Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Gjest Neria

Hei Iingvild :) Så koslig med nye lesere :)

Vi kommer nok ikke til å kjøpe den leiligheten vi så på i går... Vi la inn bud i dag, akkurat på prisantydningen og er de eneste som har lagt inn bud foreløpig. Men selger vil ha høyere pris, så hun godtar ikke budet vårt, og vi har ikke tenkt å by over oss selv når det er såppas mye vi må fikse i leiligheten.

Så da er det ut på jakt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye spennende som skjer i livet ditt da Neria, gravid og investere i nytt bosted.

Viktig at dere bruker god tid på visninger, for mange meglere driver bare med humbug, snakker av erfaring. Så lurt med slike ting som May Helen skriver om - sjekklister.

Lykke til videre i søket etter nytt bosted, og selvfølgelig svangerskapet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Vi har kjøpt leilighet!!!!! :juhu:

Megleren ringte tilbake i dag og sa at selger hadde ombestemt seg og at vi kunne få den for det budet som vi hadde lagt inn. Da har vi jammen kjøpt bolig 60 000 under takst, vi la oss på prisantydningen til megler, og jammen gikk det ikke bra.

Og vi har hvertfall titta grundig på leiligheten, så vi vet hva vi går til. Må legge laminat i stedenfor tepper på soverommene, male det som ikke er ferdig på kjøkkenet + legge lister der, male litt vegger etterhvert, og legge inn no mere stikk-kontakter.

Føler meg ganske så voksen akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer med leilighet! :) Det er jo supert å få den til under takst! Det hørtes ut som det ikke tar så lang tid å fikse det heller, vi pusset opp hele leiligheten og brukte omtrent 5 måneder. ;) Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria

Takk for gratulasjoner, jenter :)

Skrev kontrakt i går, så 1. august får vi nøklene. Og så lurte selger på om det var greit at hun lot oppvaskmaskina stå igjen i leiligheten. Det gjør jo ingen ting det, så lenge den virker. For vi har ingen oppvaskmaskin nå, og da selvom maskina skulle finne på å ryke om et år (vet ikke hvor god stand den er i) så er det hvertfall en utgift som er utsatt en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Gratulerer så mye med kjøp av leilighet :hoppe:

Langt fra der dere bor nå?

Nei, ganske nærme. Tipper jeg ville brukt 20 minutter på å gå dit.

Møkkavær!!! :sur:

Hvorfor kan ikke sola skinne nå som det er sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke sola skinne nå som det er sommer?

Ikkje for å gjera deg enda meir frustrert, men her i Bergen skinner sola i dag. :sol:

Skal senda litt sol over til deg og, til i morgon. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Ikkje for å gjera deg enda meir frustrert, men her i Bergen skinner sola i dag. :sol:

Skal senda litt sol over til deg og, til i morgon. ;)

*sutre*

Sol i bergen og regn på østlandet. Makan! ;)

Det eneste som er bra med dette været er å drikke kakao med god samvittighet :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Pffff. Sliten.

Og mannen er på jobbreise i det store utland og kommer ikke hjem før fredag. Noen som kan sende over en klem til meg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg :klem: og :kose:

Får håpe også været blir bedre da, men skjønner deg jeg. er på ferietur nå, på sørøstlandet og her regner jeg også bort :sur: og jeg som satset på sol og varmt slik at jeg kunne dra på stranda...

Ha en fortsatt fin uke da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Takk Leiababe og LaraCroft :):klem: til dere også.

I dag har jeg vært på peppes med noen av jentene på jobben. Kjempekoslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neria

Har fri fra jobbe i dag. Deilig!!! Har sovet leeeeeenge og bare slappet av hittil. Og det trengte jeg. Har vært så sliten de siste dagene.

Og i kveld kommer mannen hjem fra det store utland igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Deilig med fri dag ja... Kjenner det selv på ferie turen ja, sover lenge og er oppe til sene kvelden...

Godt det blir å få kjæresten hjem igjen da...Kos dere masse :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...