Gå til innhold

Småtråkk!


Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums

Men da har du ikke inspirert meg nok denne gangen :ler:

Vi har idag lakket ferdig en hylle til gangen, og hengt den opp, støvsugd, og lang tur med voffen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vært litt av en dag. *puh*

På jobb i dag blei jeg så sint, og det var egentlig en skikkelig fjolleting. Men det var ei som hadde gjort en liten feil, ikke store greiene, men litt irriterende å rydde opp i. Og når de andre spør henne hva hun har gjort og hvorfor hun har gjort det, sier hun at det var meg som ba henne om å gjøre det på den måten. Grrr. Riktig nok er jeg i en posisjon hvor jeg av og til gir folk beskjed om hva de skal gjøre, men den feilen hun har gjort har jeg virkelig ikke bedt noen om å gjøre, noen gang. Skjønner ikke hvorfor hun måtte være så barnslig at hun la skylda på noen andre i stedet for å bare si: "Sorry, jeg var litt sløv, vet ikke hvorfor jeg ikke så den feilen..." Ingen hadde kjefta på henne eller gitt henne noe etterspill hvis hun svarte sånn...

At det skal være såååå vanskelig å innrømme en sånn filleting!

Og på vei hjem fra jobb var det en tulling som kjørte inn i bilen min bakfra. Blei ikke no skader på min bil, men fikk meg jo en liten støkk likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg har besøk av lillesøsteren min. Kjempekoselig, vi har spist masse deilig salat og alt for mange bownies :sikle:

Og så har jeg kjøpt graviditetstester. Sånn i teorien har jeg IKM på lørdag, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Uansett har jeg jo tester til senere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Brownies er godt :Nikke: ...

Usj, noen dager er ikke alltid like gode.... og medarbeidere kan si/gjøre mye rart, gjett om jeg vet :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Neria

Legger spor etter meg. Tror jeg kommer til å følge med deg. Spennende med prøving. Håper det klaffer for dere snart.

Kjipt å bli påkjørt bakfra. Håper det ikke ble for store skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brownies er godt  :Nikke: ...

Usj, noen dager er ikke alltid like gode.... og medarbeidere kan si/gjøre mye rart, gjett om jeg vet  :klaske:

Nå er alle irritasjoner glemt her, gidder ikke være langsint... :)

Hei Neria

Legger spor etter meg. Tror jeg kommer til å følge med deg. Spennende med prøving. Håper det klaffer for dere snart.

Kjipt å bli påkjørt bakfra. Håper det ikke ble for store skader.

Hei May Helen :)

Koslig med nye besøk i dagboka. :klem:

I dag er det fredag og SOOOOOL. Akkurat nå kom mannen min hjem fra jobb og vi skal gå oss en liten tur i det fine været. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg  :klem:

Takk :)

Helga har vært bra så langt :) Vært på besøk hos et vennepar i dag og spilt masse brettspill. Og før vi dro dit gjorde vi dagens gode gjerning. Tanta mi ringte og sto nede i sentrum og hadde glemt noe greier hjemme som hun MÅTTE ha tak i i løpet av en time. Så vi råkjørte avgårde, fikk låst oss inn i huset henta greiene og rakk akkurat å få levert dem. Og etterpå gikk vi på cafe og koste oss med deilig brunsj. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no småtråkk denne måneden nei for der fikk jeg besøk av "tanta". Så da er det bare å satse på neste måned da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Heier videre på neste måned da. Kan jo ta litt tid, så man får bare være tålmodig(sa hun som er så veeeldig tålmodig selv ;) )

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all heiing :) Også heier jeg masse tilbake til deg Leia :)

I kveld har jeg vært på fest. Men fornuftig som jeg er tok jeg siste buss hjem. Har IKKE råd til taxi tvers over hele byen akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
Ha en fin helg!

Takk, takk. Oppe seint du :)

I gåt var jeg ute med to av de jeg jobber sammen med. Kjempekoslig, var og spiste på Curry and Ketchup. Skikklig billig og god indisk mat. Og litt vin og store mengder latter og tulleprat. Fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neria

Her er det travle dager!

På jobben er det nok å finne på siden 2 ansatte er syke og en er på kurs hele denne uka som var. (Vi er 10 stk til vanlig, så når 3 er borte merkes det godt!)

Foreldra mine har reist vekk en uke og siden bestemor ikke er ikke er helt bra, så har jeg vært innom der nesten hver kveld siden de dro på søndag.

Men i kveld har jeg og mannen hjemmekveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrianna

Hei på deg!:) Innom og sniker litt i andres dagbøker, er jo så morsomt å lese om andre prøvere! Ha en fin søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...