Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Jeg husker godt den ventetiden mellom EL og mens. Det som hjalp meg å komme gjennom den uten å kun tenkte på symptomer og graviditet og baby er å holde meg opptatt. Ta opp hobbyer, besøk venner, handle, rydd, vask, hva som helst. Og kanskje det beste rådet er å holde seg litt unna internett. :ler: Noe som er vanskelig å gjennomføre.

Lykke til i denne PP. Håper det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, nå skrev jeg et langt innlegg her, også stoppa maskinen.

:kjefte:

Ok, prøver igjen! :)

Jeg har ingen lang erfaring med EL-tester, men jeg brukte disse strimlene når jeg testa.

Det jeg fikk vite her inne når jeg skulle teste var at jeg ikke skulle ta det på morgenurinen, men på ettermiddagen.

Det jeg også fikk vite var at en strek var en strek, og at de vil aldre bli like sterke på disse billigtestene. Du har nok hatt EL, ja.

Strekene ble aldri like sterke på testene jeg tok. Jeg testa tre dager på rad. Jeg kjente også på kroppen at jeg hadde EL, så det var ikke noe tvil og det har jeg nå et godt bevis på ;)

En strek er en strek sies det om disse testene og det tror jeg på med tanke på egen erfaring.

Ellers synes jeg at May Helen har et godt poeng i det hun skriver om å holde seg litt unna internett. Da tenker jeg spesielt på enkelte sider. Snart gravid og snart mamma holder jeg meg litt unna da jeg synes det blir for "hysterisk" der, og man kan jo bli gal av mindre. Driver heller ikke å søker på alt mulig. Jeg gjorde det først, men har slutta med det nå.

Håper du har det bra og har en fin kveld.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer innlegget til May Helen, men trøster litt med at det roer seg litt etterhvert. Første gangen vi prøvde brukte vi 5 pp, og jeg husker jeg var fanatisk opptatt av prøvinga de par/tre første månedene :)

god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt den ventetiden mellom EL og mens. Det som hjalp meg å komme gjennom den uten å kun tenkte på symptomer og graviditet og baby er å holde meg opptatt. Ta opp hobbyer, besøk venner, handle, rydd, vask, hva som helst. Og kanskje det beste rådet er å holde seg litt unna internett. :ler: Noe som er vanskelig å gjennomføre.

Lykke til i denne PP. Håper det klaffer.

Akk ja.. Lettere sagt enn gjort, men skal prøve å holde meg unna.. Nå i helga får jeg besøk av lillesøster og mamma, så da kommer det ikke til å være noe problem ;)

Tusen takk! Krysser også tær og fingre for at det har klaffet, men har ikke så altfor høye forventninger.. :sjenert:

:klem:

Åååh, nå skrev jeg et langt innlegg her, også stoppa maskinen.

:kjefte:

Ok, prøver igjen! :)

Jeg har ingen lang erfaring med EL-tester, men jeg brukte disse strimlene når jeg testa.

Det jeg fikk vite her inne når jeg skulle teste var at jeg ikke skulle ta det på morgenurinen, men på ettermiddagen.

Det jeg også fikk vite var at en strek var en strek, og at de vil aldre bli like sterke på disse billigtestene. Du har nok hatt EL, ja.

Strekene ble aldri like sterke på testene jeg tok. Jeg testa tre dager på rad. Jeg kjente også på kroppen at jeg hadde EL, så det var ikke noe tvil og det har jeg nå et godt bevis på ;)

En strek er en strek sies det om disse testene og det tror jeg på med tanke på egen erfaring.

Håper du har det bra og har en fin kveld.

:klemmer:

Tusen takk for fint innlegg! Kutta litt ned på det jeg... :sjenert:

Men det som frustrerer meg med EL-strimmel-testene er at alle de jeg har tatt hittil har alltid vist en svak EL-strek... :forvirra: Men en av strekene har vært litt kraftigere enn de andre dagene (selv om den var svak den også).. Kanskje jeg har LH-stigning hele tida? Hmm.. :lete:

Jeg jobbet til ti i går, så var ganske sliten når jeg kom hjem.. Men fikk slappet av med kjæresten og tv-en før jeg la meg :)

:klemmer: tilbake!

:klem:

Håper prøvingen bærer frukter denne mnd.

Får håpe det :rødme:

:klem:

Signerer innlegget til May Helen, men trøster litt med at det roer seg litt etterhvert. Første gangen vi prøvde brukte vi 5 pp, og jeg husker jeg var fanatisk opptatt av prøvinga de par/tre første månedene :)

god helg :klemmer:

Ja, får prøve å ikke tenke så mye og heller holde meg opptatt med andre ting.. Jeg skal forresten på jobbintervju i dag, så jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn det.. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Jobbintervju føler jeg gikk så som så... Føler meg så utslitt og utmattet etter et intervju, at det er vanskelig å tenke klart. Syns forøvrig intervjuet var artig - det startet blant annet med at vi åtte som var der ble delt i tre grupper og fikk tildelt ett puslespill vi skulle pusle sammen.. :ler: Til sammen varte det i en og en halv time..

Jeg var en av 30-40 de plukket ut (vi var åtte som ble plukket ut), så det føles godt. Men nå gjenstår det å se om jeg blir innkalt til nytt intervju til uka! :sjenert:

Nå venter en helg med besøk av lillesøster og mamma. Gleder meg! :smilbla:

(Må jobbe åtte timer på lørdag da, men de timene går forhåpentligvis fort..)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt artig jobbintervju:) selv om det er sikkert litt stressendes å være sammen med de andre utvalgte. Det har jeg aldri opplevd.

Kjempe masse lykke til og håper du blir innkalt til nytt intervju:)

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bra måte å gjøre intervju på, for da ser de hvordan du fungerer i team. Men intervjuer er generelt veldig slitsome.

Min siste intervju varte i 3 timer og jeg følte meg helt knekt etterpå.

Lykke til med neste intervju. Håper du får jobben.

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt artig jobbintervju:) selv om det er sikkert litt stressendes å være sammen med de andre utvalgte. Det har jeg aldri opplevd.

Kjempe masse lykke til og håper du blir innkalt til nytt intervju:)

God helg

Tusen takk for lykkehilsninger!

Får satse på et intervju nummer to ja :)

Det er en bra måte å gjøre intervju på, for da ser de hvordan du fungerer i team. Men intervjuer er generelt veldig slitsome.

Min siste intervju varte i 3 timer og jeg følte meg helt knekt etterpå.

Lykke til med neste intervju. Håper du får jobben.

Tusen takk :):klem:

Tror nok ikke jeg får jobben, men det er greit nok å håpe enn så lenge :sjenert:

Håper du blir innkalt til nytt intervju, jeg også!

Var det hyggelig med besøk i helgen?

Kjempekoselig med besøk! Alltid godt å være med familien :) Det får meg litt mere på jorda også, etter en tøff uke på jobb..

Så var det mandag igjen, og tilbake til jobb.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo symptomer så har jeg prøvd å ikke lete men må innrømme at jeg kjenner litt både her og der...

MAgen er i ulage og jeg kjenner av og til ett lite stikk enten på venstre eller høyre side helt nede på magen.. - En forklaring jeg har tenkt på er nok at jeg har spist mye nå som det har vært helg, og dette har igjen gått utover magen.. :sjenert: Hmmm..

Jeg er også veldig følsom på brystene, noe jeg har vært siden fredag.. - Kan hende det er fordi TR nærmer seg.. Venter det om cirka en uke..

Jaja, nå er det mandag og en uke til testing - Får se om jeg er tålmodig nok til å vente da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent så mye til hverken ømme bryster eller vondt i magen - sikkert fordi jeg er i aktivitet og ikke har tid til å tenke på mye annet enn jobben..

Tror nok ikke det har klaffet denne måneden heller :( Men man vet jo aldri!

Hehe - kjæresten skjønte ikke hvorfor jeg ikke drakk på lørdagen når mamma tilbød meg både øl og rødvin.. Han hadde tydeligvis glemt at jeg var mellom EL og IKM :fnise: Han er nå søt også da :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjent så mye til hverken ømme bryster eller vondt i magen - sikkert fordi jeg er i aktivitet og ikke har tid til å tenke på mye annet enn jobben..

Tror nok ikke det har klaffet denne måneden heller :( Men man vet jo aldri!

Hehe - kjæresten skjønte ikke hvorfor jeg ikke drakk på lørdagen når mamma tilbød meg både øl og rødvin.. Han hadde tydeligvis glemt at jeg var mellom EL og IKM :fnise: Han er nå søt også da :flau:

Det er sant, man vet aldri, Simpleminded ;) Behøver ikke ha så mange symptomer heller. Jeg krysser fingre! :duskedame:

Hehe, typisk mannfolk å ikke huske sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen jeg testa positivt var vi ute en tur. To ganger sa sambo at jeg måtte smake på en drink. ;)

Så det er ikke bare din som glemmer litt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vanskelig å ikke lete etter symptomer :sjenert:

Ha en fin dag :klemmer: Krysser fingrene jeg vettu :)

:klemmer:

Krysser for harde livet her også, men har likevel mine sterke tvil om at det har klaffet for oss denne måneden.. Tiden vil vise! :sjenert:

Det er sant, man vet aldri, Simpleminded ;) Behøver ikke ha så mange symptomer heller. Jeg krysser fingre! :duskedame:

Hehe, typisk mannfolk å ikke huske sånt :)

Jepp! Mannfolk er og blir mannfolk :fnise:

:klem:

Dagen jeg testa positivt var vi ute en tur. To ganger sa sambo at jeg måtte smake på en drink. ;)

Så det er ikke bare din som glemmer litt.

:klemmer:

Hehe.. Godt han ikke er alene i verden om å glemme sånt :love:

Masse klemmer tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Hva blir det til middag i dag tro? Tenkte jeg skulle lage noe godt noe, men det må være rimelig da lønna ikke kommer før til fredag ;)

Sitter på jobb og tenker på når jeg kan teste...? Ser på tickeren min at det er åtte dager siden EL, men det føles så mye lenger siden! :sjenert:

Så var det den tålmodigheten da... Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg testet på dag 6 etter EL, jeg :ler: Negativ selvsagt, men måtte jo prøve å innarbeide rutinen med å tisse i kopp ;)

Heldig du som får lønn på fredag! Her er det ennå 3 uker til, og det er litt for lenge. Får satse på billige middager her også, som for eksempel fiskeboller og potet, fajitas med svinekjøttdeig og shish kebab-kryddermix, tomatsuppe (eller annen suppe) med brød, eller pannekaker? Fant også en gammel tråd om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående testing, så testet jeg positivt første gang på 11 DPO. I ettertid ønsker jeg nesten at jeg ikke hadde gjort det, for i går ble jeg jo vettaskremt da jeg begynte å spotte, og var sikker på at TR kom i dag. Det hadde vært litt trist, men det ser jo ut til å gå bra, da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...