Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, nå så jeg det jo på signaturen din.

Spennende!!

Jepp! IKM ca. 30. august.. Så får vi se da. Kan ikke si jeg kjenner noen symptomer, men leter fortsatt febrilsk! :jepp:

Jeg har forresten følt meg litt utafor i helga, men skylder litt på kjæresten og litt på meg selv. Tok meg en joggetur i går tidlig og badet rett etterpå. Resten av dagen følte jeg meg kald og fikk liksom aldri varmen i meg igjen. :tristbla: Og kjæresten satte seg ned med kompiser for å drikke når vi hadde planer om å dra på fest hos noen venner av ham.. Så ble det så sent at jeg måtte kjøre (siden jeg var edru) og hente... Men det er bra igjen i dag da :) Det er vanskelig å bli sur på kjæresten fordi han gjør en slik situasjon til noe morsomt, så det var ikke lenge jeg klarte å holde maska som skuffet kjæreste :sjenert: Men vi har snakket ut og alt er bra nå. Noe av det viktigste for meg i et forhold er kommunikasjon og en god dialog nemlig :rødme: Slik lærer man bedre å forstå hverandre og lære av hverandre og skjønne hvordan den enkelte reagerer i forskjellige situasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det taco! Nam!! Vi mangler salat da, men får forhåpentligvis låne av noen naboer :)

Kjæresten ser på fotball og jeg sitter her på KG, slik som en vanlig søndagskveld er hjemme hos oss ;) Delig å ha søndagen som man bare kan slappe av og kose seg på!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dagene som kommer. Det er fullt mulig å være gravid uten noen symptomer!

U just made my day :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke tenkt å teste litt før tiden? * jeg er litt spent *

Jeg klarte aldri å vente helt til IKM dagen for å teste. Litt dumt av meg egentlig. For en gang hendte det at jeg testet positiv 3 dager før IKM og mensen kom 5 dager etterpå. Noe som er helt vanlig.

Hvordan trives du i deres nye hus? Har dere kommet i orden der nå? Alt på sin plass?

Og hvordan går det på jobben? Plager sjefen deg mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt å teste litt før tiden? * jeg er litt spent *

Jeg klarte aldri å vente helt til IKM dagen for å teste. Litt dumt av meg egentlig. For en gang hendte det at jeg testet positiv 3 dager før IKM og mensen kom 5 dager etterpå. Noe som er helt vanlig.

Hvordan trives du i deres nye hus? Har dere kommet i orden der nå? Alt på sin plass?

Og hvordan går det på jobben? Plager sjefen deg mye?

Jo, jeg må nok innrømme at jeg allerede har småtestet litt.. Både for EL og graviditet i forrige uke, men begge var negative. Så nå vil jeg vente til jeg faktisk er kommmet til IKM før jeg blir skuffet nok en gang.. :)

Jeg trives veldig godt i det nye huset! Vi begynner å få ting på plass, og allerede neste helg er det innflytningsfest :jepp: Får vel teste på fredag eller lørdag tenker jeg, i tilfelle jeg ikke bør drikke :sjenert:

Det er kjempegreit på jobben så lenge sjefen ikke er der, men nesten hver dag som jeg jobber, dukker han opp i og med at det jeg som overtar ansvaret som han hadde før... Mye som skal læres!

Koselig at du tok turen innom May Helen! Ha en fortsatt super mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandags kveld, og jeg er sliten etter en lang arbeidsdag. Fikk også beskjed om at jeg må ta senvakta på onsdagen også (selv om jeg har tidligvakt), fordi ei som ikke har fått tillatelse til det reiser til Syden. Hun får for øvrig sparken...

Sjefen tapper meg for krefter merker jeg.. Selv etter fem minutter er jeg helt tømt og sliten.. Får enten prøve å jobbe med det, eller se meg om etter en annen jobb; noe som kanskje ikke er så lurt med tanke på de planene vi har for tiden ;)

Ikke noen symptomer i dag heller, men har nesten sluttet å håpe på graviditet denne måneden. Nå går jeg liksom og bare venter på tanta jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg er skikkelig spent på dine vegne, har liksom en følelse av at det kommer til å klaffe fort for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg er skikkelig spent på dine vegne, har liksom en følelse av at det kommer til å klaffe fort for dere :klemmer:

Håper følelsen din er rett! *kryssekrysse* :klemmer: tilbake :)

Vi er så spente nå! Og jeg håper på en måte at jeg er gravid sånn at jeg slipper å ha den dumme tanta i Syden, samt at jeg slipper å bli fyllesjuk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkte litt på det med fruktbarhet i familien jeg... Og funnet ut at min familie på både mors- og fars-siden er utrolig fruktbare! Bare jeg har fire søsken (siste ikke planlagt), og masse søskenbarn på begge sider. På pappa's side er det en av brødrene hans som har 8 barn! :-D (Ikke det at vi har planer om så mange men... ;) )

Straks ferdig på jobb og da skal sofaen endelig hentes! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkte litt på det med fruktbarhet i familien jeg... Og funnet ut at min familie på både mors- og fars-siden er utrolig fruktbare! Bare jeg har fire søsken (siste ikke planlagt), og masse søskenbarn på begge sider. På pappa's side er det en av brødrene hans som har 8 barn! :-D (Ikke det at vi har planer om så mange men... ;) )

Samme her også, unger i fleng på begge sider, så da må det vel klaffe for oss også? :Nikke:

Du er forøvrig veldig flink om du klarer å vente til lørdag med å teste :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også, unger i fleng på begge sider, så da må det vel klaffe for oss også? :Nikke:

Du er forøvrig veldig flink om du klarer å vente til lørdag med å teste :tommelopp:

Uff.. Lettere sagt enn gjort.. Måtte bare teste i dag tidlig jeg, men testen var negativ; altså kun en strek og ikke et hint til en svak strek nummer to.. Men IKM har ennå ikke vært! Og jeg kjenner ikke noe på kroppen som sier at jeg venter mensen heller...

Holder dagboka oppdatert etterhvert som det skjer no' ;)

Ellers har vi fått sofaen inn i stua, og den er DIGER! Så vi må nok ommøblere litt i forhold til hvordan vi hadde tenkt oss det... Men deilig å ha en stor sofa og kose seg på ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tanta på besøk i dag, har veldig vondt så jeg håper jeg har også fått tanta di :fnise: og den kommer ikke til deg:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk tanta på besøk i dag, har veldig vondt så jeg håper jeg har også fått tanta di :fnise: og den kommer ikke til deg:)

Lykke til

Uff.. Bedre lykke neste måned! :tommelopp:

Har på følelsen av at tanta mi snart vil dukke opp, så nå går jeg bare og venter egentlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke teste i morgen, selv om tickeren min sier det... Tror bare det blir å sløse bort ennå en graviditetstest... NÅ skal jeg klare å vente til lørdag! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Greier du å holde deg til lørdag? ;)

Jeg "slipper" å teste mer denne måneden, satser på nye muligheter i september :jepp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Helen jager vekk mensen *vekk mensen* :pisk:

Håper det klaffer for dere denne PP. Men ikke bli skuffet hvis det ikke gjør det. Det kommer nye PP-er og nye muligheter.

Har du stabile sykluser? Hvor lange sykluser har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...