Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Gjest Neria

Såh...

Da er aller siste p-pille tatt og vi har kastet oss ut i prøverenes verden. Har egentlig ikke tenkt å gjøre noe mer målrettet i første omgang enn :humpe: uten beskyttelse. Så får vi se hvor dette bærer. Jeg har forsåvidt vært klar for småtråkk i noen år, jeg og endelig har Neria-mannen blitt med på tanken.

Dette blir kanskje en spennede vår?

Endret av Neria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig da Neria :)

Mannen min og jeg har også bestemt oss for dette, så min siste pille var på søndag ;)

Så da er det bare masse prøving som gjenstår, men det er jo ikke ille da :ler:

Samme situasjon og samme spenningsnivå :enig_anim:

:klem: og lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Hei, så koselig å se at dere skal prøve!!!!!  :klem:

Får håpe det gir resultater, en liten  :babysmokk: .

:klem: til deg og.

Hei og velkommen.

Håper dere slipper å prøve så lenge da. :klem:

Takk :)

Måtte innom for å ønske deg en riktig god helg! ;)

God helg (selvom den er godt over halvveis...)

Så koselig da Neria :)

Mannen min og jeg har også bestemt oss for dette, så min siste pille var på søndag ;)

Så da er det bare masse prøving som gjenstår, men det er jo ikke ille da :ler:

Samme situasjon og samme spenningsnivå :enig_anim:

:klem: og lykke til...

Lykke til dere også Laracroft. Er spennende tid i hvertfall. Førstemann? :P

Helg er så deilig!

I går var vi på brettspillkveld hos et vennepar. Er alltid masse folk som dukker opp der, også spiller vi litt forskjellige spill og skravler. Og siden det er påske flgte det med uante mengder snop ;)

I dag starta dagen litt tidlig. Mens jeg sov hadde mannen min stilt vekkerklokka en time fram. Så da den ringte trodde jeg at klokka var 10. Men etter å ha stått opp og spist frokost skrudde jeg på pcen og vel... klokka var ikke 10 engang der... :ler:

SÅ jeg har allerede blitt lurt i dag. Skikkelig aprilsnarr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Takk M@msen :)

Hei Corlerone.

Lykke til dere også :)

I dag ble en fin dag. Har vært sammen med foreldrene mine, bror + hans samboer, lillesøster og kjæresten hennes. Skikkelig familie-dag med andre ord :) Og kjæresten til lillesøs hadde jeg knapt møtt før. Han var heldigvis en trivlig fyr da.

Lekt masse med hunden til foreldra mine og sittet ute og spilt spill og lest. Også har vi innviet grillsesongen med helt ny grill. Livet er slett ikke værst. Eneste skår i gleden er at jeg skal på jobb i morgen.

I dag fikk jeg "mensen", dvs bløning etter siste pillebrett. Så da er det bare å håpe at syklusen kommer greit igang etter det. Hadde rimlig stabil syklus site året før jeg begynte på pillene, så da er det jo lov å håpe at kroppen finner greit tilbake til normalen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria

God påske Leiababa og Bamsemums :):klem:

Hatt skikkelig kjør på jobben disse tre dagene. Er sånn det blir når man skal prøve å gjøre 5 dagers arbeid på 3 dager... Men nå er det endelig påskefri helt fram til tirsdag morgen. Reiser på hytta til svigermor i morgen tidlig. Gleder meg masse, blir masse god mat, sløving med gode bøker og passe korte skiturer. Og fred og ro. Ingen tv eller pc som forstyrrer. Ikke innlagt vann eller strøm engang (Men gud så deilig det er å komme hjem igjen og ta en dusj etter 5 dager på hytta... :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var hverdagen igang igjen. Full fres på jobben i dag i hvertfall.

Var utrolig deilig med 5 dager på fjellet da, bare fred og ro, masse snop og kryssord, og jammen rakk jeg ikke lese hele 3 krimbøker. Lenge siden sist jeg har hatt tid til å lese så mye på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant. Egentlig kunne vi godt ha snødd inne på hytta og fått et par uker ekstra fri... ;) Tviler på at sjefen hadde blitt lykkelig da nei.

I dag har jeg oppdaget at det har åpnet en butikk noen minutters kjøring herfra som har åpent 24 timer i døgnet og som er billigere enn bensinstasjon tror jeg... Må sjekke prisene litt mer, men det virket lovende hvertfall for sånne kjipe søndager hvor man har glemt å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter easy24. (Og det er en kjede, så da kan du spekulere lenge ;) )

I dag har vi vært flinke her. Støvsugd og vaska huset, så nå lukter det deilig her. Og så er det snart ny krimserie på NRK som vi har tenkt å titte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...