Gå til innhold

Småtråkk!

Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums
Har hatt en litt travel helg, med jobbing og tur ut på resturant med gode venner ppå lørdagen og besøk hos foreldra mine på søndagen.

På lørdagen fikk vil "plutselig" veldig dårlig tild, så vi bare "måtte" ta bilen til byen i steden for t-banen. Og jeg er jo så utrolig grei, jeg "ofret" meg og var sjåfør hjem igjen. Måtte jo ha en grei unnsyldning for å ikke ta et glass vin til maten... :ler:

God unnskyldning ;)

Når har dere planer om å fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neria
God unnskyldning ;)

Når har dere planer om å fortelle det?

Har tenkt å vente til uke 12. Passer bra, skal til legen da og tenker det kan være greit å ha vært der før jeg forteller det til "alle" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums
Har tenkt å vente til uke 12. Passer bra, skal til legen da og tenker det kan være greit å ha vært der før jeg forteller det til "alle" :)

Sant det. Hadde det vært meg hadde jeg vell boblet over tenker jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så morsomt å høre at mannen din har fått et slikt tilbud da, enig med deg her ja, man kan liksom ikke takke nei til noe slikt.

Men litt kjedelig kan jeg forstå at det er å ha han borte slik når magen vokser...Men det er bare en vanesak...

Hehe...morsomt med slik unnskyldinger man må komme på, må bare passe på og ikke bruke de samme på samme personer da, for da vil mistanken komme fort og du vil bli avslørt ;):ler:

Spennende og følge med deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
Hei og hopp! Er formen bra om dagen :klem:

Nja, er trøtt og sliten mesteparten av dagen, særlig etter jobb. På jobb er jeg bare frykteg nærtagene og syns at alle mennesker er teite og irriterende. Ikke helt bra når man jobber i et serviceyrke...

I tillegg er jeg kvalm, særlig om kvelden. Heldigvis har jeg ikke kastet opp ennå, krysser fingrene for at det holder seg sånn.

Også har jeg fått litt sære preferanser når det gjelder mat de siste ukene. Potetsalat har gått fra å være nammenam til å bli djevelens verk!!! Det finnes ingen ting i verden som er så ekkelt som potetsalat akkurat nå. Blir nesten kvalm bare ved tanken på at vi faktisk har en boks potetsalat i kjøleskapet :spy:

Er litt spent på morgendagen. Da er det st.hans og da har vi alltid en stor rømmegrøt, spekemat, grillmat-fest med hele familie og svigerfamilie... Hmm, hva skal jeg spise da og hvordan skal jeg spise det uten at folk blir mistenksomme? Rømmegrøten er grei, men spekematen... Håper noen griller noen pølser, det er mat jeg fortsatt liker hvertfall. Er ikke lett å ha hemmeligheter nei... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkoholfri hvitvin er i grunn ganske godt..

har bare smakt en jeg da.. men den smakte veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spise tilbehøret til spekematen og legge noen skinkebiter på tallerkenen som mannnen spiser opp for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Du får spise tilbehøret til spekematen og legge noen skinkebiter på tallerkenen som mannnen spiser opp for deg

Hei Pasha :)

Har tenkt tanken om å spise tilbehør, må bare holde meg unna den hersens potetsalaten... URK! Hvordan kan noe som har vært så godt bli så vondt??

I tillegg så har foreldra mine hund... Så hvis det blir bra vær og vi sitter ute blir den sikkert glad for et par skinkebiter under bordet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kan tenke meg det er kjedelig at matlysten blir så varierende enn man er vant til...men men, må bare prøve å holde seg unna ;) og merkelig at man forandres så utrolig under svangerskap...

ei venninne av meg reagerte kraftig på luktelys :ler:

Koselig med familiemøte på st.hans da, selv om du i år må "lure" deg rundt :Hehe:

Kos deg det du kan da og ha ei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

St. hans feiringa i går bar så koslig, selvom vi måtte feire den inne hos foreldrene i stenden for på hytta. Var ikke mye fristende å være ute i det regnværet i går nei.

I dag har jeg tenkt meg på visning på en leilighet i nærheten her, fin 4 roms i første etasje med uteplass :) Tenker vi får noe spørsmål hvis vi faktisk kjøper større leilihet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ja, kan skjønne familie og venner vil begynne å stille seg noen spm når dere kjøper større leilighet, merket det selv vi, men vi kjøpte oss bare større bil - stasjonsvogn. Og spørsmålene og hintene kom rimelig kjapt etter den bilhandelen :ler:

Men vi svarer bare at "en gang så kommer det jo småtråkk"... vi er jo bare prøvere, og har ikke sagt det til noen i familien enda, men det er morsomt at de antyder ting da...

Vi får håper sommeren og :sol: kommer sterkere tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. hans feiringa i går bar så koslig, selvom vi måtte feire den inne hos foreldrene i stenden for på hytta. Var ikke mye fristende å være ute i det regnværet i går nei.

I dag har jeg tenkt meg på visning på en leilighet i nærheten her, fin 4 roms i første etasje med uteplass :) Tenker vi får noe spørsmål hvis vi faktisk kjøper større leilihet...

Sånn var det med oss også. Vi kjøpte oss en 3 roms for 2 år siden og alle trodde at den eksta rommet var babyrommet.

Og vi tenkte at det skulle være gjesterommet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neria

I går var jeg på visning alene og i dag var mannen med meg og så på leiligheten. Den er definitivt ikke strøken, er f.eks teppegulv i alle soverom, så det MÅ man bare gjøre noe med.

Men beliggenheten og hageflekken er så fin, så vi har skrevet oss på liste og bestemt oss for å by en viss sum og IKKE et øre mer samme hva. Det er tross alt første leiligheten vi ser på, så vi aner jo egentlig ikke hva som finnes ute i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Spennende med leilighet og visning.... skjønner godt dere kan tenke dere et større sted. Kanskje litt mye å gjøre om en skal legge gulv etc i alle rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.

Jeg husker den tiden vi gikk på visninger. Lærte veldig fort at bilder som oftes avviker fra virkeligheten.

Vi brukte å ha med oss en sjekk liste som jeg fant på nettet tror jeg hvor det sto hva man skal sjekke og spørre på visning. Veldig lurt å ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig å titte innom her! OG: Gratulerer så masse!

Håper dere finner et større krypinn etter hvert! Det må vi også om et par år, men det får bli om et par år! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...