Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Der var neste PP i gang, ja. Bare å stå på videre. :)

:klemmer:

Jepp! Da er vi igang med PP3 :) Egentlig pp2, hvis en ekskluderer første perioden etter p-pilleslutt..

Det passet godt at mensen kom nå, da får jeg heldigvis koset meg med øl i helga når jeg skal besøke familien, uten å tenke ut noen unnskyldninger på hvorfor jeg ikke drikker :) Mamma vet at jeg er klar for babis, og jeg tror hun venter en telefon hvert øyeblikk nå på at det er noe på vei. Men ikke denne måneden nei :)

God helg Middi! :klem:

Se det ja, spørs om ikke jeg har smittet deg med sykluser som utvider seg med to dager for hver gang... Jeg hadde først 28 dager, så 30 dager og nå tipper jeg at jeg lander på 32 dager.

Ønsker deg masse lykke til i letingen etter EL! Håper den dukker opp når den skal.

God helg til deg!! :klem:

Hehe.. Ja, jeg vet bare at kroppen min lett lar seg påvirke av alle tankene mine, noe som kan ha vært årsaken til at mensenen min ble forskjøvet.. Ikke godt å vite!

Takk for lykkeønskninger! Håper virkelig jeg finner EL denne måneden :rødme:

God helg til deg også Caro! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at TR endelig kom når det først var sånn da.

kose deg masse med øl. Plutselig er det slutt på sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gøy at vi er helt likt oppi det her :) Jeg får følge med på tickeren din, så har jeg også littt oversikt, hehe.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at TR endelig kom når det først var sånn da.

kose deg masse med øl. Plutselig er det slutt på sånt ;)

Jepp! :) Har kost meg masse i helga, men det ble ikke så mye øl likevel.. Masse kos med familien var det.. Og så ble det en tur til Sverige også hvor vi fikk tak i godis og kjøtt ;)

Håper du også har hatt en fin helg! :klem:

Ja, gøy at vi er helt likt oppi det her :) Jeg får følge med på tickeren din, så har jeg også littt oversikt, hehe.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Spennendes tider ja...!

Traff faktisk ei høygravid venninne i helga, rart å se henne så stor - i tillegg til stor mage hadde hun masse vann i kroppen stakkars. Så den vanligvis spe og slanke jenta så ut som om hun hadde lagt på seg en del. Hun gledet seg veldig til å 'få tilbake' kroppen sin igjen :)

Rart å se hvor forskjellige alle graviditeter er..

Følger med deg MellonCollie! ;):klem:

Håper du har hatt ei fin helg med masse øl, Simpleminded ;)

:klemmer:

Litt øl ble det ja! Koste meg veldig :sjenert:

:klemmer: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi .. morsomt at du var i Sverige og shoppet kjøtt og godis - det gjorde nemlig vi også! Kanskje vi så hverandre uten å vite det?

Kjipt med TR, men heia PP 2! (for første periode etter pilleslutt gjeds ikke, vel?)

Uansett: Heia!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennendes tider ja...!

Traff faktisk ei høygravid venninne i helga, rart å se henne så stor - i tillegg til stor mage hadde hun masse vann i kroppen stakkars. Så den vanligvis spe og slanke jenta så ut som om hun hadde lagt på seg en del. Hun gledet seg veldig til å 'få tilbake' kroppen sin igjen :)

Rart å se hvor forskjellige alle graviditeter er..

Min svigerinne også la på seg noe innmari. Hun er undervektig til vanlig, men kjempestor når hun gikk gravid. Så utrolig slitsomt ut. Håper jeg ikke legger på meg så mye.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med mens.

Men du viste at den kom, så da er det like greit å bare bli ferdig med den slik at ny periode kan begynne.

Husk at babylaging er bare moro. Det er lite som er mer moro enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi .. morsomt at du var i Sverige og shoppet kjøtt og godis - det gjorde nemlig vi også! Kanskje vi så hverandre uten å vite det?

Kjipt med TR, men heia PP 2! (for første periode etter pilleslutt gjeds ikke, vel?)

Uansett: Heia!

:duskedame:

Godt å få handlet inn noe kjøtt hvertfall :) Så slipper vi å blakke oss ut på det hvertfall.. Godiset er sikkert noe vi kunne vært foruten.. :jepp: Men det er jo godt da! Og så tenker jeg at det alltid er greit å ha noe å tilby til eventuelle gjester som skulle dukke opp..

Heia PP2 ja! :duskedame::sengekos:

Min svigerinne også la på seg noe innmari. Hun er undervektig til vanlig, men kjempestor når hun gikk gravid. Så utrolig slitsomt ut. Håper jeg ikke legger på meg så mye.... :sjenert:

Ja, det så ganske slitsomt ut å bære på så mye ekstra når man egentlig er liten og spe. Men hun klagde ikke hun! Men gledet seg masse til babyen skulle komme, selv om hun nevnte at hun kom til å savne å ha babyen inni seg.. Tror nok det er sånn for vordende mødre.. :sukk:

Kjipt med mens.

Men du viste at den kom, så da er det like greit å bare bli ferdig med den slik at ny periode kan begynne.

Husk at babylaging er bare moro. Det er lite som er mer moro enn det ;)

Det er så sant som det er sagt! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hvordan kroppen min kommer til å forandre seg under svangerskapet, men mest av alt hvordan det kommer til å føles! Venninna mi sa det var en deilig og spesiell følelse når hun kjente babyen sparke.. Jeg gleder meg så! :rødme: Hvis jeg er så heldig å noengang bli gravid.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det så ganske slitsomt ut å bære på så mye ekstra når man egentlig er liten og spe. Men hun klagde ikke hun! Men gledet seg masse til babyen skulle komme, selv om hun nevnte at hun kom til å savne å ha babyen inni seg.. Tror nok det er sånn for vordende mødre.. :sukk:

Kanskje det... Trodde det stort sett var en lettelse å bli ferdig med graviditeten jeg, og heller kose seg med en baby... :sjenert:

Selv om jeg gleder meg veldig til tida framover, så tror jeg det blr fint å bli ferdig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikkert på at du blir gravid i løpet av de neste 2 måneder. Så svangerskapet kommer, bare nyt tiden inntil da.

Jeg er veldig fornøyd med å være gravid. Men nå har magen begynt å stikke frem og den lille er aktiv hver dag. Så jeg føler litt at jeg har mistet kontroll over kroppen min. Og jeg som er så vant til å ha kontroll. Jeg trøster meg med at det bare er midlertidig. Og premien er selvsagt fantastisk. Men jeg må si at det føles litt som alien i magen. Venter bare at den skal hoppe ut. :ler: Jeg er så tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det... Trodde det stort sett var en lettelse å bli ferdig med graviditeten jeg, og heller kose seg med en baby... :sjenert:

Selv om jeg gleder meg veldig til tida framover, så tror jeg det blr fint å bli ferdig også...

Jeg har jo hørt om de som liker å være gravide, og gjerne får 5-6 barn.. :) Men det er kanskje de som slipper 'billig' unna..? :sjenert:

Tror nok mesteparten av graviditeten min går ut på å tenke på hvordan livet blir etter den lille har poppet ut...

:klem:

Jeg er helt sikkert på at du blir gravid i løpet av de neste 2 måneder. Så svangerskapet kommer, bare nyt tiden inntil da.

Jeg er veldig fornøyd med å være gravid. Men nå har magen begynt å stikke frem og den lille er aktiv hver dag. Så jeg føler litt at jeg har mistet kontroll over kroppen min. Og jeg som er så vant til å ha kontroll. Jeg trøster meg med at det bare er midlertidig. Og premien er selvsagt fantastisk. Men jeg må si at det føles litt som alien i magen. Venter bare at den skal hoppe ut. :ler: Jeg er så tåpelig.

:fnise: alien ja.. Det må være litt rart og plutselig ikke være alene om kroppen sin lenger.. Tenker det er deilig å kjenne livet i magen jeg :)

Takk for hilsen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Det føles ut som en hel evighet siden jeg var her sist! Måtte bare ha litt pause ettersom jeg har vært litt tankefull i det siste..

Jobben tar livet av meg.. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, men prøver så godt jeg kan. Jeg som trodde jeg hadde sterk psyke! Skjønner jeg må tro om igjen.. :(

På mandag brøt jeg sammen på kontoret til 'daglig leder' (som kun er der en kveld i uka). For det første kutter de lønna mi med 10 kroner i timen (jeg fikk dette ekstra pga. kontorarbeidet, men ettersom jeg skal fortsette med kontorarbeidet i samme grad som før så er forstår ikke jeg så mye).. For det andre er det jeg som er ansvarlig for de andre rundt meg, men får ikke noe tillegg for dette. Alle ansatte får samme lønn her; vaskehjelp som resepsjonist, og lønna er LAV!

For det tredje går det utover psyken min, og jeg tror nok ikke jeg holder ut i lengden.. Psyken min går da igjen utover kjæresten og forholdet, men vi har det bra så lenge vi er åpne og jeg snakker om hvordan jeg føler det. Men akkurat nå føler jeg at jeg absolutt ikke har vært heldig med starten meg og kjæresten har fått som samboere.. Jobben er halve livet, og det er derfor viktig at man trives på jobb - miljø og trivsel har alt og si på en arbeidsplass! Takk! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klem: til deg - dette så ikke ut som noe morsom situasjon :( Men det lønnssystemet der hørtes jo ikke bra ut - og det er ikke bare bare å kutte lønna til noen altså, da skal det dokumenteres at du enten har vært feillønnet før eller at du faktisk ikke utfører samme arbeidsoppgaver som tidligere.

Er det ingen som er organisert hos dere da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klem: til deg - dette så ikke ut som noe morsom situasjon :( Men det lønnssystemet der hørtes jo ikke bra ut - og det er ikke bare bare å kutte lønna til noen altså, da skal det dokumenteres at du enten har vært feillønnet før eller at du faktisk ikke utfører samme arbeidsoppgaver som tidligere.

Er det ingen som er organisert hos dere da..?

Ingen organiserte her nei.. Men jeg må si det absolutt frister å bli det! :jepp:

Jeg venter svar fra jobbintervjuet jeg var på om fredagen denne uka, så jeg vil ikke ta en hvilken-som-helst-jobb før jeg har fått svar fra dem.. Men må innrømme jeg virkelig er desperat etter en annen jobb nå :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jo hørt om de som liker å være gravide, og gjerne får 5-6 barn.. :) Men det er kanskje de som slipper 'billig' unna..? :sjenert:

Tror nok mesteparten av graviditeten min går ut på å tenke på hvordan livet blir etter den lille har poppet ut...

Tror ikke det er noen fare for at det blir 5-6 barn her. Det høres voldsomt ut... Er jo ikke bare graviditeten, det skulle jeg vel ha klart. Men ha 5-6 unger da... :riste:

Vi tenker på to barn vi da... Så får vi se hvordan det blir, ikke lett å vite før man har forsøkt tror jeg.

-----------------------------------------------------

Når det gjelder jobben din høres det helt forferdelig ut. Det minner meg om første jobben mannen fikk etter han flyttet hit. Han ble lovet en lønn, men fikk noe helt annet. Sjefen bare hakket på han, og han hadde det helt forferdelig.

Dette var også vår første tid som "ordentlige" samboere. Vi hadde bodd sammen hos han før. Men det var bare en midlertidig løsning.

Dette endte med at mannen sa opp jobben uten å ha noe nytt å gå til. Vi fant ut vi fikk heller ha noen trange måneder økonomisk. Han gikk arbeidsledig i nesten 4 måneder. Så fant han jobben der han er nå. Der trives han kjempegodt, og han har blitt en helt annen gutt etter det.

Det er viktig å trives på jobb, og jeg synes du skal gjøre alt du kan for å finne noe nytt hvis du har det sånn. Bedre å jobbe i kassa på Rimi en periode da, enn å måtte ha det sånn.

Håper det ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder jobben din høres det helt forferdelig ut. Det minner meg om første jobben mannen fikk etter han flyttet hit. Han ble lovet en lønn, men fikk noe helt annet. Sjefen bare hakket på han, og han hadde det helt forferdelig.

Dette var også vår første tid som "ordentlige" samboere. Vi hadde bodd sammen hos han før. Men det var bare en midlertidig løsning.

Dette endte med at mannen sa opp jobben uten å ha noe nytt å gå til. Vi fant ut vi fikk heller ha noen trange måneder økonomisk. Han gikk arbeidsledig i nesten 4 måneder. Så fant han jobben der han er nå. Der trives han kjempegodt, og han har blitt en helt annen gutt etter det.

Det er viktig å trives på jobb, og jeg synes du skal gjøre alt du kan for å finne noe nytt hvis du har det sånn. Bedre å jobbe i kassa på Rimi en periode da, enn å måtte ha det sånn.

Håper det ordner seg :klemmer:

Tuusen takk for støttendes ord! :klemmer:

Ja, jeg ville faktisk foretrukket kassa på Rimi framfor jobben jeg har nå hvertfall... :( Jeg har lovet meg selv å ikke si opp jobben før jeg må..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klemmer: Vet selv hvor vanskelig det er når man mistrives så grundig på jobben. Krysser fingrene for at du får positivt svar på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for støttendes ord! :klemmer:

Ja, jeg ville faktisk foretrukket kassa på Rimi framfor jobben jeg har nå hvertfall... :( Jeg har lovet meg selv å ikke si opp jobben før jeg må..

Bare pass på at det ikke går for mye utover deg og forholdet deres. Det er ikke alltid det beste er å være pliktoppfyllende...

Krysser fingre for at du finner drømmejobben snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...