ekstra arbeid, og det blir ikke på langt nær så flott som om vi hadde hatt det ute. Men men, det er ikke noe å gjøre med.

Jeg har vært litt uvel i magen i hele dag, det er sikkert nervene, men jeg kjenner ikke noe kribling i magen eller stress ellers. Nesten så jeg ikke gleder meg engang, men det kommer vel når jeg får roet meg ned litt. Min kjære gleder seg veldig, i hvert fall.

Da må jeg runde av, men hvis jeg rekker det så logger jeg på igjen på søndag for å gi dere en oppsummering av dagen.

Tusen takk for all hjelpen og støtten jeg har fått her inne! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskningene, alle sammen! :)

Ja, da er jeg gift. Endelig kan jeg roe meg litt ned. Var så stressa på fredag og i går før bryllupet at jeg hverken kunne sove eller spise.

Min forlover hentet meg og min kjære og all bagasjen min på fredag, og vi kjørte hjem til moren min og satte fra oss bagasjen før vi raste av gårde for å pynte lokalet. Det ble veldig fint, her er noen bilder av middagsbordet:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

På lørdag våknet jeg kjempetrøtt og med dundrende hodepine kl. halv sju og fikk ikke sove mer. Det hadde blåst så jeg trodde huset skulle rase sammen hele natten, og jeg hadde ikke fått sovemer enn ca. fire timer. I tillegg var mamma kjempestressa og sur den morgenen, og stemningen var ikke akkurat koselig. Vi dro til frisøren kl. 10 for å bli pyntet, jeg, min forlover og mamma. Vi var ikke ferdige før halv to, kun halvannen time før vielsen skulle begynne. Håret mitt er nemlig nesten umulig å krølle, men hun klarte det til slutt. Så dro vi hjem og sminket oss og fikk på oss kjoler. Jeg trodde jeg skulle dø av stress da forloveren min strevde med alle knappene bak, hun har så lange negler at det var nesten umulig for henne å få igjen alle. Det gikk til slutt, og pappa fikk kjørt oss, dog forsinket, til lokalet.

Idet jeg gikk ut av bilen, klarte jeg å få noe søle på kjolen og tuppen av skoen. Så strevde vi oss opp alle trappetrinnene mot lokalet, faren min holdt en paraply over hodet mitt og prøvde å unngå at jeg snublet i kjolen, mens min forlover holdt slepet i den ene hånden og en paraply over seg selv i den andre hånden. Resultatet var en litt klønete entré, men da jeg så min kjære stå der og stråle mot meg så forsvant all irritasjonen og jeg følte meg som verdens heldigste jente. Han var så utrolig flott i dressen sin! Jeg hadde jo sett han i den før, men det var helt spesielt denne gangen, og med en flott knapphullsblomst ble det jo enda bedre.

Vigsleren holdt en meget fin tale, men den husker jeg ikke noe av. Mamma leste en flott sonette av Shakespeare om kjærligheten, og så kom min lillebror på seks år med ringene på en pute. Han var så søt i bunaden sin! Og så ble vi erklært ektefolk.

Vi dro av gårde til fotografen sammen med forloverne våre, og siden pappa kjørte oss, ville fotografen ha med ham også på noen bilder. Det synes jeg var kjempeflott. De fleste bildene ble tatt inne i studio på grunn av vinden og regnet, men så ble det opphold og da dro fotografene oss med ut og tok noen bilder ved en liten elv også. Det var iskaldt, men bildene ble sikkert kjempefine.

Litt forsinket dro vi tilbake til lokalet og fikk snakket litt med alle gjestene, og så var det endelig middag. Jeg hadde kun spist en brødskive og to havrekjeks hele dagen, så da var jeg sulten. Under middagen holdt både mamma og pappa, min kjære, forloverne og kjæres mor og stefar taler, og av disse så var den aller vakreste og mest rørende talen fra pappa. Jeg har aldri sett ham så på randen til å gråte. Mannen sin tale var også nydelig.

Bryllupskaka var helt utrolig god, det var alle enige om. Bryllupsvalsen som vi slet så mye med å lære oss gikk ifølge gjestene veldig fint, selv om vi gjorde en del feil begge to. Så ble det litt liv i festen, og jeg danset med min morfar til Michael Jackson :legrine:. Morfar er sprek, litt senere på kvelden så jeg ham danse samba med en dame som er mester i selskapsdans.

Min forlover kjørte oss til hotellet om natten, og det var helt utrolig å synke ned i boblebadet etter en hel dag på høyhelte sko. Og det var slutten på vår bryllupsdag! :)

Jeg har dessverre ingen bilder å vise frem ennå, men regner med at vi får masse bilder fra de som var på festen når vi kommer hjem fra bryllupsreise. Drar i morgen, så nå må jeg begynne å pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...