Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Her har eg visst gått glipp av noko stort ser eg! GRATULERER SÅ MASSE MED BABY I MAGEN. :juhu:

Så kjekt at det vart klaff så fort! Blir spennande å følgja deg utover i graviditeten.

Ha ei riktig god natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neria

Takk Mirabella76 :klem:

Har en fin sommerdag i dag. Riktignok vært på jobb, men nå sitter jeg på verandaen i skyggen med PCen og venter på at grillen skal bli varm. Livet er slett ikke værst.

Det eneste som er litt kjipt er at de driver på med dugnad på garasjene rundt i borettslaget her vi bor. Vi har ikke garasje, så jeg syns ikke vi trenger å være med egentlig, man jeg kan ikke hjelpe for at jeg har litt dårlig samvittighet når jeg ser naboene jobbe og jeg sitter på verandaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kjedelig å være på jobb når det er sol da, men noen må jo være det også...og heldig er de som har jobb...

Så delig det er med grilling da, tror vi må gjøre det snart også...har bare fått grillet en gang i år vi...nå som det er så fin vær er det jo grillings som er det store ;)

Kjenner meg igjen i dårlig samvittighets beskrivelsen din...hadde hatt akkurat samme tanker og følelser som deg..

og så er det slik at man føler folk ser på deg som lat hvis du ikke er med på slikt....men som du sier så er jo ikke det nødvendig siden dere ikke har garasje....støtter deg på den jeg :)

Ha en fortsatt fin kveld da...og håper kvalmen ikke er mer fremtredende enn den har vært hittil ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
GRATULERER så mye :sol:

Takk :)

Livet er bra i sola når det til og med er blitt helg :) Har sittet på verandaen i skyggen i kveld med en bok og kost meg. Og i morgen skal jeg og søstra mi ut og bade.

Det er litt rart med alt en gravid ikke bør spise og gjøre. Tenkte før jeg ble gravid at det som kom til å bli værst å holde seg unna var muggost og spekeskinke... For det er mat jeg er kjempeglad i og spiser ganske mye. Får putte den spekeskinka i fryseren for å drepe alt som er skummelt kanskje....

Alkohol drikker jeg ganske lite av til vanlig, så ni måneder uten det (+ den tiden man ammer etterpå) blir ikke no problem, trodde jeg. Men når mannen min tok seg en iskald pils i stad kjente jeg at jeg ble pittelittegrann misunnelig, for det så sååååå godt ut. Og der satt jeg med en flaske kaldt vann... Stusslige saker. (Vi var tomme for brus og alt annet enn vann og øl i dag...)

Og så begynte jeg å tenke på reker og hvitvin på varme sommerkvelder. DET kommer jeg til savne. (Kan jo spise rekene da, men det er jo så godt med vin til...)

Ikke det at det kommer til å bli noe problem at jeg ikke drikker nå, men jeg ble litt overrasket over å oppdage at jeg savna alkohol allerede... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at det kommer til å bli noe problem at jeg ikke drikker nå, men jeg ble litt overrasket over å oppdage at jeg savna alkohol allerede... :ler:

:hallo:

Ja ikke sant det er merkelig at man får lyst på alt man ikke kan? :ler:

Flink jente du som klarer å gjennomføre det også, for jeg vet om en del som ikke gjør det. :tommel:

Du får gå til innkjøp an alkoholfri øl da vettu, det gjør vel ikke noe gjør det vel?

Fortsatt god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Deilige sommerdager. :sol:

I dag har jeg kjøpt meg ny bikini. Ble helt sjokkert over at jeg fant en bikini som passet i den første butikken jeg var innom i dag.

Og så måtte jeg ut og bade for å prøve bikinien etterpå da :)

Mannen min er så søt for tiden. Han driver og kaller meg for "dere to" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums
Deilige sommerdager. :sol:

I dag har jeg kjøpt meg ny bikini. Ble helt sjokkert over at jeg fant en bikini som passet i den første butikken jeg var innom i dag.

Og så måtte jeg ut og bade for å prøve bikinien etterpå da :)

Mannen min er så søt for tiden. Han driver og kaller meg for "dere to" :rødme:

Søte mannen ;) Begynt å tenke litt på noe til barnerom, vogn etc hva dere/du kan tenke deg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Søte mannen ;) Begynt å tenke litt på noe til barnerom, vogn etc hva dere/du kan tenke deg? :sjenert:

Hmmm, barnerom blir det dårlig med her... Vi bor i en ganske liten 2 roms nå og driver og teller veldig på knappene om vi har råd til å flytte eller om vi må vente litt til. Tror vi kan klare å presse en sprinkelseng inn på soverommet og da blir vi kanskje boende litt til. Er så glad i beliggenheten her, rett ved marka og badevann. Samtidig kort vei til butikk og t-bane og jeg har 15 min. kjøretur til jobben. Og da hvis vi skal flytte, skal vi kjøpe en 3 eller 4 roms i nærheten eller skal vi kjøpe oss det rekkehuset jeg ønsker meg (som vi ikke har råd til...) Vanskelig, skjønner du ;)

I dag er jeg forresten 6+0

Uke 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

I dag er jeg skikkelig sliten. Merka det på jobb at jeg var ganske skutt etter å ha stått rett opp og ned hele dagen. Heldigvis har jeg en grei mann son lagde middag til meg så jeg bare kan slappe av på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Ohh, ja å komme inn på boligmarkede er ikke bare bare, også såååå dyrt da :overrasket: . Men om det er plass til en liten en, de tar jo ikke allverdens plass særlig det første året da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så måtte jeg ut og bade for å prøve bikinien etterpå da :)

Mannen min er så søt for tiden. Han driver og kaller meg for "dere to" :rødme:

Ååååå, så god mannen din er da :)

Du får passe på deg selv da, og ikke slite deg ut...greit med en snill mann som lager :kokk: da ja....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

I går fikk jeg endelig somla meg til å bestille legetime. Så nå skal jeg til lege 30. juli. Da er jeg ca 12 uker på vei.

Det er lenge til det...

Er sliten i dag også. Men det er dessverre helt normalt for gravide har jeg hørt, så jeg får bare fortsette å krølle meg sammen på sofaen og blåse i at leiligheten ser helt bomba ut. I morgen jobber jeg bare fra ni til to så da orker jeg forhåpentligvis litt mer når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Blir dette første legetime eller? Spennende blir det hvertfall :)

Ja, hører at man blir sliten av ingeting jeg, når man går :gravid: men det er jo veldig individuelt da. Bare ta det med ro du og nyt dagene :)

Ha en fin dag da Neria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neria
:hallo:

Blir dette første legetime eller? Spennende blir det hvertfall :)

Det blir første legetime, ja.

I dag er jeg ikke like sliten som i går. Har vel noe å gjøre med at jeg bare jobba 5 timer i dag istedenfor 9 timer som i går.

Så da får vi se om jeg klarer å gjøre en innsats på hjemmefronten også, det er ganske store hybelkaniner i krokene her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Har hatt en litt travel helg, med jobbing og tur ut på resturant med gode venner ppå lørdagen og besøk hos foreldra mine på søndagen.

På lørdagen fikk vil "plutselig" veldig dårlig tild, så vi bare "måtte" ta bilen til byen i steden for t-banen. Og jeg er jo så utrolig grei, jeg "ofret" meg og var sjåfør hjem igjen. Måtte jo ha en grei unnsyldning for å ikke ta et glass vin til maten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Fikk en litt spennende og litt skummel beskjed i går. Mannen er dataingeniør og fikk for en liten stund siden tilbud om nye utfordringer på jobben. Han jobber i et internasjonalt firma og de driver å installerer utstyr i utlandet og i Norge. Og han fikk da tilbud om å være med ut og installere saker og ting. Kjempespennede! Man må jo bare takke ja til et sånnt tilbud? :)

Ulempen er at han da stadig vekk framover kommer til å være borte en uke eller to av gangen. For vi snakker om installasjoner i hele verden her, Europa, Asia, Amerika... Ikke akkurat sånn at man kan komme hjem hver kveld.

Første gangen han skal ut er sannsynligvis i begynnelsen av juli. Og være borte en uke. Blir litt omstilling å venne seg til å være alene hjemme i perioder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...