Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Fy søren, for ein sullete legesekretær. :frustrert: Det der var rett og slett elendig! Skjønnar godt at du er frustrert.

Skal du reisa nokon plass i ferien? Håpar du får ein super ferie! Kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Da har jeg fått oppdatert meg litt igjen etter min ferie og min flytting. Det er bare så utrolig morosmt å innrede et nytt sted - er storfornøyd jeg :tommel:

Fine spisestuestoler får du deg også...

Nå er det jo ikke lenge til du står med nøklene i hånden heller - spennende da :)

Legesekretærer altså :sur: hadde en ille opplevelse jeg også hos legevakten her tidligere. Hadde kjempevondt i magen og dro til legevakten i byen, fortalte også at vi var prøvere. Medisinen jeg fikk utskrevet skulle ikke tas av folk som prøver å få barn, leste jeg på felleskatalogen, og det skrev legen ut til meg :frustrert:

Men men, håper det ordner seg for deg da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Mirabella: Vi driver stort sett med flytting om dagen så noe reise har vi ikke planlagt ennå. Men hvis flytting og gulvlegging og maling går greit, tar vi oss en tur på hytta til foreldrene mine på slutten av ferien kanskje. Er deilig å ikke måtte stresse med flytting og oppussing :)

I dag har vi pakket ned alt som sto i hyllene i stua. Vi har så mye greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi pakket ned alt som sto i hyllene i stua. Vi har så mye greier!

Skjønner akkurat hva du mener :ler: men det er godt å få gått igjennom saker da, hva man trenger og ikke trenger...

Bare ikke anstreng deg da, med tanke på det som er i magen din.

Lykke til videre i prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Skjønner akkurat hva du mener :ler: men det er godt å få gått igjennom saker da, hva man trenger og ikke trenger...

Bare ikke anstreng deg da, med tanke på det som er i magen din.

Lykke til videre i prosessen :)

Anstrenge meg nei... Mamman min og mannen min nekter meg jo å gjøre noe som helst omtrent her...

Nå får vi nøklene i morgen og da vet jeg ikke helt hvor mye nettsurfing det blir på meg på en stund. Foreløpig er det ikke nett i den nye leiligheten nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har gode hjelpere da :-D

Får håpe det ikke blir altfor lenge til du dukker opp igjen her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, vet du er rimelig opptatt med flytting og innredning i ny bolig. Skjønner at det tar tid, og så morsomt det er da når alt kommer på plass :ler:

Men må bare fortelle deg at nå er vi på vei også :juhu: det funka denne gangen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vet du er rimelig opptatt med flytting og innredning i ny bolig. Skjønner at det tar tid, og så morsomt det er da når alt kommer på plass :ler:

Men må bare fortelle deg at nå er vi på vei også :juhu: det funka denne gangen :)

:klem:

Gratulerer :klem: Så moro at det har klaffet for dere :)

Er en kjapp tur innom den gamle leiligheten, har ikke fått opp no nett i den nye ennå. Det blir så fint der etterhvert. Men foreløpig står alt mulig i bokser og kasser, for vi skal lakke stuegulvet og da kan det ikke stå møbler der.

Men stua er malt fin og grønn og soverommet har blitt mørkeblått. Og i dag ble vi ferdig med å legge laminat på soverommet. Deilig!! En ting til som er ferdig.

Hadde en fin formiddag på Alnasentret i forrige uke. Vi skulle på Maxbo og titte på maling og sånn. Også lurte jeg med meg mannen inn på Barnas hus for å titte på barnevogner. Kjempegøy :) Han falt helt for en Simo kombivogn. Jeg har også lyst på kombivogn og en med fire gode hjul, men den Simovogna virket litt tung. Vel,vel, det er fortsatt en stund igjen til vi må kjøpe den vogna da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig med ny leilighet! Det er jo spesielt morsomt å pusse opp når man har en liten en å tenke på, hvor barnerommet skal være, hvor tingene skal stå... vi går også og venter på nytt hus, jeg kan ikke vente til jeg får flyttet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle dere som har holdt liv i boka mi mens jeg har drevet med flyttemalekassebærerydde :)

Endelig er bortimot alt på riktig plass og vi kan kose oss de tre siste dagene av ferien.

Har hatt besøk av foreldrene mine og morfar her i dag for litt kaffe og vafler. Var kjempemoro å kunne invitere dem hit uten at de har trengt å jobbe noe. For de er kjempegreie, har hjulpet oss masse med oppussing. Og det har vært ganske nødvendig. For hverken jeg eller mannen min har gjort noen store oppussingsprosjekter før, så det har vært godt å ha noen konsulenter som er gode på maling og lakk og kapping av laminat og lister. I tillegg har jeg holdt meg litt unna den meste malinga selvom vi har brukt vannbasert maling. er jo så mye gasser og sånn i maling, så når noen andre har villet male, har jeg drevet med andre greier.

Og nå er det så fiiiiiiiiint her :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dåke er ferdige med oppussinga. :) Følest sikkert kjempeherlig!

Korleis går det med graviditeten forresten?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dåke er ferdige med oppussinga. :) Følest sikkert kjempeherlig!

Korleis går det med graviditeten forresten?

Graviditeten går veldig bra. Nå er jeg nesten ikke kvalm lengre og ikke så trøtt heller. Av og til er det nesten så jeg lurer på om jeg faktisk er gravid i det hele tatt :fnise: Og noen ny mage har jeg ikke. Men jeg er ikke veldig tynn fra før, har noen ekstra kilo på magen, så knerten liten ligger vel og koser seg bak flesket tenker jeg.

Mannnen min er så søt :love: Hver dag hilser han på magen eller sier god natt til den og kysser litt på den.

Var hos legen på tirsdag, og jammen hadde ikke legesekretæren rota IGJEN! For det er visst vanlig med en dobbelt time ved første kontroll, men den teite dama hadde satt meg opp på enkelttime. Så legen rakk ikke gjøre halvparten av det hun hadde tenkt, sa hun. *sukk* Men legen min er hvertfall søt og grei. Hun satte meg opp til ny time i neste uke og beklaget masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bamsemums

Ja det er artig hvor søte mennen blir når kvinnen går gravid :rødme:

Forferdelig dumt med den legesekretæren da som roter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er artig hvor søte mennen blir når kvinnen går gravid :rødme:

Forferdelig dumt med den legesekretæren da som roter sånn.

Ja, jeg fatter ikke hvordan min flinke og greie fastlege klarer å ha en så rotete legesekretær. Men nå satser jeg på at resten av kontrollene går bra. Vet hvertfall at legen har sendt søknad om fødeplass og sånn for meg, så da er det vel ikke mange ukene før jeg får inkalling til UL tenker jeg.

I dag har det vært skikkelig ferie her. Hadde ikke på vekkerklokka i dag, og det har jeg jammen ikke hatt hele ferien. Så sløva jeg rundt i kosedressen med avisa og tekoppen før vi tok en tur i butikken. Og i hele kveld har jeg sittet foran tven og striket på en liten grønn genser mens mannen spiller Myst på sn PC. Fint å bare sløve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditeten går veldig bra. Nå er jeg nesten ikke kvalm lengre og ikke så trøtt heller. Av og til er det nesten så jeg lurer på om jeg faktisk er gravid i det hele tatt :fnise: Og noen ny mage har jeg ikke. Men jeg er ikke veldig tynn fra før, har noen ekstra kilo på magen, så knerten liten ligger vel og koser seg bak flesket tenker jeg.

Mannnen min er så søt :love: Hver dag hilser han på magen eller sier god natt til den og kysser litt på den.

Var hos legen på tirsdag, og jammen hadde ikke legesekretæren rota IGJEN! For det er visst vanlig med en dobbelt time ved første kontroll, men den teite dama hadde satt meg opp på enkelttime. Så legen rakk ikke gjøre halvparten av det hun hadde tenkt, sa hun. *sukk* Men legen min er hvertfall søt og grei. Hun satte meg opp til ny time i neste uke og beklaget masse.

Så bra at du nesten ikkje er kvalm og trøtt lenger, og er i så fin

form. :) Magen dukkar nok opp etterkvart, vil eg tru. ;)

For ein håplaus legesekretær altså! Virkar jo ikkje som om denne legesekretæren klarar å gjera noko som helst riktig. :klaske: Godt at du har ein grei lege, i det minste. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du nesten ikkje er kvalm og trøtt lenger, og er i så fin

form. :) Magen dukkar nok opp etterkvart, vil eg tru. ;)

For ein håplaus legesekretær altså! Virkar jo ikkje som om denne legesekretæren klarar å gjera noko som helst riktig. :klaske: Godt at du har ein grei lege, i det minste. :jepp:

Legen min er den beste. Har hatt henne som lege siden jeg var liten og vil ikke bytte for noen ting, selvom hun har flyttet kontoret sitt til andre siden av byen.

I morgen må jeg ut og kjøpe nye BHer! De jeg har fra før har passet dårlig i flere uker, men jeg har ikke giddet å gjøre noe med det for det har stort sett fungert sånn passe. Men nå altså! Merkelige rare pupper som ikke passer til noe. Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe et par ammebher likegjerne. For ellers så kjøper jeg jo bh nå, også må jeg bytte dem ut om 6 måneder uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...