Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med prøvinga.:) Dåke går nok ei spennande tid i møte!

Eg har også følt meg klar for barn i mange år allerede! Har ikkje heilt klart å få kjæresten min med på det enda - men eg satser på at me blir prøvarar i løpet av dette året.;)

Kryssar fingrane for at det blir barn på både oss og dåke, om ikkje så altfor lenge.:)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella76

Det å få mannen med på tanken om barn er ikke alltid så lett nei... Her i huset slo det bare plutselig om, jeg har mast om unger i tide og utide i et år nå og plutselig sa mannen: "Skal ikke du slutte på p-pillene snart?"

Kanskje det slår om like plutselig hos deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella76

Det å få mannen med på tanken om barn er ikke alltid så lett nei... Her i huset slo det bare plutselig om, jeg har mast om unger i tide og utide i et år nå og plutselig sa mannen: "Skal ikke du slutte på p-pillene snart?"

Kanskje det slår om like plutselig hos deg også ;)

Ja, det får eg jammen håpa.;) Hadde jo vore heilt supert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært effektive her :)

Først var vi i bursdagsfrokost til mannens tante. Spiste god mat og snakket høflig med koselige gamle slektninger.

Og etterpå skifta vi til sommerdekk på bilen. Ikke nok med det, vi vasket vinterdekkene, vasket bilen utvendig, vasket alle mattene og støvsugde inni bilen. Er så deilig å ha unnagjort. Og nå er det lenge til neste gang.

Og nå vasker jeg klær.

I går gjorde vi derimot en innsats på andre fronter her ;) (:humpe:) For hvis jeg har fått igjen syklysen min etter p-pillebruk, så burde jeg ha hatt eggløsning i går. Men ettersom jeg ikke har testa og ikke merker noe på kroppen når jeg får eggløsning så kan det godt hende jeg tar feil. VI får se i slutten av måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er en skikkelig "opp-og-ned-dag". Hatt en helt grei dag på jobben, fikk gjort mye fornuftig, også var det orkesterøvelse etterpå, som også er gøy. Men jeg har vondt i hodet som kommer og går, av og til dundrer det skikkelig også har jeg plutselig en helt fin time. Slitsomt, har hatt det sånn siden i går kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Får ikke håpe du brygger på noen ulumskheter da. Jeg får alltid vondt i hodet før jeg blir syk nemlig :frustrert: Håper du føler deg bedre i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe du brygger på noen ulumskheter da. Jeg får alltid vondt i hodet før jeg blir syk nemlig :frustrert: Håper du føler deg bedre i dag :klem:

Takk :klem:

Hadde skikkelig hodepine i går også, men i dag er jeg heldigveis ganske så bra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh er det natta...

Hadde tenkt å legge med for en halvtime siden, men mamman min var logga på Googletalk, så da ble det litt skravling her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med prøvingen da?  ;)

Vel... Vi har et relativt høyt aktivitetsnivå om kvelden her, men foreløpig er et litt tidlig å se om det har gitt resultater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FRIFREDAG!!!

Har masse planer i dag.

Skal:

* Vaske klær

* Pusse vinduer

* Fikse selvangivelsen

* Vaske verandaen

* Handle til helgen

Er så deilig hvis jeg får fiksa alt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Et slit å pusse vinduer, vil ikke komme å ta mine og vell? :ler:

Skal få gjort det en av dagene nå har jeg planlagt.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker å pusse vinduer, jeg, så jeg kan godt komme å ta dine også :) Men bare hvis du rengjør ventilatoren over komfyren her. Og den er det lenge siden noen vaska sist... :tunge1:

Nå er verandaen vasket, klærne rene, maten i hus og jeg koser meg meg bakt potet som lunsj/middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Jeg ble så inspirert da du skrev du hadde vasket/pusset vinduene idag. Så jeg har gjort det samme, brukte hele fredag ettermiddag... men legger meg nå med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dåke er aktive på prøvefronten for tida.;) Du skal nok sjå at det gir resultat snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så inspirert da du skrev du hadde vasket/pusset vinduene idag. Så jeg har gjort det samme, brukte hele fredag ettermiddag... men legger meg nå med god samvittighet  ;)

Håhå, ikke værst å være inspirator :) Akkurat nå inspirerer jeg bare til sofasløving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...