Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neria

Her er det lenge siden sist jeg har skrevet! Hatt endel ting som har skjedd i familien, men nå er ting omtrent tilbake i vante spor.

Og jeg lurer på hva kroppen min driver med for tiden... Jeg skulle fått mensen på søndag, men har ikke sett snurten til den ennå. Så jeg trodde jo kanskje at noe var på gang, men kanskje ikke likevel. For nå har jeg tatt to graviditetstester, og begge var like negative... Litt forvirra her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Er nå 5 dager på overtid i forhold til mensen og fortsatt glimrer den med sitt fravær. Tror jeg får ta en tur ut etterpå og kjøpe enda en graviditetstest... Så får vi se....

Blir spennende... (skulle jammen hatt en "biteneglersmiley"...)

Edit: Skriveleif

Endret av Neria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Woh!!

Akkurat nå er jeg hoppende glad og litt skremt på en gang! I displayet på Clearblue-testen sto det "Gravid"!! :gravid:

Har ikke sagt noe til mannen min, han er ute i kveld. Men når han kommer hjem ligger det en presang til ham her. En bok som heter "Pappa for første gang". Tror det blir en litt fin måte å si det til ham på :)

Og jeg som trodde vi kom til å prøve i mange måneder. Og så går vi hen og får full klaff i PP2!

Det er jo veldig tildlig ennå da, har regna ut at jeg er 4+3 på vei i dag. Mye kan jo skje, det er ikke alltid alt går brav så jeg vet nesten ikke om jeg tør å glede meg for mye helt ennå.

Endret av Neria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bli den første som sier

GRATULERER

Så flott.

Det blir en fin overrraskelse for mannen. Og boken er en fin gave.

Har du regnet ut når du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Tusan takk for gratulasjon May Helen :)

Har regnet litt på Babyverden.no og der er terminen regnet til 7. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Gratulerer så mye!!!

ps:nå må du flytte prøverdagboken din over til graviditetsdagbok :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Gratulerer så mye!!!

ps:nå må du flytte prøverdagboken din over til graviditetsdagbok :-D

Den er allerede flyttet, ser du ikke det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Nå... hva sa mannen da? :sjenert:

Han ble kjempeglad! Og startet å si hallo til magen min med en gang. Han er søt :rødme: Han gleder seg masse til å bli pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria

I dag har jeg nytt sommerværet på mange måter. Først var mannen og jeg ute ved vannet her vi bor, kjøpte is og satt oss på et teppe i sola og koste oss.

Så kom søsteren min på besøk og vi spiste middag på verandaen.

Etterpå skulle jeg og søsteren min på konsert med Rrael Group på jessheim. Konserten var helt utrolig bra!! :) Fikk en fin kjøretur i sola og kjøpte is på vei hjem.

Og etter konserten dro vi til foreldra våre, lekte litt med hunden i hagen og spiste mer is på verandaen.

Er forresten litt kvalm nå... Kan jo skyldes den lille mageboeren eller bare at jeg har spist litt mye is :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aller først GRATULERER så utrolig mye....

:hallo:

endelig fant jeg dagboken din...kom plutselig på at du kanskje hadde link til den på innleggene dine, og vips så fant jeg deg...

Så utrolig morsomt da med :gravid: din da, kan tro dere får koselige dager, bare du ikke blir altfor dårlig da ;)

Høres bra ut foreløping da...

Blir så glad på deres vegne jeg....vi er midt i prøvingen selv ;)

så jeg håper og krysser det jeg har...

Skal bli morsomt å følge med på deg da :)

Fant deg i riktig tid for å si det sånn :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Aller først GRATULERER så utrolig mye....

Blir så glad på deres vegne jeg....vi er midt i prøvingen selv ;)

så jeg håper og krysser det jeg har...

:klem:

Tusen takk, Lara :klem: Skal krysse fingre og tær for at det klaffer fort for dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Nå har jeg vært på kurs i to dager. Liker jobben min veldig godt, men det er jammen deiligå være borte noen dager og få med litt innputt fra andre steder også!

I dag er jeg 5+0. Tenkte å lenke litt fra babyverden for hver uke, så kan jeg ha litt oversikt over hvor langt jeg er og hva som skjer i magen :) ...

Uke 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...