Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok... Regner snart med det vil bli litt testing på meg også, men prøver å drøye det så lenge jeg klarer ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Regner snart med det vil bli litt testing på meg også, men prøver å drøye det så lenge jeg klarer ;)

:klem:

Blir spennende å se om du klarer å vente med testing til over helgen. :fnise: Jeg greide ikke å vente sist, og det gjorde egentlig bare at jeg ble mere skuffet. Så denne gangen SKAL jeg vente til minst dag 30 (har 28 dager til vanlig) før jeg tester. :ler:

Men om jeg greier å gjennomføre det er en annen sak.......... :ler::kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. HAr skjønt at det ikke er bare bare å vente med å teste.. Merker at det eneste jeg tenker på her jeg står på jobb er å teste snart.. :sjenert:

Vente litt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :fnise: Her var det mye popcorn-spising på gang!

Testet i dag jeg... IKM er i morgen og det er masse mens-murring på gang i magen min. Som forventet så viste strimmelen at jeg ikke var gravid denne måneden.. Tror ikke jeg vil sløse bort Clearbluen på denne måneden, da jeg er ganske så sikker på at TR er rundt hjørnet..

Men, men.. ingenting er avgjørt før TR kommer! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negativ test.

Ny PP, nye muligheter

Dere har bare prøvd i par måneder så det klaffer nok snart skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du greide ikke å vente nei?? :fnise:

Dumt at den var negativ. Det er aldri moro. Men ny PP nye muligheter. Og enda mer :humpe:!

Syklusen min er helt ute og kjører, så jeg skal ikke teste denne mnd før det har gått minst 30 dager siden forrige TR.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negativ test.

Ny PP, nye muligheter

Dere har bare prøvd i par måneder så det klaffer nok snart skal du se.

JEpp! Er klar for en ny runde med :sengekos: Thihi :rødme:

Ja du greide ikke å vente nei?? :fnise:

Dumt at den var negativ. Det er aldri moro. Men ny PP nye muligheter. Og enda mer :humpe:!

Syklusen min er helt ute og kjører, så jeg skal ikke teste denne mnd før det har gått minst 30 dager siden forrige TR.

:klem:

Ny pp og nye muligheter ja - det er så sant som det er sagt :-D

Håper syklusen din blir stabil snart Caro :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har TR dukket opp enda da?

Eller driver kroppen din å lurer deg også, sånn som min gjorde?? Den vil så gjerne være gravid, så den lurer seg selv til å tro at den er det. Og dermed utsetter alt som skal fungere... Håpløst! :kjefte:

:fnise:

Vi roer oss vel om et par PP... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR ennå, men masse mensmurringer. Tar en ny test hvis jeg ikke har fått det innen onsdagen.. :)

Ja, det var det å roe seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen TR ennå, men masse mensmurringer. Tar en ny test hvis jeg ikke har fått det innen onsdagen.. :)

Åhå! Du skal se jeg var litt for snar til å gratulere deg med ny PP :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise:

Dere er nesten mere spent enn meg vettu ;) Jeg er nesten overbevist om at jeg ikke er gravid denne måneden, og venter på TR.. Men dere er vanskelige å overbevise altså! :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...