Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Testet jo negativt i går på morgenurinen jo! Og den viste kun èn strek - Ikke hentydning til to engang! Men det må jo sies at jeg brukte en sånn billig-test (papirstrimmel).. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: til Simpleminded på morran.

Mine streker på billigtestene har blitt sterkere og sterkere fra dag til dag ;) Har du testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Clearblue, men billigtester er bestilt og kommer nok i dag eller i morgen..

Jeg har ikke testet i dag. Tror jeg vil vente til i morgen før jeg tester.. Føler liksom at TR er rett rundt hjørnet nå... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner litt stikk i magen, og noen mensen-murringer innimellom, men foreløpig ingen tegn til TR. Jeg var sikker på at den skulle komme natt til i dag! Pleier som regel å få det i løpet av natta, så det er derfor jeg vil vente med å teste til i morgen.. :jepp:

Kan jo hende jeg har 30 dagers syklus? Da vil det i så fall stemme at jeg får TR i morgen.. I september fikk jeg mensen den 3. og det er derfor logisk at jeg skal få mensen i morgen (hvis syklusen er på 30 dager..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom og hilser på. Spennende om TR kommer eller ikke da :)

Krysser fingrene for deg

:klemmer:

Takker for hilsen :) Alltid koselig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å skulle sitte og vente sånn når syklusene kanskje er tullete :ler:

Blir nå uansett spennende dette her - så lenge TR ikke har kommet, er det håp! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om tanta kommer nå altså :) jeg var sikker på at mensen skulle komme når som helst de tre første månedene jeg var gravid :ler:

Lykke til - krysser fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å skulle sitte og vente sånn når syklusene kanskje er tullete :ler:

Blir nå uansett spennende dette her - så lenge TR ikke har kommet, er det håp! :juhu:

Spennendes og spennendes... Uff - skulle ønske jeg bare kunne få avklart ting nå med en gang! :jepp:

Blir spennende å se om tanta kommer nå altså :) jeg var sikker på at mensen skulle komme når som helst de tre første månedene jeg var gravid :ler:

Lykke til - krysser fingrene for deg :klemmer:

Det er jo litt nervepirrende ja, må innrømme det.. :sjenert:

Takker for hilsen og fingerkryss! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nervepirrende å vente sånn... Får håpe TR holder seg borte for i hvert fall et års tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Ja, tripper litt selv nå jeg :popcorn:

Plutselig stoppet mensen-murringene opp!?.. Hmm.. Luft i magen har jeg jo fortsatt, men selve smerten i lårene og krampene i magen (som jeg pleier å få når jeg har TR) er ikke der.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har mensen kommet? Håper ikke.

For tickeren din viser at det er dag 1 av syklusen.

Det kan selvsagt hende at du er en av de som tester positivt sent. Jeg var også sånn som angelou beskriver, at det kjentes som om mensen kommer hele tiden de første 3 måneder. Tror det er bare kroppen som klarer ikke å venne seg med tanken at mensen må ta en pause i ett års tid. :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn har virkelig slått an her ser jeg! :fnise:

Nei, ikke noe TR ennå.. Hvis den dukker opp denne måneden i det hele tatt, så tror jeg nok den skal komme i morgen.. Det skal altså testes på morgenurinen i morgen så sant at ikke TR har dukket opp..

Spent ja! Men har fortsatt ikke helt trua..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...