Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Kan ikke si at jeg savner alle plager som kommer med mensen.

Kos deg masse på turen. Tror at nå er det perfekt tid i syden, verken for kaldt eller for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt at mensen kom, men dere får ha lykke til i neste pp. Nå får dere slappe av i sol og varme, og være rustet til :humpe: når dere kommer hjem...

Ja, ikke så gøy med mensen i Syden, og må innrømme det gikk litt utover humøret de første dagene, men alt i alt hadde vi en super tur, og kjærligheten blomstrer som aldri før :rødme:

Håper du får en super ferie:) Kos deg masse heldiggrisen:)

Tusen takk! :) Og skal si vi har kost oss! Kjenner at vi har hatt godt av denne turen sammen.. :love:

Ja, god tur! (Litt forsinket) :vinke:

Tusen takk! Bedre med en sen hilsen enn ingen ;)

Kos dere masse!!!

Og det har vi :jepp:

Kan ikke si at jeg savner alle plager som kommer med mensen.

Kos deg masse på turen. Tror at nå er det perfekt tid i syden, verken for kaldt eller for varmt.

Nei, ikke alltid like gøy med den dumme tanta.. Leter etter EL jeg nå da. Ettersom jeg fikk mensen 3. september, når kan jeg vente EL?

Takker for hilsen :klem:

Håper du koser deg på ferie :klemmer:

Vi har storkost oss :) Alltid koselig å komme hjem til KG og se alle hilsenene :klemmer:

Heihei,

Kjempe koselig at du skrev i dagboken min.

Så du er ny her?

Håper du slipper å være her lenge, at klaffer for dere raskt :):klem:

Nope! Er ikke ny, men kan si jeg er ny i år.. Men det stemmer at jeg er ny her hos prøverne! Har hatt en PP og er nå i gang med vår andre.. Koselig med hilsen! Og gratulerer forresten! (leste nettopp det hadde klaffet for dere) ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk angelou! Har herved funnet ut følgende:

Min fruktbare periode er: 14.09.2007 - 19.09.2007

Eggløsningen finner sted: 17.09.2007

Termin: 11.06.2008

Termin er kanskje ikke så nødvendig å ta med, men gøy å vite om vi skulle være så heldige at det skulle klaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at du har foran en helg med masse :humpe:

Lykke til:) Vi satser på å bli gravide i september:) Tror det må være fint å få en baby i juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å stå på i dagene framover da :fnise:

Jepp! Nå skal det humpes! :jepp:

Velkommen hjem og lykke til med prøvingen denne mnd. :klem:

Takk for det :) Borte bra men hjemme best :klemmer:

Ser ut som at du har foran en helg med masse :humpe:

Lykke til:) Vi satser på å bli gravide i september:) Tror det må være fint å få en baby i juni:)

Får satse på det ja! ;) Krysser fingrene for deg også GlamCat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb :( Trives ikke her vet jeg.. Har kun negative ting å si om arbeidsplassen i dag.. Godt å få ut frustrasjonene her. :)

Men prøver å tenke positivt og heller glede meg over alt det fine i livet mitt for tiden :kline: Nå er det jo snart EL og etter det er det venting.. I mellomtida har jeg fritid sammen med kjæresten som jeg elsker utrolig høyt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen i dagboka mi! Vi er i samme PP ja, og også samme alder muligens..? Synes jeg så et sted at du var 24 år?

Uff, ikke noe morsomt å ikke trives på jobb. Man bruker jo ganske mye tid av livet sitt der.. Ikke vurdert å finne noe annet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Jeg har også litt kjedelig på jobben,har en ledelse som ikke bryr seg om sine medarbeidere i det hele tatt. Tenkte å finne en ny jobb, men så prøver vi nå å få en baby, og sånn sett er det fint å være her mens man er gravid. Men hvis jeg ikke blir gravid snart så er det bortkastet tid å jobbe her. Nei, det er ikke lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen i dagboka mi! Vi er i samme PP ja, og også samme alder muligens..? Synes jeg så et sted at du var 24 år?

Uff, ikke noe morsomt å ikke trives på jobb. Man bruker jo ganske mye tid av livet sitt der.. Ikke vurdert å finne noe annet da?

Jepp! Blir 24 i år :):jepp:

Er allerede i gang med å lete etter en annen jobb, men det er ikke bare, bare i det området jeg bor i.. :klem:

:klemmer:

Jeg har også litt kjedelig på jobben,har en ledelse som ikke bryr seg om sine medarbeidere i det hele tatt. Tenkte å finne en ny jobb, men så prøver vi nå å få en baby, og sånn sett er det fint å være her mens man er gravid. Men hvis jeg ikke blir gravid snart så er det bortkastet tid å jobbe her. Nei, det er ikke lett....

Samme her, selv om jeg ser etter annen jobb, er det dumt å bytte jobb nå dersom jeg skulle bli gravid..

Kjipt med en ledelse som ikke bryr seg :( Man får ikke så lyst til å yte sitt beste heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :)

Jeg er veldig glad, endelig gikk det!

Jo, jeg spiser like mye som jeg gjorde før jeg ble gravid.

Jeg skal ikke sulte gullungen min heller :)

Det er viktig med mat ja :) Så bra det klaffet for dere! Jeg er fortsatt på jakt etter EL jeg.. Ifølge "telleren" min starter den mest fruktbare perioden i dag - så da setter vi i gang i kveld! :humpe: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags ny jobb har du lyst på? Og er det så ille på jobben at du ønsker å slutte der? Jeg kan forstå det. Miljøet og forhold til sjefen og kollegaer har mye å si om en trives på jobben. Mer enn lønna.

Hvis du har stabile sykluser så tror jeg det vil klaffe raskt for dere.

Lykke til med prøvingen de nærmeste dagene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags ny jobb har du lyst på? Og er det så ille på jobben at du ønsker å slutte der? Jeg kan forstå det. Miljøet og forhold til sjefen og kollegaer har mye å si om en trives på jobben. Mer enn lønna.

Hvis du har stabile sykluser så tror jeg det vil klaffe raskt for dere.

Lykke til med prøvingen de nærmeste dagene. :ler:

Jeg er utdannet innen regnskap og det er derfor mitt største ønske å jobbe med det. Sendte en søknad i går, og skal titte videre i dag :)

Trivselen på jobb er en viktig faktor for å trives i livet for meg.. Og for tiden går nesten all fritiden min ut over å ergre meg over situasjonen på jobb; sånn vil jeg ikke ha det! :( Enten så må situasjonen her bedres betraktelig (noe jeg tviler sterkt på), ellers kommer jeg til å bytte jobb. Men jeg har ikke mulighet til å slutte her før jeg har noe annet å gå til.

Tusen takk for lykkehilsninger :) Ja, de neste dagene skal det prøves :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig snart helg! Siste halvtimen nå, så tar jeg helg... Skal bli godt å ha to hele dager uten å tenke på jobb! :-D

Men kommer nok til å tenke litt på andre ting da... Som for eksempel: :humpe::hjerte: :rødme:

Vi skal forresten ha innflytningsfest nummer 2 i morgen, og jeg vurderer sterkt om jeg skal drikke eller ikke!.. Hva syns du? Off.. Tenkte forresten å lage gelè-shots! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...